Pedagogen 15 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Deilig å se at fler enn Stian uttrykker ansvar. Christian med riktig innstilling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Vi trenger Holter i 1. divisjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Jeg er egentlig enig i det. Selv om vi bør få en "ny generasjon" spillere trenger vi veteraner både på og utenfor banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Den som takker ja til en annen 1. div. klubb har et forklaringsproblem. Det er det for faen ingen grunn til å gjøre, når man kan spille i den beste 1. div. klubben, som satser på opprykk. Og det viktigste: Spillerne har sin del av ansvaret for at vi rykket ned, og bør vise såpass ansvarsfølelse at de bidrar til at vi kommer opp igjen, på første forsøk. Bra Christian!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Det er vel ikke Holter vi skal satse milioner på og beholde. Men han skal helt klart ha for klubbfølelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Det er vel ikke Holter vi skal satse milioner på og beholde. 18025[/snapback] Nå er vel ikke Holter vår dyreste spiller, så akkurat millioner tror jeg vel ikke det koster å la han få bli, når det faktisk er det han vil. Men, jeg er enig at det er andre som det må legges mer ressurser i å beholde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Forsåvidt enig med dere, men jeg synes det gir noen signaler som jeg er overbevist om at andre i spillergruppen også oppfatter. Av den grunn er håpet at det vil være vanskeligere for andre å uttrykke noe annet. Naiv? Jeg? Neeeeeida. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 161 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Hepp, Holter har vel litt og hvert å revansjere for årets sesong. Han blir stødig enten på back eller midtstopperplass i førstediv. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Eller sentral midtbane ? Maken til feilplassering av en spiller skal du lete lenge etter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Er nok ikke helt på linje med dere her.... Holters manglende markering har faktisk kostet oss MANGE poeng denne sesongen! Trenger ikke ham mer vi...Sorry. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 ..husk at alle 1.div-spillere er dødstreige og feite. det vet alle.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Takk for fine ord Holter, er heldigvis ikke like mange raske vinger i 1. divisjon neste år. Du kan bli viktig neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå