atleten 1 675 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Vidar Davidsen jobber da ikke i Arsenal, gjør han vel? Jeg synes faktisk Vidar Davdisen er et ok alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Kandidat to virker litt bitter, også han snakker et fremmed språk i tillegg til sitt morsmål, men det er enda mer fremmed for mine ører. Han har et sort og hvitt skjerf i halsen og står med et blått og ett hvit skjerf i hver sin hånd. Han virker i tvil om hva han skal velge. @ringo 20189[/snapback] Det er ikke By Rise du mener her vel. Som er usikker på om han skal trene Stabæk eller ta et friår (hvitt skjerf) ? Men hans nåværende jobb er ikke noe problem å få avklart, så det må være tredjemann du mener når du nevner det. Jeg tror jeg går for tredjemann jeg, uavhengig av hvem det er.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 6. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 6. Desember 2004 (endret) Hepp, Det er riktig at det ikke er By Rise... Det er også riktig at det er kandidat nummer tre... @ringo Jeg synes faktisk Vidar Davdisen er et ok alternativ. Det gjør etterhvert jeg også! Endret 6. Desember 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Kandidat to virker litt bitter, også han snakker et fremmed språk i tillegg til sitt morsmål, men det er enda mer fremmed for mine ører. Han har et sort og hvitt skjerf i halsen og står med et blått og ett hvit skjerf i hver sin hånd. Han virker i tvil om hva han skal velge. @ringo 20189[/snapback] Det er ikke By Rise du mener her vel. Som er usikker på om han skal trene Stabæk eller ta et friår (hvitt skjerf) ? Men hans nåværende jobb er ikke noe problem å få avklart, så det må være tredjemann du mener når du nevner det. Jeg tror jeg går for tredjemann jeg, uavhengig av hvem det er.... 20418[/snapback] Kanskje det er Jan Halvor Halvorsen, men han har vel signa for GIF Sundsvall eller no' sånt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Noen fler hint... Han snakker ikke samme språk som kandidat 1, men ett som minner mer om språket til kandidat 3 dog ikke helt likt Han virker bitter (Betyr ikke at hen er det), han har et svart og hvitt skjerf og står med et blaadt skjerf i den ene hånden og et hvitt skjerf i den andre. Han er i tvil om hva han bør velge. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 6. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 6. Desember 2004 (endret) Noen fler hint... Han snakker ikke samme språk som kandidat 1, men ett som minner mer om språket til kandidat 3 dog ikke helt likt Han virker bitter (Betyr ikke at hen er det), han har et svart og hvitt skjerf og står med et blaadt skjerf i den ene hånden og et hvitt skjerf i den andre. Han er i tvil om hva han bør velge. @ringo 20422[/snapback] JEg tror det er Ola By men det hadde jo noen allerede svart. Neste gang leser jeg mer enn innleget over.... Endret 6. Desember 2004 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Jeg synes faktisk Vidar Davdisen er et ok alternativ. Det gjør etterhvert jeg også! 20420[/snapback] Når man står foran mange timers tortur kan selv eksekusjonspelotongen virke fristende..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Jeg synes faktisk Vidar Davdisen er et ok alternativ. Det gjør etterhvert jeg også! 20420[/snapback] Tror det ihvertfall er bedre med Davidsen enn ikke å få ansatt en ny trener.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Ikke nødvendigvis. Jeg har også tro på han derre Pål Berg Plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Ikke nødvendigvis. Jeg har også tro på han derre Pål Berg Plassen. 20433[/snapback] haha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Tror ihvertfall det er viktig å liksom markere slutten av en fæl sesong uten selvtillit og få tilbake troen på seg selv og den nye treneren, ikke noe som "minner om" den fæle sesongen (Mener ikke at Pål B. skal få sparken). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Tror ihvertfall det er viktig å liksom markere slutten av en fæl sesong uten selvtillit og få tilbake troen på seg selv og den nye treneren, ikke noe som "minner om" den fæle sesongen (Mener ikke at Pål B. skal få sparken). 20436[/snapback] Nei, for da måtte man vel strengt tatt tuppa ut alle spillerne også. Og ledelsen/admin. Og skiftet bane. Og publikum. Draktene er jo derimot skiftet, så det er nok det som skal til for å snu skuta tror nå jeg! De er ihvertfall kule nok til det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Håper du skjønte hva jeg mente, en ny trener blir liksom som en ny start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Håper du skjønte hva jeg mente, en ny trener blir liksom som en ny start. 20439[/snapback] Det har du selvfølgelig helt rett i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Og det er bra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt mer enn medium pissed, nå. Følelsen jeg hadde da Veigar Pall og Mads Jørgensen kom - om at det begynte å bli lovig sent - trenger seg på. Første treningskamp er 1 1/2 måned unna og det kunne vært greit med en indikasjon på hvordan spillemønsteret vil være under en ny trener. Håpet må være at de venter i det lengste for å unngå det enkleste alternativet, som de samtidig har merket seg er supporternes sistevalg. Say no more. Jeg har faktisk tro på at denne vår stille, rolige og litt Bærumske mobiliseringen har effekt. Kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt mer enn medium pissed, nå. Følelsen jeg hadde da Veigar Pall og Mads Jørgensen kom - om at det begynte å bli lovig sent - trenger seg på. Første treningskamp er 1 1/2 måned unna og det kunne vært greit med en indikasjon på hvordan spillemønsteret vil være under en ny trener. Håpet må være at de venter i det lengste for å unngå det enkleste alternativet, som de samtidig har merket seg er supporternes sistevalg. Say no more. Jeg har faktisk tro på at denne vår stille, rolige og litt Bærumske mobiliseringen har effekt. Kanskje. 20452[/snapback] Kan glede folket med at det var en 2-3 mann på "prøvespill" i dag. Blant annet Gundrand Ensrud fra Hønefoss. Samir var også tilbake i Blaat. Så der tok jeg grundig feil. Håper han blir/får bli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Hyggelig da gitt, nye spillere er alltid spennende. Hvor blir det av Kim Nystedt forresten ? Ny trener er sikkert på plass innen slutten av neste uke, og da bestemmer vel Martin at han stikker også. Så inntil da, slapp av og legg bena på bordet. Blaatt opprykk er alltid stor stas uansett. Heia Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 kom igjen for faaaaaaaaaaaaen....herrejemini så lang tid ting skal ta i denne klubben, helt absurdo...håper vi vet iløpet av dagen! Har vel pådratt meg kronisk gikt i fingrene etter å ha holdt dem krysset så lenge...sukk... Heia Høgmo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 7. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2004 (endret) Hepp, Gudbrand Ensrud er en spiller jeg har hatt et halvt øye på i noen sesonger nå. Han vil være en brukbar forsterkning på midtstopperplass, men han utkonkurerer neppe Kjølø eller Muri med det aller første. Dog skulle en av disse forsvinne så tror jeg han ville kunne spille seg til fast plass, ihvertfall i 1. div. @ringo Endret 7. Desember 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Mens Høgmo var i samtale med Ingebrigt så sent som i går. Han benekter selv at han skal trene oss, men det er da lov å håpe... Vedr nevnte Ensrud, så mener jeg å huske at han var et stort talent som Lyn snappet foran Lillestrøm for en del år tilbake. Når han nå har spilt for Hønefoss, ble det kanskje med talent og ikke utvikling til kongespiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 7. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2004 (endret) Ikke Høgmo??? .....det kan for eksempel hende at vi ønsket hans råd og hjelp i prosessen med å velge den rette treneren. Eller kanskje vi snakket om noe helt annet, sier Steen Jensen som har satt en ny tidsfrist for Stabæks trenerjakt I helgen var jeg i Manchester og så United spille. Det var hyggelig, men jeg skal ikke bli trener der heller, ler Per Mathias Høgmo Endret 7. Desember 2004 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Nå står det i Aftenposten at Høgmo er i samtaler med selveste Stabæk, men at han benekter at han er aktuell som trener for det fantastiske laget i norges desidert beste kommune. Det betyr nok at han er aktuell for en annen posisjon i Stabæk-systemet. Og hva er det vi trenger nå? Jo - flere direktører. Jeg satser på at han går rett inn i den nyopprettede stillingen strategidirektør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 PS Det er ikke Roar Stjernen står det i artikkelen på forsiden. Han heter Hroar. Hhhhhhhhhhhhhroar. Denne H'en er selvfølgelig viktig for Hroar å få med, idet den indikerer at navnet skal uttales på utpust. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Vedr nevnte Ensrud, så mener jeg å huske at han var et stort talent som Lyn snappet foran Lillestrøm for en del år tilbake. Når han nå har spilt for Hønefoss, ble det kanskje med talent og ikke utvikling til kongespiller. Hepp, Han ble kåret til den 17. beste 1. divisjonspilleren i fjor, ett år der Hønefoss slet voldsomt sesongen igjennom! Han har i det hele tatt gjort sine saker bra siden han flyttet fra oslo vest til Hønefoss! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Det betyr nok at han er aktuell for en annen posisjon i Stabæk-systemet. Og hva er det vi trenger nå? Jo - flere direktører. Jeg satser på at han går rett inn i den nyopprettede stillingen strategidirektør. 20463[/snapback] I tillegg tror jeg at han krevde å få med seg sjefsredaktøren i Budstikka som Informajsonsdirektør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 PS Det er ikke Roar Stjernen står det i artikkelen på forsiden. Han heter Hroar. Hhhhhhhhhhhhhroar. Denne H'en er selvfølgelig viktig for Hroar å få med, idet den indikerer at navnet skal uttales på utpust. 20465[/snapback] Da kanskje vi kan satse på Hroger Hruud som ny trener, da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Da kanskje vi kan satse på Hroger Hruud som ny trener, da? 20469[/snapback] Kanskje ikke det, men gi meg et navn, gi meg et navn, før jeg blir nervevrak. Ventetiden er uutholdelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Den aller sikreste kilden sier nå at Jönsson er favoritt til å ta over. Så da var alt avklart!! Jada... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 PS Det er ikke Roar Stjernen står det i artikkelen på forsiden. Han heter Hroar. Hhhhhhhhhhhhhroar. Denne H'en er selvfølgelig viktig for Hroar å få med, idet den indikerer at navnet skal uttales på utpust. 20465[/snapback] Da kanskje vi kan satse på Hroger Hruud som ny trener, da? 20469[/snapback] Det heter A-lags treneren min da. Ikke mye å satse på han altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå