Tonje 0 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 ENDELIG kan vi se fremover igjen :grin: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 ENDELIG.. Har ventet på dette en stund nå. Blir spennende å se hva han kan få til.. Opprykk skal det bli uansett. Noen som vet noe om foretrukket spillestil osv? Kan se hva jeg finner på FM2005 ikveld.. haha.. Det eneste som mangler nå er at Martin blir eller leies ut til Panathikeikos. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 For en herlig, herlig morgen! Skal vandre rundt med et fårete glis i trynet resten av uka... Gleder meg stort til å se hva dette kan medføre av nye signeringer og andre forandringer i spillerstallen. Men viktigst av alt: Godt jobbet Stabæk, håper dette blir bra! Gleder meg og til å lese grundige analyser av JJ's fotballfilosofi og lederstil... forza forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Hepp, Noen som vet noe om foretrukket spillestil osv? Kan se hva jeg finner på FM2005 ikveld.. haha.. Det kommer, det kommer! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Det er jo trippel glede dette her: 1. Vi får Jan Jönsson som trener! 2. Vi slipper TEITur! 3. Vi slipper DaVITSen! Jippi!! Juble juble! Gleder meg til å se 'hente-ukjente-talenter-fra-Sverige-og-gjøre-dem-dritgode-i-Stabæk'-trikset i praksis igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Rart at ingen nyhetssider har kastet seg over nyheten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Rart at ingen nyhetssider har kastet seg over nyheten... 20631[/snapback] Nå ligger det ute på stabak.no også og Stabæk sender nå ut pressemelding, så det varer nok ikke så lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Deilig!! Nå kan oppturen begynne!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Var på julebord på Lørdag med den tidligere svenske landslags spilleren, og fotball kommentatoren Hasse Holmquist. Da jeg sa at Jan var en het kandidat for jobben sa han: "Jan kannar jag. Han er et mycke mycke bra val" Får stole på det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Var på julebord på Lørdag med den tidligere svenske landslags spilleren, og fotball kommentatoren Hasse Holmquist. Da jeg sa at Jan var en het kandidat for jobben sa han: "Jan kannar jag. Han er et mycke mycke bra val" Får stole på det 20635[/snapback] Jeg stoler hundre prosent på Hassebasse jeg også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Puh! Farvel pest og kolera. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Ja nå har avisene også snappet det opp Aftenposten Legger spesiellt merke til hvilken kilde de har brukt. Siterer: Vi er enige, men ikke skrevet under på noe papir, sier Jönsson da Aftenposten konfronterer ham med at klubbens supportere på sin nettside har gått ut og skrevet at han allerede er klar for klubben, og at det vi bli offentliggjort i løpet av dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Aftenposten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Ja nå har avisene også snappet det opp Aftenposten Legger spesiellt merke til hvilken kilde de har brukt. Siterer: Vi er enige, men ikke skrevet under på noe papir, sier Jönsson da Aftenposten konfronterer ham med at klubbens supportere på sin nettside har gått ut og skrevet at han allerede er klar for klubben, og at det vi bli offentliggjort i løpet av dagen 20641[/snapback] Regner naturligvis med at det var avklart med Stabæk på forhånd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Aner vi her at selv i en slik gledens stund prøver media å tyne ut noe negativt? Det ville jo vært særs overraskende....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Regner naturligvis med at det var avklart med Stabæk på forhånd... 20644[/snapback] Har fått mail fra Flem om at det er i box! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 "vær lykkelige dersom dere slipper teitur dere!!!!" Jøss - der var du igjen. Beklager at jeg blanda deg med ufordragelige Pondus sist gang. Kan du noensinne tilgi meg? 20608[/snapback] du er tilgitt for lenge siden spennende valg av trener!!!!! ønsker dere det meste av lykke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Merkelig formulering. Vi la ikke ut noen før Aalbu ringte og sa OK. Men vi hadde jo skrevet saken og hadde den liggende klar noen timer. Den lå ute noen minutter i natt fordi jeg oppdaterte uten å "skjule" saken, men det ferska jeg raskt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Bare for å minne om det: En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Bare for å minne om det:En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig. 20652[/snapback] Jeg fikk beskjed på svareren min i går om at alt var OK, men at vi ikke kunne legge ut noe siden papirene ikke var signert. I dag fikk jeg tlf med beskjed "nå kan du legge det ut" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Nå har Nettavisen fått med seg hva som skjer også. Men jeg lurer på hvor lenge de skal drive og kalle oss Nedrykksrammet??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Men det ser ut til at de ikke er signert ennå, ifølge det som sto i artikkelen. Men det spiller liten rolle så lenge de muntlige er enige om alt. Problemet her er selvfølgelig å bevise dette etterpå, dersom noen skulle ønske å trekke seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Men jeg lurer på hvor lenge de skal drive og kalle oss Nedrykksrammet??? 20662[/snapback] Hehe, godt poeng. Det kan vel tyde på at de fortsatt ser på oss som et slags Tippeligalag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 vi har jo treneren paa plass jo gutta.... 20614[/snapback] Den lå ute noen minutter i natt fordi jeg oppdaterte uten å "skjule" saken, men det ferska jeg raskt. 20651[/snapback] Ser ut som om Knutta ferska deg først Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Forøvrig så tror jeg dette er den lengste tråden som har vært her inne. 23 sider tror det er en slags rekord, bra at trener spørsmålet engasjerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Det kan vel tyde på at de fortsatt ser på oss som et slags Tippeligalag? 20664[/snapback] Jepp, har registrert det selv også. for eksempel så er Stabæks trenervalg sak i VG's Eliteguide. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Like greit at6 de ser på oss som et eliteserielag. Det er jo det vi er. Vi skal bare puste litt først... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 ..... og juble mye! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Kan det være at vi er den norske klubben denne mannen snakker med?http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=14900 Noen som vet noe om han? Bjørn Ivar var den første som kom opp med navnet på vår nye trener. Grattis. Artikkelen er fra den 05/11/04, det betyr at det har gått nesten 5 uker før han ble klar. Det tyder på at fyren var andre-valget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Artikkelen er fra den 05/11/04, det betyr at det har gått nesten 5 uker før han ble klar. Det tyder på at fyren var andre-valget... 20707[/snapback] Eventuelt at vi var andrevalget for Jönsson... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå