Gå til innhold

Jr - Flukt

palau
 Del

Anbefalte innlegg

Man skal lytte til det som står på hovedsiden. De SANNE informasjonene kommer på Stabak.no eller på $$siden.

MEN:

ryktene sier at en del JRelitespillere er knyttet opp mot Stabæk på visse vilkår. Blant annet muligheten for 2.divspill og JRinterkrets. (2div = GOne!)

Og at flere av dem kan tenkes å skifte kurs til LYN/NTG osv...

Aner noen om dette er riktig???

Mitt svar er i så fall:

- har klubben gjort enda en ny administrativ blemme og skutt seg selv i foten?

- hvis det i Stabæks jrstall er gutter med overdreven tro på egen ferdigheter, spradende rundt og tror at TLspill kommer av noe annet enn at du ofrer mye, trener hardt og blør for drakta --- vel, la de gutta forsvinne inn i tåken i LYN: Slike "kluthuer" (pannebånd a la Oslo Vest) som allerede i 18årsalderen setter seg selv foran klubben (ala Svindal og Fjørtoft) ..... så la dem for faen meg bli kjippa kjappest mulig ut av klubben!! SÅNNE skal vi ikke ha i Blaa og ikke bygge fremtiden på........

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man skal lytte til det som står på hovedsiden. De SANNE informasjonene kommer på Stabak.no eller på $$siden.

MEN:

ryktene sier at en del JRelitespillere er knyttet opp mot Stabæk på visse vilkår. Blant annet muligheten for 2.divspill og JRinterkrets. (2div = GOne!)

Og at flere av dem kan tenkes å skifte kurs til LYN/NTG osv...

Aner noen om dette er riktig???

Mitt svar er i så fall:

- har klubben gjort enda en ny administrativ blemme og skutt seg selv i foten?

- hvis det i Stabæks jrstall er gutter med overdreven tro på egen ferdigheter, spradende rundt og tror at TLspill kommer av noe annet enn at du ofrer mye, trener hardt og blør for drakta --- vel, la de gutta forsvinne inn i tåken i LYN: Slike "kluthuer" (pannebånd a la Oslo Vest) som  allerede i 18årsalderen setter seg selv foran klubben (ala Svindal og Fjørtoft) ..... så la dem for faen meg bli kjippa kjappest mulig ut av klubben!! SÅNNE skal vi ikke ha i Blaa og ikke bygge fremtiden på........

18107[/snapback]

Jeg aner ikke om det finnes slik avtaler, men hadde jeg vært jr. spiller hadde jeg klart spilt for Stabæk i 1. div fremfor Lyn 2 i Andre divisjon.....

Branimir er forresten tilbake på treningene, så jeg tok nok vel i mine dystre spådommer om han

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat:  (2div = GOne!)

Er den virkelig det ?

Trodde det først var neste år igjen, hvis vi ikke rykker direkte opp ?

18118[/snapback]

Det stemmer det. Men det gjelder desverre bare for lag som ikke begynner på Sta og slutter på bæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er bare å melde overgang til Lyn/NTG. Må man ikke gå på NTG? Kjenner ikke noe særlig til det men kjenner en som har en sønn som nettopp har blitt tatt opp på prøvespill, og fikk det inntrykket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man går på NTG kan man vel forsåvidt selv velge hvilken klubb man skal spille for. En tidligere kamerat gikk på ntg i bærum, prøvespilte for stabæk og lyn og muligens vif, valgte av en eller annen merkelig grunn lyn, fikk for mye kostilskudd og piller til lunsj, spiller nå i follo..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bitter på at Lyn har nasket til seg NTG, som tross alt ligger i Bærum. Syns ikke de bare skal kunne spankulere uhindret over lysakerelven og melke Bærum for talenter...

18157[/snapback]

Så vidt det er meg bekjent ble Stabæk spurt før Lyn. men de takket nei..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TONJE:

Ja jeg tror du har rett i det der.

MEN

Poenget mitt var egentlig ikke hvilke avtaler eller ikke man har gjort (men denne tråden sporer av som de fleste andre).

Det som var mitt hovedpoeng:

- unggutter med altfor stor selvfølelse, og som tenker tanken å rømme skipet med en gang et nedrykk fra TL er et faktum, de trenger vi ikke. La dem gå!

og

- er det noen som vet noe mer om vi mister jrspillere.?? og hva med jrtrenerne ?(de har jo levert bra greier de..)

Årsaken til mitt fokus er åpenbar:

- De Blaa har en kjempebra jrsatsing (+ 88 89årgangen)

- TLlaget vårt i 2006 og videre MÅ dra med seg flere av dagens G16/g19.

- 1div-året 2005 må brukes til å gi jr-gutta erfaring, "hår på brystet" og samspilte ferdigheter med de litt godt voksne.

- utvikling av et par salgbare fra egen jrstall (når de har spilt TL et par år) er klubbens eneste gode inntektsmulighet.

Og så irriterer det meg at 17/18åringer med pannebånd uka etter et nedrykk går rundt å sier ", mja,, siden det ikke er sjans for 2.divspill neste år, så tror jeg jeg finner med en annen klubb jeg". Forbanna pappagutter... De aner ikke en dritt om klubbfølelse og å blå for noe som helst!

SÅNN--- nå har jeg fått ut frustrasjon OG bekymring.. :-)

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jr - Flukt
  • Opprett ny...