pauligirl 236 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 på st.pauli forum finnes et emne om vålerenga supportere. der skriver massevis mennesker som har vært i oslo/på bohemen/på vif kampen 1 gang hva de synes om vif. og nesten ALLE er overbevist om at de VET hva som skjer i klubben, hvilken slags supportere vif har, og at vif er litt som st.pauli. vel, en som skrev er fra england (og bor i oslo nå), en annen er fra lillestrøm (og lsk supporter), noen andre er fra tyskland/st.pauli og reiser rundt i hele skandinavia uten å snakke et eneste nordisk språk, og de mener de VET hva som foregår? måtte bare si min (nøytral) mening om vålerenga (etter å ha vært på bohemen flere ganger, etter å ha vært på vif kamper, og etter å ha vært i oslo mange ganger) og hva fikk jeg som svar? en som kaller seg vålerenga supporter sa noen ikke så fine ting til meg og formårmet mitt elskede stabæk. faen, hadde aldri tenkt at jeg skulle komme til å diskutere om norske klubber med noen idiotiske "groundhopper" og andre "eksperter" på et tysk forum ... ..og det verste: trodde at st.pauli supportere er åpne og interesserte, men alt hva som ikke passer til deres syn av verden (deres syn av verden = en klubb som er venstre, alternativ, har mange supportere fra forskjellige sosiale nivåer, har politisk aktive tilskuere osv...) blir ikke gitt en sjanse. de liker bare klubber som har allerede/uansett et vennskap med st.pauli (feks. celtic), eller klubber hvor det finnes noen fellesskap med (feks. vif). men de gidder ikke /klarer ikke å finne seg en klubb på egen hånd. prøvde SÅ mange ganger å forklare hvorfor jeg liker både pauli og stabæk, men de ville ikke forstår meg...synd. er fortsatt, og særlig nå, stolt av å være stabæk supporter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 PAULIGIRL.. Du har alltid (så lenge jeg har vært i Forumet) vært en vanvittig god medsupporter. Flott med innspillene dine , nå også, om VIF supportere på de rareste steder. Vel,. i- kanskje har Fredriksen fått Eksportrådets støtte til den slags også? Han har jo dratt mye annet ut av den norske stat for egen vinnings skyld - kanskje er de dopa hele gjengen, når man på kryss og tvers av Europa kan finne enkelte VIFtilhengere? Ellers: Brann-LYN i finalen i norsk cupfinale, Enga på sølv og i RL, Stabæk o 1.div....----- = intermezzoer! Dette er like forbigående som tyfonen på Oslo S her en dag... --- 2005 = rett opp + cupfinale 2006 = medalje i TL + cupfinale igjen og så lukter det enda bedre fremtid... ny stadion ++++ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå