Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser Lyn har hentet 3 nigereanske landslagsspillere...

Mener stabæk burde prøve å få til noe av det samme... Hva med tre unge, gode brasilianere? Men det er selvfølgelig opp til den nye treneren å avgjøre..

Begynner å bli utålmodig nå... Vil ikke at dette med trener skal drøye like lenge som spillerkjøpene jeg mente kom alt for sent ifjor..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser Lyn har hentet 3 nigereanske landslagsspillere...

Mener stabæk burde prøve å få til noe av det samme... Hva med tre unge, gode brasilianere? Men det er selvfølgelig opp til den nye treneren å avgjøre..

Begynner å bli utålmodig nå... Vil ikke at dette med trener skal drøye like lenge som spillerkjøpene jeg mente kom alt for sent ifjor..

19882[/snapback]

Lyn hentet jo også en KJEMPEGOD Brasilianer i sommer.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å se at de også satser på juniorene sine, og ikke minst NTG sine, og Asker sine, for ikke å snakke om Rosenborg sine(....nei det var kanskje Skeid, det)... Uansett; Flott foregangsklubb!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk gjorde vel det samme da Linderoth sluttet, det gikk ganske fort. Også da gaute slutte trådte assistent trener til, men dette er vel ikke en løsnig for en klubb som vil rykke opp igjen er det vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk gjorde vel det samme da Linderoth sluttet, det gikk ganske fort. Også da gaute slutte trådte assistent trener til, men dette er vel ikke en løsnig for en klubb som vil rykke opp igjen er det vel?

19966[/snapback]

Nei, det er vel ikke det. Sogndal vil sikkert ikke rykke opp igjen.......

Nå har vel vi allerede brukt opp muligheten med å forfremme assistent treneren, og det ble ikke noen umiddelbar suksess.

Jeg synes det er viktigere å bruke litt tid, og skaffe en skikkelig mann (eller dame), enn å kaste seg på første og dårligste løsning. Men det er bare det at jeg skulle ønske at brikkene faller på plass snart, og en ny trener er den brikken som mangler for at de andre brikkene skal passe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Enig! Jeg synes det ser ut som om det er i ferd med å rakne der oppe i saftbygda! Fylling var vel trener forrige Sogndal rykket ned!

Nyan er borte, Ødegård Forsvinner, Reda er borte, Koakou er lunken, Flo er ett år eldre, Stadheim vil vekk... og nå forsvant mannen med tre bein over til svenske sundsvall...

Vi har ihvertfall ikke mistet noen enda! (Men det kommer nok til å skje er jeg redd!)

Når det gjelder trener så er det bra at klubben tar seg god tid, ettersom det forhåpentligvis er en trener som skal være med i mange år og forme det nye Stabæk sportslig. Men dersom forsinkelsen skyldes at vi ikke finner en kandidat som vi mener er god nok og som samtidig er villig til å flytte til Norge. Så er det grunn til uro!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Enig! Jeg synes det ser ut som om det er i ferd med å rakne der oppe i saftbygda! Fylling var vel trener forrige Sogndal rykket ned!

Nyan er borte, Ødegård Forsvinner, Reda er borte, Koakou er lunken, Flo er ett år eldre, Stadheim vil vekk... og nå forsvant mannen med tre bein over til svenske sundsvall...

Vi har ihvertfall ikke mistet noen enda! (Men det kommer nok til å skje er jeg redd!)

Når det gjelder trener så er det bra at klubben tar seg god tid, ettersom det forhåpentligvis er en trener som skal være med i mange år og forme det nye Stabæk sportslig. Men dersom forsinkelsen skyldes at vi ikke finner en kandidat som vi mener er god nok og som samtidig er villig til å flytte til Norge. Så er det grunn til uro!

@ringo

19968[/snapback]

Med litt flaks så er ny trener klar denne uken - tålmodighet, tålmodighet osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan Stabæk være en av de som har kontaktet Lars Tjernås?http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=256520

håper at vi ikike er det, men det blir vel det samme ettersom det hadde endt opp med at vi hadde fått en like snakke salig mann som Gaute

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke han

20036[/snapback]

Nei vel, men da vet du sikker hvem det blir. Nå begynner det å bli spennende her. Kan du ikke sette opp en poll med 5-6 navn (hvorav det ene er riktig)? Kunne vært moro med litt Juletipping!

Endret av mbh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke han

20036[/snapback]

Nei vel, men da vet du sikker hvem det blir. Nå begynner det å bli spennende her. Kan du ikke sette opp en poll med 5-6 navn (hvorav det ene er riktig)? Kunne vært moro med litt Juletipping!

20052[/snapback]

Jeg vet ikke hvem det blir, men jeg vet hvem de jobber mest med å få. Denne svensken hadde jeg ikke hørt noe om før. Ringte derfor Aalbu som sa "han er uaktuell"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plutselig ble det veldig speskulasjoner om trenevalget vårt gitt.. I morges hadde vi en hel notis i Aftenposten der de opplyste om at vi ikke klarte fristen om å ha en trener klar til 1. desember. Og så dette? :P

Time will show...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det kan være du får ønsket ditt oppfyllt snarere enn du tror!

St. Nicholaus var biskop i Myra i Lilleasia (dagens Tyrkia) i det tredje århundret. Han var viden kjent for sin generøsitet til de som var trengende. Han var kjent for å dele ut gaver til folket og særlig til barna. St. Nicholaus døde den 6. Desember 345 (eller 352). Som den skarpe leser sikker skjønner så er dette den historiske forfaren til dagens julenisse! St. Nic som han også kalles på engelsk slæng.

Uansett 6. desember er St. Nicholaus dag, og det var i tidligere tider tradisjoner å dele ut gaver til barna på denne dagen (Men vi har slått sammen denne tradisjonen med å feire jesu fødselsdag den 24.12).

Så hva er poenget med denne historien? Vel madag er det 6. desember og da returnerer spillerne fra ferie... Det er tid for å brette opp ermene og starte jobben mot jubelsesongen 2005.

Forhåpentligvis så har ledelsen en liten gave til oss alle den datoen også!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det kan være du får ønsket ditt oppfyllt snarere enn du tror!

St. Nicholaus var biskop i Myra i Lilleasia (dagens Tyrkia) i det tredje århundret. Han var viden kjent for sin generøsitet til de som var trengende. Han var kjent for å dele ut gaver til folket og særlig til barna. St. Nicholaus døde den 6. Desember 345 (eller 352). Som den skarpe leser sikker skjønner så er dette den historiske forfaren til dagens julenisse! St. Nic som han også kalles på engelsk slæng.

Uansett 6. desember er St. Nicholaus dag, og det var i tidligere tider tradisjoner å dele ut gaver til barna på denne dagen (Men vi har slått sammen denne tradisjonen med å feire jesu fødselsdag den 24.12).

Så hva er poenget med denne historien? Vel madag er det 6. desember og da returnerer spillerne fra ferie... Det er tid for å brette opp ermene og starte jobben mot jubelsesongen 2005.

Forhåpentligvis så har ledelsen en liten gave til oss alle den datoen også!

@ringo

20082[/snapback]

Synes kanskje dette var en av dine svakere analyser @ringo. Hva er hans svakheter/styrker???? Passer han som en rettvendt spiss i 4-4-2?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke han

20036[/snapback]

Budstikka slenger seg på akergatas ville gjettinger - hadde de bare stolt på Rich

Jan Jönsson mener at Stabæk er en klubb som bør være i eliteserien. Denne uken kan han bli ny hovedtrener for Stabæk.

Stabæk er en klubb som bør være i eliteserien

Smart kar da !!! Til svensk å være !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagbladet (foreløpig kun papirutgaven) har tenkt ut et navn (eller lest det på denne siden) og hostet opp Wold som et alternativ. Han høres også lysten ut. (hvis vi skal tro på det som står) Stabæk har større potensiale enn Skeid (som om vi ikke visste det fra før) Han har vistnok snakket med Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tror ikke Wold er rutinert nok for Stabæk ledelsen jeg! Hvis de lykkes med det de holder på med nå, så vil de trekke frem en knallsterk kandidat som vil få ekspertene til å nikke anerkjennende og sende oss fans inn i himmelriket!

@ringo

Har tittet i glasskulen igjen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Trener'n - Klubbens Viktigste Mann?
  • Opprett ny...