Markus 5 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Hvor mange første divisjonslag er på jakt etter ny trener, meg bekjent oss og sandefjord... Med andre ord har vi forhørt oss om denne mannen. I tillegg har noen 1. divisjonsklubber fått det samme svaret, sier By Rise. Ja ja ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Jeg trodde By Rise skulle begynne å jobbe i Smart-Club Trondheim. Jeg tror han kan være en god trener, men jeg tviler på at det blir han. Skjønner ikke hvofor alle har motforestillinger om å jobbe med kvinnelandslaget. Det må jo være en drømmejobb å trene et av verdens beste landslag, reise verden rundt, ligge i hengekøye å se på damene trene, pina colada, lukseriøse hoteller osv. osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Dette var jo virkelig leit..... så forferdelig leit...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Dette var jo virkelig leit..... så forferdelig leit...... 19081[/snapback] Jeg visste ikke at Sandefjord var nedrykksklare!?! Nettavisen ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Legger merke til at Stabæk nevnes sammen med tippeligaklubbene Tromsø og B/G mens 1. divisjonsklubben Sandefjord ikke nevnes... Endret 17. November 2004 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Dette var jo virkelig leit..... så forferdelig leit...... 19081[/snapback] Snakket med Belsvik i går. Han kunne bekrefte at Teitur aldri har vært og aldri kommer til å bli vurdert. Sånn for å ha nevnt det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 TAKK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Dette var jo virkelig leit..... så forferdelig leit...... 19081[/snapback] Snakket med Belsvik i går. Han kunne bekrefte at Teitur aldri har vært og aldri kommer til å bli vurdert. Sånn for å ha nevnt det 19085[/snapback] Spurte du om Vidar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Dette var jo virkelig leit..... så forferdelig leit...... 19081[/snapback] Snakket med Belsvik i går. Han kunne bekrefte at Teitur aldri har vært og aldri kommer til å bli vurdert. Sånn for å ha nevnt det 19085[/snapback] Spurte du om Vidar? 19087[/snapback] nei, turde ikke - er litt redd for svaret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Har man satt noen frist for ansettelse av ny trener? Spillerne tar vel ferie fra og med fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Takk og Lov for at vi slipper Teitur, men det kan hende at Belsvik lurte deg da... Rich: Har dere vurdert Teitur? Belsvik: Nei, han har vi iiiikke vurdert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Vi får inderlig håpe vår hovedsponsor Nordea ikke krever dette av vår kommende trener. Tror uansett Start har gjort det vanskelig for seg selv dersom Tom skulle forsvinne..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Enda en assistenttrener rykker opp Men hvor Høgmo skal nå sies det ikke noe om her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Vi får inderlig håpe vår hovedsponsor Nordea ikke krever dette av vår kommende trener. Tror uansett Start har gjort det vanskelig for seg selv dersom Tom skulle forsvinne..... 19096[/snapback] Det der er et direkte hån mot laget de støtter! FY! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Enda en assistenttrener rykker opp Men hvor Høgmo skal nå sies det ikke noe om her! har ikke han fått no lederstilling i Olympiatoppen? Endret 17. November 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Olympiatoppen gir Høgmo sjefjobb Den avtroppende Tromsø-treneren, som er bosatt i Moss, bekrefter overfor VG at Toppidrettsenteret nå kan bli hans nye arbeidsplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Hepp, Kanskje en interessant kandidat? http://www.an.no/glimt/article1337892.ece @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Gåre går Noen som vet hva denne mannen skal gjøre neste år? Ellers sa Aalbu i gårsdagens Budstikka (papir) at de var i samtaler med én aktuell trener, at han ikke ville si noe før det var helt sikkert, men at han kanskje kunne komme med et navn i slutten av uken. Og det vil vel si i dag eller i morgen det da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Gåre gårNoen som vet hva denne mannen skal gjøre neste år? Ellers sa Aalbu i gårsdagens Budstikka (papir) at de var i samtaler med én aktuell trener, at han ikke ville si noe før det var helt sikkert, men at han kanskje kunne komme med et navn i slutten av uken. Og det vil vel si i dag eller i morgen det da? 19162[/snapback] Gåre skal vel fortsette i Glimt som spillerutvikler eller noe i den duren. Jeg venter i spenning, men hvis Vidar er navnet så får han vente til over helgen, så ikke helgen blir ødelagt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Hepp, Jeg lurer på hva jeg gjør hvis Davidsen blir trener jeg ass... Det vil bli en skikkelig nedtur! Ryktene fra Drammen sier at mannen er vanskelig å samarbeide med, mangler pedagogiske egenskaper og er veldig av typen enten så er en spiller inne i varmen eller så blir han stående utenfor uten å få en sjanse... Når det gjelder den spissen han hadde med seg på Ullevåll, Ibrahima Thiam eller hva han nå het, så er det (igjen fra min kilde i drammen) en spiller med mye hår og lite annet... Men han er en mann Davidsen har inne i varmen og som han sikkert vil ta med seg videre! Nei la mannen fortsette som ekspertkommentator på TV3 og drive med Fysioterapien sin! @ringo 343=TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 jeg må si jeg er spent på hvem denne kandidaten Aalbu prater med er og må si som ringo, om det er Davidsen veit jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre.. hva er den mannen god for egentlig, ENDA et nedrykk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Hepp, Når det gjelder den spissen han hadde med seg på Ullevåll, Ibrahima Thiam eller hva han nå het, så er det (igjen fra min kilde i drammen) en spiller med mye hår og lite annet... Men han er en mann Davidsen har inne i varmen og som han sikkert vil ta med seg videre! @ringo 343=TD05 19182[/snapback] Thiam får ikke kontrakt med Godset Dermed er veien åpen for at Stabæk får en ny trener og en ny spiss. Er dette bare tilfeldig? Jeg begynner dessverre å tvile.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Spørs om han ikke forlater godset fordi davidsen allerede har "lovet" han stabæk kontrakt når han blir trener der.. Kan vi ikke tipse media om at davidsen er klar, for så å satse på at det velter alt som inngår vidar davidsen i stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Sandefjord trenger jo en ny trener. Kan vi ikke heller tipse dem om at Vidar er ledig og klar. Hvis ledelsen så mye som "svitsjer" innom disse sidene, så burde de ihvertfall ha forstått at mr. Davidsen ikke er vår kandidat. (Det er @ringo som er vår mann) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Hadde ledelsen svitsjet innom disse sidene her hadde de ikke fått tid til å lede i det hele tatt. Men det kan jo være derfor de har blitt så mange etter hvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Jeg begynner å få en uggen følelse nå.. Mye som taler for at det blir Vidar Davidsen... : Han er observert på tribunen flere ganger? (ihvertfall en gang på ullevåll) : Rich turte ikke spørre om han var en kandidat : Den uslepne "juvelen" hans får ikke ny kontrakt og forlater klubben : Vidar Davidsen bor på Blommenholm : Vidar Davidsen har nærmest prøvd å hinte/smiske seg til jobben i noen intervjuer. : Vidar Davidsen har gode kontakter i stabæk miljøet. Hva gjør vi hvis han blir ansatt? Personlig håper jeg de venter til januar med å offentligjøre det hvis det blir han, for jeg vil ikke ha jula ødelagt.. Men prøver jeg å se litt positivt på det så MÅ jo Davidsen lykkes en gang han også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Mener å huske at han trente Vålerengen Idrettsforening opp i eliten, så noe positivt har han da på CVen. Mener også å huske at han fikk sparken før neste sesong. Er enig med Mortimer her at dette begynner å lukte Vidar lang vei. Håper Stabæk ledelsen er inne å kikker her inne i mellom slik at de har litt føling med hva "grassrota føler". Føler meg litt som LO mann når jeg snakker om grassrota. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Mener å ha hørt at Anita Appeltun Sæle er ledig. Blir litt mindre uggen av den tanken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Mener å ha hørt at Anita Appeltun Sæle er ledig. Blir litt mindre uggen av den tanken. 19206[/snapback] Tenk deg når vi vinner cupfinalen og treneren (les: Fru Sæle) vrenger klærne av seg og løper en seiersrunde i bare tigertanga'n. Hvordan var det med uggenheten sa du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Den kom akkurat tilbake nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå