Rich 599 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Han har vistnok snakket med Stabæk Aalbu starter jo trenerjakten med å ringe alle og da mener jeg ALLE trenerere som ikke har kontrakt og haugevis på østlandet som har et år eller så igjen av kontrakten sin. Dette for å sjekke om folk skulle stå på Stabæks-liste i det hele tatt. Dermed kan jo omtrent alt som kan krype å gå si: "ja, jeg har snakket med Stabæk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Jeg driver å tar sånn aktivitetsleder/trener kurs nå... Da er kanskje jeg aktuell også da.. Tror jeg ringer Aalbu med en gang. Eller tipser nettavisen om det.. De lager garantert en sak om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 @ringoHar tittet i glasskulen igjen.... 20168[/snapback] Og hva så du denne gangen? Sir Alex? Ivar Hoff? Rocco? Jens-August? Ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 1. Desember 2004 (endret) Hepp, Vi får titte litt nøyere i kula igjen da vet du! La oss kalle det trenerquizzen Så sett deg godt til rette, og løs følgende rebus! Jeg ser tre menn. De snakker alle et nært beslektet språk. Men to av dem snakker kanskje ett litt nærmere beslektet språk enn tredjemann. Men likevel ikke helt likt. Jeg ser den yngste av de tre holde ett foredrag på et fremmed språk. Iført en mørkeblå, eller snarere lilla drakt. Ved siden av seg på podiet har han et glass med rød vin. Kandidat to virker litt bitter, også han snakker et fremmed språk i tillegg til sitt morsmål, men det er enda mer fremmed for mine ører. Han har et sort og hvitt skjerf i halsen og står med et blått og ett hvit skjerf i hver sin hånd. Han virker i tvil om hva han skal velge. Sistemann er den eldste av de Tre. Han er mest obskur, nesten litt vanskelig å få tak på. I bakgrunnen ser jeg et mørkerødt flagg med ett bredt hvitt taggete bånd. Jeg ser en stor rød og sort hund med en medalje rundt halsen og sannelig tror jeg ikke mannen har en slik medalje han også. Det er hva jeg ser i kula! @ringo Endret 1. Desember 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Sikker på at du ikke titter inn i bånn på en tom spritflaske Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Syntes det høres litt ut som julenissen jeg, rød og hvit. :santa: :santa: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Jeg vet i hvertfall hvem siste mann er. Skal ikke røpe det. Men er du sikker på at det er en hund. Legenden sier nemlig at det skal være en ulv. Og er det virkelig en medalje du ser. Jeg tror det snarere kan være en medaljong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Hepp, Sikker på at du ikke titter inn i bånn på en tom spritflaske Til stadighet... Selv om det er drit vanskelig, så vil du i denne rebusen kunne finne tre aktuelle kandidater... Denne gang er det ikke bare jeg som fabulerer heller... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Jeg vet i hvertfall hvem siste mann er. Skal ikke røpe det. Men er du sikker på at det er en hund. Legenden sier nemlig at det skal være en ulv. Og er det virkelig en medalje du ser. Jeg tror det snarere kan være en medaljong Hepp, Her er du faktisk inne på ett viktig clue! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Vi har julenissen, fantomet og jeg tror han siste er Nils Arne Eggen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2004 (endret) Kandidat to virker litt bitter, også han snakker et fremmed språk i tillegg til sitt morsmål, men det er enda mer fremmed for mine ører. Han har et sort og hvitt skjerf i halsen og står med et blått og ett hvit skjerf i hver sin hånd. Han virker i tvil om hva han skal velge. @ringo 20189[/snapback] Teitur ? Eller en annen islending ? Endret 5. Desember 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 jaja... i morgen er det mandag og trening for gutta igjen. kommer det noen trener opp av flosshatten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Kandidat to virker litt bitter, også han snakker et fremmed språk i tillegg til sitt morsmål, men det er enda mer fremmed for mine ører. Han har et sort og hvitt skjerf i halsen og står med et blått og ett hvit skjerf i hver sin hånd. Han virker i tvil om hva han skal velge. @ringo 20189[/snapback] Vi bør kanskje være forsiktig med å nevne navn men kan du bekrefte hvorvidt denne personen har vært landslagstrener for to ulike land, @ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Hepp, Vi får titte litt nøyere i kula igjen da vet du! La oss kalle det trenerquizzen Så sett deg godt til rette, og løs følgende rebus! Jeg ser tre menn. De snakker alle et nært beslektet språk. Men to av dem snakker kanskje ett litt nærmere beslektet språk enn tredjemann. Men likevel ikke helt likt. Jeg ser den yngste av de tre holde ett foredrag på et fremmed språk. Iført en mørkeblå, eller snarere lilla drakt. Ved siden av seg på podiet har han et glass med rød vin. Kandidat to virker litt bitter, også han snakker et fremmed språk i tillegg til sitt morsmål, men det er enda mer fremmed for mine ører. Han har et sort og hvitt skjerf i halsen og står med et blått og ett hvit skjerf i hver sin hånd. Han virker i tvil om hva han skal velge. Sistemann er den eldste av de Tre. Han er mest obskur, nesten litt vanskelig å få tak på. I bakgrunnen ser jeg et mørkerødt flagg med ett bredt hvitt taggete bånd. Jeg ser en stor rød og sort hund med en medalje rundt halsen og sannelig tror jeg ikke mannen har en slik medalje han også. Det er hva jeg ser i kula! @ringo 20189[/snapback] Har du røyka sokkene dine? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Antakelig underbuksa. Analysene tar litt vel av her, nå. Litt i overkant kreativt, kanskje? Jeg har sans for virkeligheten, jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Jeg er redd for virklligheten jeg, når det gjelder trenern til Stabæk Mange skumle navn ute å går, kan nevne noen får: Ur Teitur Teitur Thordarson eller noe sånt, Vidar Davidsen, Gaute Larsen, Kjell Sverre og Kjetil Rekdal... Nei, håper det blir på noe knall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Jeg er redd for virklligheten jeg, når det gjelder trenern til Stabæk Mange skumle navn ute å går, kan nevne noen får: Ur Teitur Teitur Thordarson eller noe sånt, Vidar Davidsen, Gaute Larsen, Kjell Sverre og Kjetil Rekdal... Nei, håper det blir på noe knall! 20388[/snapback] Vi kan to ta noen det helt sikkert ikke blir: Teitur, Rekdal, Semb, Drillo, Gaute, Tørum, Høgmo, Aage Steen, Anders Linderot, Kjernås, Erlandsen, Flem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Jeg er redd for virklligheten jeg, når det gjelder trenern til Stabæk Mange skumle navn ute å går, kan nevne noen får: Ur Teitur Teitur Thordarson eller noe sånt, Vidar Davidsen, Gaute Larsen, Kjell Sverre og Kjetil Rekdal... Nei, håper det blir på noe knall! 20388[/snapback] Vi kan to ta noen det helt sikkert ikke blir: Teitur, Rekdal, Semb, Drillo, Gaute, Tørum, Høgmo, Aage Steen, Anders Linderot, Kjernås, Erlandsen, Flem. 20389[/snapback] Kom igjen Kom igjen!! Skriv navnene Kjell Sverre og Vidar også... Pls Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 Jeg er redd for virklligheten jeg, når det gjelder trenern til Stabæk Mange skumle navn ute å går, kan nevne noen får: Ur Teitur Teitur Thordarson eller noe sånt, Vidar Davidsen, Gaute Larsen, Kjell Sverre og Kjetil Rekdal... Nei, håper det blir på noe knall! 20388[/snapback] Vi kan to ta noen det helt sikkert ikke blir: Teitur, Rekdal, Semb, Drillo, Gaute, Tørum, Høgmo, Aage Steen, Anders Linderot, Kjernås, Erlandsen, Flem. 20389[/snapback] Kom igjen Kom igjen!! Skriv navnene Kjell Sverre og Vidar også... Pls 20390[/snapback] Kan ikke det - vi kan fort ende opp med Vidar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 5. Desember 2004 Del Skrevet 5. Desember 2004 hrmpf, da veit jeg ikke hvordan julen min blir bare ved å tenke tanken "Vidar davidsen er Stabæks trener" jeg er livredd tanken. (og Rich, skal prøve å huske å betale deg i morra) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Har du røyka sokkene dine? He, he, Er vel fare for det! Men faktisk er det mulig å dechifere våset mitt! F.eks: Kandidat 1. Men to av dem snakker kanskje ett litt nærmere beslektet språk enn tredjemann. Men likevel ikke helt likt. Jeg ser den yngste av de tre holde ett foredrag på et fremmed språk. Iført en mørkeblå, eller snarere lilla drakt. Ved siden av seg på podiet har han et glass med rød vin. Hepp, Dette er vår alles "værste" mareritt, Vidar Davidsen også kjent som svarteper. Han har vært i Frankrike (fremmed språk), nærmere bestemt i Bordaux (Spiller i en mørkeblå/lilla drakt) et område også kjent for god vin, og holdt foredrag om angrepsfotball! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Ja, alvorlig talt folkens....tok dere ikke den!? Skjerpings!!! eh... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Tror @ringo har brukt kveldene til å lese DaVinci koden!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Humre, De er ikke så enkle nei... Men jeg klør i fingrene etter å skrive motstanderomtaler, så det går vel litt bananas i topplokket om dagen! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Gjelder dette også oss, eller dukker det opp en ny trener på treningsfeltet om en time. Er det noen som skal dit, og som kan rapportere tilbake om evt. nye trenere og forsvunnede spillere? Er alle spillere klare for innsats. (bortsett fra Martin da, for han er jo skadet) Jeg kan dessverre ikke påta meg ansvaret, men jeg håper det er endel Bærumsbeboere som kan stille opp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Jeg tror vi like gjerne kan avfinne oss med at det blir Vidar Davidsen. Han er vel den eneste som ikke er eliminert av aktuelle kandidater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 da får vi kysse fingrene for Jan Jönsson da.. eller han danske Ove. Frank Rijkard eller Sir Bobby Robson kunne også funka.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Hepp, Etter det jeg vet så har det de siste par ukene vært jobbet hardt med å sikre oss en kandidat som etter min mening er svært spennende. Men jeg hadde trodd at det burde vært klart nå, derfor er jeg litt bekymret for at det hele kan ha strandet. Derimot er det også ting i forbindelse med mannens nåværende jobb som gjør det naturlig at han ikke er klar helt ennå. Vi får leve i spenning! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 aaaar!! du dreper meg med sånne snikhint, jeg kommer til å sitte å gruble og grave meg grå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Derimot er det også ting i forbindelse med mannens nåværende jobb som gjør det naturlig at han ikke er klar helt ennå. 20411[/snapback] Det kan da ikke være så vanskelig å få sagt opp den kontrakten med Arsenal?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå