atleten 1 675 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Artikkelen er fra den 05/11/04, det betyr at det har gått nesten 5 uker før han ble klar. Det tyder på at fyren var andre-valget... 20707[/snapback] Eventuelt at vi var andrevalget for Jönsson... 20716[/snapback] Nettopp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Dette er hva han sier i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Dette er hva han sier i dag 20729[/snapback] Det her: "Kommer du plocka med dig några svenska spelare? - Jag har vissa tankar om det men jag kan inte komma med några namn." høres jo unektelig spennende ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Hepp, Tør vi håpe på en ny Tobbe eller Chippen? Det er slikt jeg vil høre fra en ny trener!!! Jeg er skikkelig glad for at det ikke ble høgmo med forutsigbart norsk spill! Nå får vi en spennende ny trener som er optatt av at laget behersker flere spillestiler! så gjelder de å se om han er av typen som tror på flere innøvde mønster eller er en mer Rekdal type som overlater det til spillerne selv! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Til og med aften nummeret til aftenposten har forært oss nesten en hel side!! Dette er en deilig dag..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Til og med aften nummeret til aftenposten har forært oss nesten en hel side!! Dette er en deilig dag..! 20738[/snapback] Hva står det der? Det samme som på nettet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Ja, bl.a. det med at de bruker stabaek.no som kilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Har fortsatt ikke sett navnet til den jeg tenker på vært nevnt. Dette er en kar med erfaring på høyeste nivå, både som trener og spiller. Han har også en lederstil som passer Stabæk bra. 20492[/snapback] Personen jeg tenkte på var Bosse Johansson, sist trener for IFK Göteborg. "Bosse Johansson är den tränare i allsvenskan som har mest erfarenhet, både från den nationella och den internationella fotbollen. Han har varit tränare för åtta olika klubblag i Sverige, Grekland, Norge och Danmark. Två perioder blev det i Öster och faktiskt tre perioder i Kalmar FF. Han har varit förbundskapten både på Island och i Danmark." Jan Jônsson er et meget spennende valg! Fant følgende beskrivelse av Janne: "Som tränare förespråkar han en offensiv fotboll med defensiv organisation. Janne Jönsson, 43, tvekar inte att släppa fram unga talanger". Dette passer oss meget bra! Når det gjelder Landskrona virker det som om de har en rekke unge, interessante spillere bl.a. toppscorerer (7 mål) Oneykachi Amuneke (18 år) fra Nigeria. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Hepp, Tør vi håpe på en ny Tobbe eller Chippen? @ringo 20736[/snapback] Eller kasnkje han kan finne en ny Inamoto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Hepp, Tør vi håpe på en ny Tobbe eller Chippen? @ringo 20736[/snapback] Eller kasnkje han kan finne en ny Inamoto 20756[/snapback] Ja, det hadde vært lurt. Salget av Stabækdrakter i Asia er nemlig veldig labert for tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Til og med aften nummeret til aftenposten har forært oss nesten en hel side!! Dette er en deilig dag..! 20738[/snapback] Selv om det faktisk var godt under en halvside, men pytt pytt, det er en gladnyhet uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. Desember 2004 Del Skrevet 10. Desember 2004 Ola By hadde andre ess i ermet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Desember 2004 Del Skrevet 13. Desember 2004 Etter noen dager litt "ute av nett" returnerer jeg med en kommentar til den viktigste nyheten som har skjedd. Dette var utrolig mye viktigere enn at Martin forsvant. Og honnør til ledelsen for ikke å kaste seg på den første og tilsynelatende enkleste løsningen, men ha litt is i magen. Egentlig ganske imponerende å få hentet et såpass profilert kar til en 1. divisjonsklubb. Men så har vi jo også skapt oss et navn, også utenfor landets grenser, som en klubb som hører hjemme i Tippeligaen. Jeg tro Jan Jönsson kan bli en god løsning, og rett mann til å føre oss opp igjen, med en gang. Men noe som blir utrolig viktig er å innprente at det ikke skjer automatisk, men kun gjennom målrettet og hard jobbing. Hvis noen tror at det går av seg selv, kan vi fort gå på en smell. Men dette skal vi klare, optimismen er tilbake, og mange tunge tanker har lettet fra sinnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Mai 2005 Del Skrevet 12. Mai 2005 Ny rekrutt trener? Ferguson til Norge i dag http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277042 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Hepp, Jeg synes også at denne dansken hørtes spennende ut, men jeg tror det skal mye til at han forlater dansk superliga til fordel for norsk 1. divisjon. Lennartsson tror jeg er et spennende navn, men han er samtidig en krevende mann å ta inn i organisasjonen! Det har jeg hørt at Davidsen er også, men han er ikke av samme kaliber som Benny... Nei, jeg faller stadig tilbake til Skeids Kjell Sverre Hansen Wold jeg ass.... @ringo 18084[/snapback] Nå har vi snart sjansen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 Hepp, Jeg synes også at denne dansken hørtes spennende ut, men jeg tror det skal mye til at han forlater dansk superliga til fordel for norsk 1. divisjon. Lennartsson tror jeg er et spennende navn, men han er samtidig en krevende mann å ta inn i organisasjonen! Det har jeg hørt at Davidsen er også, men han er ikke av samme kaliber som Benny... Nei, jeg faller stadig tilbake til Skeids Kjell Sverre Hansen Wold jeg ass.... @ringo 18084[/snapback] Nå har vi snart sjansen! 43373[/snapback] Hepp, Der tok jeg grusomt feil.... Gud Bedre jeg er glad det ikke ble han! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå