Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Merker at jeg trenger å tenke litt positivt nå..

Hva er deres beste minner fra sesongen som gikk??

Er det Treningskampen mot Brøndby? Er det Tommy Stenersens 1-3 mål mot HAKA? Eller er det 2-1 seieren over Rosenborg på Lerkendal??

Kanskje du mener at stemningen på Ullevaal er det beste du har opplevd i år??

Jeg er bare nysjerrig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kiosken på stadion klarte for første gang å servere varm kaffe i siste hjemmekamp!

Nå mangler det bare at de klarer å server kald cola på sommeren. (kanskje med et lite snev av kulsyre også)

Seieren over Brann i Bergen kommer på en fin fin andre plass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror sjelden jeg har vaert saa glad som da jeg saa Martin signere en 3aars kontrakt i midtsirkelen paa Nadderud samtidig som at vi fikk beskjed om at okonomien var i boks og at en stadionavtale var like rundt hjornet...Greit nok, det har ikke noe aa gjore med et sportslig minne, men der og da saa det saa forbanne lyst ut at jeg bare stod og gliste som en tulling fra ore til ore og tenkte kun paa gull og gronne skoger, ikke nedrykk og Martin til lyn, lsk eller vif...

those were the days my friend...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seier borte over Sogndal i 89. minutt var en god opplevelse. Og når dommeren blåste av kvartfinalen mot Sandefjord. Må innrømme at de gangene vi vinner helt på slutten smaker aller best, selv om det sliter på allerede tynnslitte nerver.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var stas å slå Sandefjord i kvart'n, selvom jeg nesten døde av hjertstans.

Enig i at Martins 3-års-signering til tonene av Man'o'war var stort.

Tredjeplassen deles av Tom og Mads J; Mads' frispark mot Sogndal, der han flytter hele målet inn i skolegården på Nadderud, og Toms kanon mot RBK.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange gode minner: Sandefjord i Cupen, Mads sitt mål mot SIL, guttas kjemping mot Brann på Nadderud (!), Martins kontraktskriving, Tom sitt mål mot RævBK og ikke minst stemningen på Onkel Blaa under bortekampen mot Brann (jada, man skulle selvfølgelig vært i Bergen, men jeg følte meg ikke akkurat alene på OB!).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fosshaugane i sommer!

Satt på hovedtribunen, og ved siden av meg satt en Enga-kar (som var på besøk hos en kompis i Sogndal) Han satt og dissa Stian O. hele kampen (eller forsøkte ihvertfall)

Når Sammy putta var det utrolig deilig og "høre" stillheten. Og ekstra godt å stoppe kjeften på han ved siden av.

Ellers så er Martin-seansen også verdt å nevnes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borteseieren mot Sogndal var deilig. Skåring nesten på overtid var ekstasisk.

I tillegg ga den kampen oss årets beste oppvarming - i hvert fall den lengste: Christian Holter startet oppvarming allerede tidlig i første omgang, og løp stadig forbi oss på bortetribunen, til ivrige tilrop. Først tre minutter før slutt slapp han innpå!

Synes Christian har vært et eksempel til etterfølgelse. I sin 10.sesong har han ikke lenger vært selvskreven i første-elleveren, men har stått på og gjort solide innhopp, uten å virke sur og mutt fordi han har mista "plassen sin".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det minnet jeg skal ta med meg gjennom hele den triste vinteren er oppvisningene Henning Hauger har gitt meg iår. Han er den eneste, i tillegg til Jon og Stian, jeg føler har prestert forventet+ iår. Synes spesielt bortekampene mot Lyn og Brann var sterke.

Det gir meg ro og tro frem mot neste sesong. Sammen med en forhåpentligvis forbedret Mads C har vi en veldig bra sentral midtbane med teknikk og kraft og fart neste år, uavhengig om vi låner ut Martin en sesong eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top 5:

1) Stabæklars performance "Season-Party" kl. 12. - nøktern ;)

2) (Borte)-Bortekampen Fredrikstad

- Forspillet ved vassdrag

- Seier

- Turen på dobbeltdecker, fordi alle sammen sang i buss og gikk til solnedgangen

3) (Borte) Bortekampen Sandefjord

- Forspillet på torget (igjen sol, igjen sang)

- Seier

4) (Borte) Hjemkampen Haka

- 3:1 I.A. Olsen 90+2 minutte

5) Min første setning på norsk i april: Veldig sørg for at du har gyldig billett. (Takk Slum!)

Tusen Takk - Vi sees Kick Off 2005

Endret av Makka
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjemme mot enga. HATER enga.

18297[/snapback]

Bortekampen mot Brann var en skikkelig høydare!!

0 - 1 MARKEGÅRD. Vender bort to Brann-forsvarere, finter ut Opdal og setter ballen enkelt inn i det åpne målet. Nydelig scoring av Stabæk-spissen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange inntrykk og opplevelser denne sesongen, men TOP-six:

1. Offerviljen til Stian og IA i alle kamper de var inne!. Mønster!!

2. Seieren på Lerkendal

3. Mads i Sogndal

4. Den solide etablering av Markegård og Henning på TLnivå

5. JOn Knudsen .. say no more

6. Nytt stadion!

--

ETTER sesongen:

den utrolige viljen og støtten blant .$$folket etter nedrykk. OG holdningen til enkelte spillere og ledere om "rett opp" og bli lojale i klubben! (Proof of the pudding, lies in the eating...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sportslig sett var det ikke så mye glede...

men høydepunkter var:

- følelsen av "ja vi slår løs nå" på kick off party (inkl. stabæklars sin performance :-)

- den lang forventede seieren over brann (h)

- å se tom stenvoll (med sort drakt på) rope "saaankt paauli, saaankt paauli" på ob (da han husket astra cup 2002)

- bortetur til fredrikstad, kanonbra tur med dobeldeckeren, bra vær, mye sang og moro

- da vi satt på torget i sandefjord og alle reiste seg og begynte å synge stabæk hymnen

- hver gang guttene løp ut på banen før kampen (og vi håpet på en seier)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Minner Fra Sesongen Som Gikk
  • Opprett ny...