minstemann risan 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Jeg, Minstemann Risan sliter med en forferdelig dårlig samvittighet . Jeg mistet forkus et øyeblikk og ble med på "Rosen - borg" ropet på RBK' 2-0 ledelse under lørdagens kanp på ullevål. Jeg Minstemann Risan lover herved å aldri ta dette ordet i munn i en slik eller lign. anledning. Heller aldri vil jeg anlegge bart, gå med hvite adidas sokker i sorte moccasiner eller med hvit drakt og sorte bukser. ( hvis Stabæk fortsetter med hvit bortedrakt, blir dette unntaket. ) Igjen, jeg er svært lei for at dette skjedde. Lee Harvey Live Onkel Blaa Fredag 12.nov kl. 22.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Du behøver ikke ha fyllenerver ennå. Rosenborg-ropet var jo rent taktikkeri for å psyke ut Enga! Når vi er på vei til å rykke ned, er alt lov! Jeg kommer på konserten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Jeg tok også det grusomme ordet "Rosen...." i min munn, et par ganger. Men jeg legger ikke for stor vekt på det. Det var som en "one-night-stand" helt blottet for følelser, og glemt i neste øyeblikk! Det vil nok ikke gjenta seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå