Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 465
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hepp,

Tør vi håpe på en ny Tobbe eller Chippen?

Det er slikt jeg vil høre fra en ny trener!!!

Jeg er skikkelig glad for at det ikke ble høgmo med forutsigbart norsk spill! Nå får vi en spennende ny trener som er optatt av at laget behersker flere spillestiler! så gjelder de å se om han er av typen som tror på flere innøvde mønster eller er en mer Rekdal type som overlater det til spillerne selv!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til og med aften nummeret til aftenposten har forært oss nesten en hel side!! :P

Dette er en deilig dag..!

20738[/snapback]

Hva står det der? Det samme som på nettet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fortsatt ikke sett navnet til den jeg tenker på vært nevnt. Dette er en kar med erfaring på høyeste nivå, både som trener og spiller. Han har også en lederstil som passer Stabæk bra.

20492[/snapback]

Personen jeg tenkte på var Bosse Johansson, sist trener for IFK Göteborg. "Bosse Johansson är den tränare i allsvenskan som har mest erfarenhet, både från den nationella och den internationella fotbollen. Han har varit tränare för åtta olika klubblag i Sverige, Grekland, Norge och Danmark. Två perioder blev det i Öster och faktiskt tre perioder i Kalmar FF. Han har varit förbundskapten både på Island och i Danmark."

Jan Jônsson er et meget spennende valg! Fant følgende beskrivelse av Janne: "Som tränare förespråkar han en offensiv fotboll med defensiv organisation. Janne Jönsson, 43, tvekar inte att släppa fram unga talanger". Dette passer oss meget bra!

Når det gjelder Landskrona virker det som om de har en rekke unge, interessante spillere bl.a. toppscorerer (7 mål) Oneykachi Amuneke (18 år) fra Nigeria.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter noen dager litt "ute av nett" returnerer jeg med en kommentar til den viktigste nyheten som har skjedd. Dette var utrolig mye viktigere enn at Martin forsvant. Og honnør til ledelsen for ikke å kaste seg på den første og tilsynelatende enkleste løsningen, men ha litt is i magen. Egentlig ganske imponerende å få hentet et såpass profilert kar til en 1. divisjonsklubb. Men så har vi jo også skapt oss et navn, også utenfor landets grenser, som en klubb som hører hjemme i Tippeligaen.

Jeg tro Jan Jönsson kan bli en god løsning, og rett mann til å føre oss opp igjen, med en gang. Men noe som blir utrolig viktig er å innprente at det ikke skjer automatisk, men kun gjennom målrettet og hard jobbing. Hvis noen tror at det går av seg selv, kan vi fort gå på en smell. Men dette skal vi klare, optimismen er tilbake, og mange tunge tanker har lettet fra sinnet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Hepp,

Jeg synes også at denne dansken hørtes spennende ut, men jeg tror det skal mye til at han forlater dansk superliga til fordel for norsk 1. divisjon. Lennartsson tror jeg er et spennende navn, men han er samtidig en krevende mann å ta inn i organisasjonen! Det har jeg hørt at Davidsen er også, men han er ikke av samme kaliber som Benny... Nei, jeg faller stadig tilbake til Skeids Kjell Sverre Hansen Wold jeg ass....

@ringo

18084[/snapback]

Nå har vi snart sjansen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg synes også at denne dansken hørtes spennende ut, men jeg tror det skal mye til at han forlater dansk superliga til fordel for norsk 1. divisjon. Lennartsson tror jeg er et spennende navn, men han er samtidig en krevende mann å ta inn i organisasjonen! Det har jeg hørt at Davidsen er også, men han er ikke av samme kaliber som Benny... Nei, jeg faller stadig tilbake til Skeids Kjell Sverre Hansen Wold jeg ass....

@ringo

18084[/snapback]

Nå har vi snart sjansen!

43373[/snapback]

Hepp,

Der tok jeg grusomt feil.... Gud Bedre jeg er glad det ikke ble han!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Trener'n - Klubbens Viktigste Mann?
  • Opprett ny...