Morten 22 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Så til min store overaskelse at Samuel var med mot Vif. Er han med neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Nei, han drar tilbake til Djurgården etter det jeg har hørt. Stabæk ville leie ham ett år til, men det takket apene nei til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Nei, han drar tilbake til Djurgården etter det jeg har hørt. Stabæk ville leie ham ett år til, men det takket apene nei til. 18270[/snapback] ...tiltross for at giraffene var ganske begeistret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Skikkelig synd, jeg hadde sansen for Samuel og han kunne blitt stor i Stabæk drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Det var vel prisen det sto på. Stabæk ville betale det samme som i år, men "utleier" krevde skikkelige ågersatser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Djurgården ville at vi skulle kjøpe han.. Det hadde ikke Stabæk penger til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Sam var "alright" .. av og til. og det holder ikke i forhold til de lønnsbetingelsene og kompensasjonskravene som var på bordet. SÅÅÅ god var han ikke! Det er mye bedre nå å satse på å utvikle egne talenter...det er nok av dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå