Thomas 212 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Kandidat to virker litt bitter, også han snakker et fremmed språk i tillegg til sitt morsmål, men det er enda mer fremmed for mine ører. Han har et sort og hvitt skjerf i halsen og står med et blått og ett hvit skjerf i hver sin hånd. Han virker i tvil om hva han skal velge. @ringo 20189[/snapback] Vi bør kanskje være forsiktig med å nevne navn men kan du bekrefte hvorvidt denne personen har vært landslagstrener for to ulike land, @ringo? 20385[/snapback] Har fortsatt ikke sett navnet til den jeg tenker på vært nevnt. Dette er en kar med erfaring på høyeste nivå, både som trener og spiller. Han har også en lederstil som passer Stabæk bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Nå står det i Aftenposten at Høgmo er i samtaler med selveste Stabæk, men at han benekter at han er aktuell som trener for det fantastiske laget i norges desidert beste kommune. Det betyr nok at han er aktuell for en annen posisjon i Stabæk-systemet. Og hva er det vi trenger nå? Jo - flere direktører. Jeg satser på at han går rett inn i den nyopprettede stillingen strategidirektør. 20463[/snapback] Er vel et par stykker som burde ta hatten å gå så vi kan jo håpe(?) at de skaffer erstattninger på den fronten. Kanskje Høgmo skal finne vår nye trener!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 snakker du om en korthåret herremann, Thomas? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 7. Desember 2004 Del Skrevet 7. Desember 2004 Uansett hvem vår nye frelser blir - så håper jeg han/ hun får med seg lærdommen av kveldens kamp mellom Arsenal og rosenborg; teknikk, fart og bevegelse er, og har alltid vært oppskrytt i fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 De 30minuttene jeg tilsammen så av den kampen så jeg på svensk Ztv.. Svenske kommentatorer serverte så mange perler om gamle dårlige, ferdighetsmanglende, gampende rosenborg spillere at jeg ble liggende å vri meg i latter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 snakker du om en korthåret herremann, Thomas? 20502[/snapback] Ja. Og lyshåret/gråhåret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Det er Eggen SR. vi snakker om, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Nei, ikke den jeg snakker om. Men dette er kun min spekulasjon utfra @ringo sin "analyse"/glasskule. Hvorvidt personen i det hele tatt har vært vurdert vet jeg ikke. Han burde i hvertfall vært det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Hva er vitsen med dette kråkespråket. Hvis vi har noe på hjertet er det bare å spytte ut !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Ifølge papirutgaven til Stikka i går ser Stabæks liste slik ut: 1. Høgmo 2. Jönsson 3. Wold Wild Hans Hansen Og dette er bankers. Ingen spekulasjoner!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 OK! Kandidat 2 er Jan Jönsson, er etter hva jeg vet fra skåne, var trener i landskrona (svart og hvitt skjerf), fikk sparken etter at spillerne gikk bak ryggen på ham (bitter), Har ett Blaadt Skjerf (stabæk) og et Hvitt skjerf (Ôrebro) er i tvil om hvilket tilbud han skal velge. Har vært trener i japan (Det fremmede språket) Kandidat 3 Ove Pedersen. Dansk, ligner mer på skånsk enn norsk. Har vært trener i Quatar (Mørkerødt flagg, med hvitt taggete bånd), Har to bronsjemedaljer det første med FC midtjylland (Sort og rød ulv (Stor hund) i logoen) det andre med esbjerg. Så får vi se om jeg traff med en av kandidatene da! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Ifølge papirutgaven til Stikka i går ser Stabæks liste slik ut:1. Høgmo 2. Jönsson 3. Wold Wild Hans Hansen Og dette er bankers. Ingen spekulasjoner!! 20523[/snapback] Er nummer 3 denne Skeid treneren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Er nummer 3 denne Skeid treneren? 20526[/snapback] Jepp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Hepp, Kjell Sverre Hansen Wold... Jajaja, @ringo klager ikke! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 OK! Kandidat 2 er Jan Jönsson, er etter hva jeg vet fra skåne, var trener i landskrona (svart og hvitt skjerf), fikk sparken etter at spillerne gikk bak ryggen på ham (bitter), Har ett Blaadt Skjerf (stabæk) og et Hvitt skjerf (Ôrebro) er i tvil om hvilket tilbud han skal velge. Har vært trener i japan (Det fremmede språket) 20524[/snapback] Örebro har annsatt trener, og det er ikke Jönsson!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Søkte nemlig på Wild Wold i googles bilde arkiv og fant følgende http://images.google.com/images?hl=no&lr=&q=Wild+Wold begynte å lure på hvem av disse det var http://www.t-girlpamela.be/party2.htm personlig foretrekker jeg henne: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Jepp, Og siden Høgmo har vært så lunken til å ta over en ny klubb så seiler Jönsson opp som favoritt tror jeg.... Hansen Wold er en spennende trener og vil gjøre en utmerket jobb, men har ikke lige god track record som Jönsson. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 personlig foretrekker jeg henne: 20531[/snapback] Ja alt må da være bedre enn en kone som, 1. er RBK supporter eller 2. prøver å prakke RBK på sine barn eller 3. utsetter sin mann for en slik terging som selv ikke ens verste fiende er forundt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 personlig foretrekker jeg henne: 20531[/snapback] Henne? Etter å ha sett på bildet så er jeg usikker på om det er en henne eller en han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) personlig foretrekker jeg henne: 20531[/snapback] Henne? Etter å ha sett på bildet så er jeg usikker på om det er en henne eller en han! 20536[/snapback] Jeg er slettes ikke usikker på det! Men søt, det er han. Endret 8. Desember 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) OK! Kandidat 2 er Jan Jönsson, er etter hva jeg vet fra skåne, var trener i landskrona (svart og hvitt skjerf), fikk sparken etter at spillerne gikk bak ryggen på ham (bitter), Har ett Blaadt Skjerf (stabæk) og et Hvitt skjerf (Ôrebro) er i tvil om hvilket tilbud han skal velge. Har vært trener i japan (Det fremmede språket) 20524[/snapback] Örebro har annsatt trener, og det er ikke Jönsson!!! 20530[/snapback] Kan nesten se ut som at det blir Jönsson da... Men jeg tør ikke håpe på noe før pressemeldingen er utsendt.. Endret 8. Desember 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Hepp, Men ble litt bange når jeg fikk se begrunnelsen! http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=15199 Det var da Örgryte og ikke Örebro som var aktuell... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2004 (endret) vær lykkelige dersom dere slipper teitur dere!!!! Endret 8. Desember 2004 av pondus73 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Hepp, Men ble litt bange når jeg fikk se begrunnelsen! http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=15199 Det var da Örgryte og ikke Örebro som var aktuell... @ringo 20578[/snapback] Men ønsker vi entrener som er lik Jukka Ikalainen i filosofi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 "vær lykkelige dersom dere slipper teitur dere!!!!" Jøss - der var du igjen. Beklager at jeg blanda deg med ufordragelige Pondus sist gang. Kan du noensinne tilgi meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 Men ønsker vi entrener som er lik Jukka Ikalainen i filosofi? 20593[/snapback] Beklager å medele dette, men jeg aner ikke hvilken filosofi Jukka har - noen som har info? Hvis noen har den nye CM kan dere ikke sjekke hva det står om Jukka, Jan, Davidsen og Vold så vi kan finne ut hvem vi egentlig ønsker oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 8. Desember 2004 Del Skrevet 8. Desember 2004 skal sjekke det jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 vi har jo treneren paa plass jo gutta.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Fantastisk! Gratulerer alle sammen! Klokt valg! Kloke klubben! Velkommen Jan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Halleluja!!!! En Ny Æra begynner! Jeg Gratulerer klubben med god jobb, og ønsker Janne velkommen til oss Blaa! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå