Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Etter at den værste skuffelsen over årets sesong har lagt seg, har jeg begynt å se framover. Aldri noen gang har jeg vært så klar for å komme igang med neste sesong. Jo før jo bedre! Jeg vet jo at jeg må vente helt til april, men planleggingen vil jeg starte så fort som mulig. Kommer terminlisten i slutten av november, eller må jeg vente enda lenger? Er det noen som vet når den pleier å komme (for 1. div)? Jeg har aldri vært så opptatt av dette før, så jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det. Men nå må jeg ha den, så jeg kan legge opp livet mitt etter den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Prøver å få med kona på sommerferie i Alta, men hun vil vel egentlig ikke ditt, har også prøvd med Sogndal og Mandal, men hun tar liksom ikke helt av. Hadde vært konge å få oversikten snart så jeg vet når vi må dra. Forestill dere serie åpning i Alta - da må vi jo faen meg få vite om det snart hvis vi skal klare å komme helt opp ditt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 031 Del Skrevet 4. November 2004 (endret) Del Skrevet 4. November 2004 (endret) Sjekker.... I fjor kom terminlisten til eliteserien 8. desember, året før 22. november. 1. divisjon.....? Sjekker........ Den kom 11. desember ifjor. Jeg tror nok den kommer tidligere i år, men først må KIL og Glimt bli ferdig med kvalikken. Grunnen til at den kom så sent ifjor var trolig at VIF og Brynes lisens ble sent avklart. Endret 4. November 2004 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Prøver å få med kona på sommerferie i Alta, men hun vil vel egentlig ikke ditt, har også prøvd med Sogndal og Mandal, men hun tar liksom ikke helt av. Hadde vært konge å få oversikten snart så jeg vet når vi må dra. Forestill dere serie åpning i Alta - da må vi jo faen meg få vite om det snart hvis vi skal klare å komme helt opp ditt 18161[/snapback] Det må "selges" inn med list og lempe. Ikke bruk fotballen som hovedgrunn til å reise enten til Alta eller Mandal. Hva annet kan man benytte en uke i Alta eller Mandal til i tillegg til fotballen? Alta har mye å by på de. Kanskje kan det kombineres med en tur med hurtigruta, eller en fisketur, eller å sette seg inn i samenes hverdag. Hva vet jeg? Mandal er jo bading og strandliv, ihvertfall på sommeren. Der er det heller ikke langt til dyreparken for den som har barn. Og det har vel du? Mitt poeng blir. Gjør det hele til en tur, hvor fotballen er bare en del av den stor pakken. Lykke til!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Mandal var et dårlig eksempel den skal jeg alltids klare - Alta og samer blir vanskeligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 har også prøvd med Sogndal 18161[/snapback] Selv har jeg en svigerfar fra distriktet utenfor Sogndal, så jeg har vært der 2 ganger i forbindelse med ferie (påsken i fjor og sommerferien i år) så det lar seg så absolutt kombinere. Håper på kamp der iløpet av sommeren neste år også, så det kommer noe meningsfullt ut av ferien også. Satser på at oppsettet er klart kort tid etter B/G-Kongsvinger, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Markus, bare dra. La kona bli hjemme og sutre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Du kan bo på Skippagura camping. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Du kan bo på Skippagura camping. 18171[/snapback] Slett ingen dum idé, bortsett fra at det er i underkant av 40 mil fra Skipagurra til Alta. Omtrent som å bo på Rælingen Camping når du skal se Mandalskameratene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 031 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Omtrent som å bo på Rælingen Camping når du skal se Mandalskameratene. 18183[/snapback] Er'u med? Til Rælingen camping mener jeg?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Foretrekker Skipagurra. Har hørt de har bedre tilbud av underholdningsaktiviteter etter kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 La kona bli hjemme og sutre. 18170[/snapback] Hadde verden vært så enkel, så hadde jeg vært på enda flere kamper i år. Problemet er at sutringa ikke har stoppet når du kommer hjem. Men, sutring innimellom tåler vi!!! (og når sant skal sies så møter jeg en forholdsvis stor grad av forståelse på hjemmebane, for mine prioriteringer, selv om hun vel ikke alltid forstår omfanget) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 La kona bli hjemme og sutre. 18170[/snapback] Hadde verden vært så enkel, så hadde jeg vært på enda flere kamper i år. Problemet er at sutringa ikke har stoppet når du kommer hjem. Men, sutring innimellom tåler vi!!! (og når sant skal sies så møter jeg en forholdsvis stor grad av forståelse på hjemmebane, for mine prioriteringer, selv om hun vel ikke alltid forstår omfanget) 18197[/snapback] Bytt kone Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Det finnes damer som er interessert i fotball Det skulle du tenkt på før.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Det finnes damer som er interessert i fotball Det skulle du tenkt på før.... 18210[/snapback] Hehe, ja, men om alle skal finne seg en som er like engasjert som en selv er det nok ikke nok Blir det 1 plass i 1 div eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Hehe, ja, men om alle skal finne seg en som er like engasjert som en selv er det nok ikke nok Ja også er det vistnok mange som får problemer med barnevakt etterhvert. Kipt for dem. Blir det 1 plass i 1 div eller? Nei 3., og vi møter VIF i kvalik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 4. November 2004 (endret) Del Skrevet 4. November 2004 (endret) det hadde kanskje vært like bra som 1 plass, å sende dritten ned og tilbake der dem hører hjemme Endret 4. November 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Bytte kone, Richard? Vi snakker ikke om egen erfaring her, gjør vi vel? Ikke det at jeg er noe bedre. Hva synes du forøvrig om Lyn-videoen i forbindelse med cupfinalen hvor Brann-supporteren blir overkjørt av et tog? Du er jo vår talsmann. Selv synes jeg det er litt i overkant. Men jeg er jo en gammel mann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Man kan jo også melde seg på tv3 nysatsing, KONEBYTTE... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 000 Del Skrevet 5. November 2004 (endret) Del Skrevet 5. November 2004 (endret) Hva synes du forøvrig om Lyn-videoen i forbindelse med cupfinalen hvor Brann-supporteren blir overkjørt av et tog? Du er jo vår talsmann. Selv synes jeg det er litt i overkant. Men jeg er jo en gammel mann. 18229[/snapback] Finnes videoen på nettet? Er det til den "klovner i kamp" - låta" Ja-ja. Får jo en viss idé her: Ser jo litt komisk ut da... ut ifra bildet... Endret 5. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Er det en kjegle han har på hodet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Bytt kone 18209[/snapback] At ingen har kommet på det før....! Nei, for å være 100 % ærlig, så har jeg det ikke så ille. Jeg kjenner de som har det mye verre! Men, så vet jeg da også å prioritere når det er som viktigst. Det var ikke mange kamper jeg gikk glipp av nå på slutten, for å si det sånn. Og neste år blir jo den viktigste sesongen noensinne, så da er det mye som må vike for fotballen, ja!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Nå skal ikke jeg gjøre dette til noen kone-tråd, men hvorfor ikke ta med både kjærring og unger på kamp? Det funker fint det. I tillegg blir det fler på tribunen. Det handler om en stor del av livet vårt, og hvem vi er. Hvis koner/kjærster har trøbbel med det er jeg enig med Rich. Bytt Kone! Regner med at flere av konene krever respekt for sitt ønske om å delta i syklubb eller shoping eller hva det nå måtte være. Handler ikke dette om respekt for hverandres interesser da????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Nå skal ikke jeg gjøre dette til noen kone-tråd, men hvorfor ikke ta med både kjærring og unger på kamp? Det funker fint det. I tillegg blir det fler på tribunen. Det handler om en stor del av livet vårt, og hvem vi er. Hvis koner/kjærster har trøbbel med det er jeg enig med Rich. Bytt Kone! Regner med at flere av konene krever respekt for sitt ønske om å delta i syklubb eller shoping eller hva det nå måtte være. Handler ikke dette om respekt for hverandres interesser da????? 18264[/snapback] Ungene er ofte med på kamp de, og det fungerer fint det. De er Stabæksupportere de, oppvokst i Oslo, men med hjerte for de BLAA. At kjærringa er hjemme, synes jeg er greit jeg. Vi hun være med innimellom, er det OK, men ikke alltid. Fotballen er min lidenskap! Men her er det ingen (ihverfall ikke jeg) som har noe mer trøbbel en vi kan takle. Og med dette avsluttes "kone-snakket" i denne tråden. Dette handler om terminlista, og jeg gleder meg som en unge til den kommer...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 000 Del Skrevet 5. November 2004 (endret) Del Skrevet 5. November 2004 (endret) Hva synes du forøvrig om Lyn-videoen i forbindelse med cupfinalen hvor Brann-supporteren blir overkjørt av et tog? Du er jo vår talsmann. Selv synes jeg det er litt i overkant. Men jeg er jo en gammel mann. 18229[/snapback] Finnes videoen på nettet? Er det til den "klovner i kamp" - låta" Ja-ja. Får jo en viss idé her: Ser jo litt komisk ut da... ut ifra bildet... 18246[/snapback] Her videoen hvis noen gidder å bry seg... http://www.dagbladet.no/download/fotballvideo.wmv Endret 5. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 2 000 Del Skrevet 5. November 2004 (endret) Del Skrevet 5. November 2004 (endret) Husk, det er egentlig vi som skulle ha blitt most i den cup-videoen. Endret 5. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. November 2004 (endret) Del Skrevet 8. November 2004 (endret) Gladnyhet: maks 1/2-times reise fra Bekkestua til alle bortekampene for 2. laget neste år. Bortset fra Kongsberg, da. Endret 8. November 2004 av PerS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Link? Har alle gutta kjøpt seg Porche? Eller har fartsgrensen på E18 blitt satt til 200 km/t? Eller skal vi bare spille mot lag fra Oslo fotballkrets neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. November 2004 (endret) Del Skrevet 8. November 2004 (endret) Måtte ty til www.godset.no . Endret 8. November 2004 av PerS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 1 001 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Helrå 3. div avdeling for en Buskerudboer. Det kan hende det blir flere bortekamper enn hjemmekamper.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå