Einar 1 Del Skrevet 17. Februar 2003 Del Skrevet 17. Februar 2003 Hvor mye har kommet inn til tifo-fondet etter salg av sesongkort hittil? 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 17. Februar 2003 Del Skrevet 17. Februar 2003 Hvor mye har kommet inn til TIFO-fondet etter salg av sesongkort hittil?1912 Jeg solgte 4 sesongkort, Tirsdag for 2 uker siden. Tror Rich solgte 2-3 stk forrige Tirsdag. Altså 1000-1200 spenn som er øremerket TIFO... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Det blir jo rått, da blir dere jo 7 stykker da jo. Fy f...... for en patetisk gjeng. PS. HATER NADDERUD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Det blir jo rått, da blir dere jo 7 stykker da jo. Fy f...... for en patetisk gjeng. PS. HATER NADDERUD Pluss 125 som vi har solgte før denne datoen. Leser foresten i Aftenposten at det kun er RBK som har solgt flere sesongkort iår totalt. Her er hele lista. Neste gang du slenger dritt, hold deg til fakta. Bodø/Glimt: 400. Brann: 2000. Bryne: 588. Lillestrøm: 1500. Lyn: 729. Molde: 700. Odd Grenland: 900. RBK: Over 6000. Sogndal: er ikke ferdig med opptellingen foreløpig. Stabæk: 2100. Tromsø: 550. Viking: 1300. Vålerenga: 1400. sesongkort på Klanstribunen "Vestbredden" er solgt, og 250 på vanlig sitteplass. Aalesund: 363. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Jeg har også tenkt å kjøpe sesongkort. Da er vi plutselig oppe i 133. Men det er jo ikke om å gjøre å være flest i norsk fotball. Det er jo om å gjøre å være best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Jeg har også tenkt å kjøpe sesongkort. Da er vi plutselig oppe i 133. Men det er jo ikke om å gjøre å være flest i norsk fotball. Det er jo om å gjøre å være best. Kom innom Bua idag, kun 600 spenn må du ut med. Ta også med 310 kroner ekstra, så er du sikra turer fram til August. (Ikke Tromsø) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Til denne nye gjesten så vil jeg si at jeg også hater Nadderud, ihvertfall misliker den, så velkommen i klubben. Når det gjelder sesongkort tror jeg nok dessverre dette må være en feil. Kan aldri tenke meg at det er solgt 2100 kort allerede, tror vel det heller er 1200. Sesongkort på ståplass ser ut til å gå greit unna. Hadde vært moro om vi greier 200. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Stusser også over det tallet. Dog hørte jeg at det var solgt 1800 i fjor, men alikevel. Fett om det stemmer, men er ikke så sikker.. Også artig å se Aalesund hvor byen tok av til opprykket, ikke har solgt mer enn drøye 300 stk.. Husker på flere fora der breiale Aafk-fans mente "i år komemr det til i bli sprengfullt hver hjemmekamp" osv. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 18. Februar 2003 Del Skrevet 18. Februar 2003 Stusser også over det tallet. Dog hørte jeg at det var solgt 1800 i fjor, men alikevel. Fett om det stemmer, men er ikke så sikker.. Også artig å se Aalesund hvor byen tok av til opprykket, ikke har solgt mer enn drøye 300 stk.. Husker på flere fora der breiale Aafk-fans mente "i år komemr det til i bli sprengfullt hver hjemmekamp" osv. 1912 Jeg skjønner dem jeg. Tror jeg hadde tenkt meg om et par ganger før jeg betalte hundrevis av kroner får å stå i en skog skråning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 19. Februar 2003 Del Skrevet 19. Februar 2003 Jeg har vært på Kråmyra, og den har faktisk sin sjarm, bedre enn nadderud for å si det sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. Februar 2003 Del Skrevet 20. Februar 2003 Ja, er et skuffende tall for sesongkortsalget til Ålesund, men så skal det sies at Aafk har markedsført salget ALT for lite.. Salget øker nok brutalt mot slutten skal dere se Det vanlige billettsalget vil nok uansett gå som i de siste kampene i fjor, fullt hus og Stormende jubel Btw.. Kråmyra er intim, koselig og ikke så ille som dere tror.. |__AaFK__|---Þ __O___O_________ Jeg er en AaFK-tilhenger.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Februar 2003 Del Skrevet 20. Februar 2003 Jeg tror en tur til Kråmyra kan bli bra jeg. Ringte og snakket med en fyr på kontoret til AaFK. Han kunne fortelle at bortesupporterne skal så der Stormen sto i fjor. Det hører helt greit ut. Det som ikke er greit er at de planlegger å ta 150 spenn for billettene. Jeg gjorde han oppmerksom på at da blir de dyrest i Tippeligaen for tilreisende supportere. Slike rekorder ønsker man vel ikke som nyopprykket? Når er jo folk i Ålesund kjent for å være grådige, men 150 på Kråmyra er faen meg en skandale. :twisted: Kanskje vi skal foreslå for Stabæk at billettprisen for bortesupporterne skal være den samme som vi betaler på deres baner? Hva tror dere om et slikt forslag? Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 20. Februar 2003 Del Skrevet 20. Februar 2003 150kr er faen meg latterlig, as!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 20. Februar 2003 Del Skrevet 20. Februar 2003 Det som ikke er greit er at de planlegger å ta 150 spenn for billettene. Jeg gjorde han oppmerksom på at da blir de dyrest i Tippeligaen for tilreisende supportere. Slike rekorder ønsker man vel ikke som nyopprykket? Whoa! Det er jo faen meg dyrere enn på Falkum... Det er jaggu på tide at enkelte klubber tar en reality check på hva som tilbys i forhold til pris... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Februar 2003 Del Skrevet 20. Februar 2003 Det er jaggu på tide at enkelte klubber tar en reality check på hva som tilbys i forhold til pris... Ja. ikke sant Når det er sagt så er nok folk villige til å få et tilbud som rettferdiggjør en 50-70 kr. Svingen på Nadderud er også dyr i forhold til hva du får - selv om det koster 20 kr. Har ellers hørt rykter om at RBK har øket prisen for bortesupporterne i år til 100 kr (dvs 100%). Begrunnelsen skal visstnok være at de ikke gidder å kjøre lave priser for tilreisende supportere, når ingen vil gi billige billetter til Kjernen på tur. Kanksje en sak for serieforeningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 21. Februar 2003 Del Skrevet 21. Februar 2003 Klanen betaler 65 spenn i serieåpningen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Februar 2003 Del Skrevet 21. Februar 2003 Klanen betaler 65 spenn i serieåpningen.... Det er bra. 65 er i grunn et helt OK nivå. Synd bare at Kjernen må betale 140 i returmatchen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Esp-1 0 Del Skrevet 21. Februar 2003 Del Skrevet 21. Februar 2003 150 spenn på Kråmyra er skandale! Aafk har vel også de dyreste sesongkortene, noe som blir litt sprøtt når de har en så ræva stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 22. Februar 2003 Del Skrevet 22. Februar 2003 RBK har øket prisen til 65,- for bortesupporterne ja. (Altså ikke bare til klanen, om noen skulle tro det ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 23. Februar 2003 Del Skrevet 23. Februar 2003 RBK har øket prisen til 65,- for bortesupporterne ja. (Altså ikke bare til klanen, om noen skulle tro det ) Det tror jeg ikke er tilfelle. Tok opp tråden og holder på med en rundspørring blant TL-klubbene. I følge Grete Øiaas i Rosenborg blir prisen 50 bols. Vi får gå ut fra at det stemmer, og det er uten tvil Norges beste på pris/fasiliteter. Resultatene av rundspørringen kommer vel forhåpentligvis ila uka, hvis folk får ut fingern og svarer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 23. Februar 2003 Del Skrevet 23. Februar 2003 Det er 50 spenn. Men Klanen/Sjappa tar 15 kroner i billettavgift. :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 23. Februar 2003 Del Skrevet 23. Februar 2003 Det er 50 spenn. Men Klanen/Sjappa tar 15 kroner i billettavgift. :roll: Ja, nå ble jeg jo enda smartere... Sendte mail til RBK, jeg :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Da feier vi all tvil til side: Det blir 50 flis. Flott pris, synes jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Det må da være landets billigst når man avveier pris opp mot fasiliteter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Hmpf... får ikke noe svar fra Stabæk. Blir det 20 bols i svingen i år også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Yepp. Ihht det jeg vet gjelder følgende: 20 i svingen 70 på langsiden på de kampene som uansett ikke selger. Det betyr vel dessverre alt bortsett fra Enga, RBK og muligens LSK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 28. Februar 2003 Del Skrevet 28. Februar 2003 Tilbake til sesongkort igjen - ser at Kjernen nå har solgt nesten 700 sesongkort til 2003 sesongen, mot ca. 100 stk i 2001.. Imponerende! 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg