palau 0 Del Skrevet 5. November 2004 Del Skrevet 5. November 2004 Kanskje er det nederlag å omtale en CUPfinale hvor de Blaa ikke er med. Likevel: jeg er for fotballinteressert til å være helt indifferent. Hva skal en stakkars blaa gjøre søndag ??? (jada, jeg vet det er en finale lørdag og... men er ikke veldig opptatt av om Asker får revansjen over Røa...) Jeg er kommet til: - jeg misliker puddingene fra LYn. Mer enn før (og det sier ikke lite!) I tillegg til alt annet: ta en titt på de pudra vestkantsilkene på s 28-29 i dagens Dagbladet. - jeg unner ikke Morgan Andersen en dritt. Makan til egotripper.... - Lyn kjemper om mange av de unge potensialene som oss, ,, ergo: ønske dem all mulig nedtur Men jeg liker ikke bergensere, Brann , Davy, Hansa og tilsvarende... HVA GJØR MAN DA? - unner Brann cupgullet. Det er så lite annet i den byen å glede seg over: - ikke snakker de norsk - ikke lukter det godt i Bergen - en bye inneklemt blant 7 fjell (det virker som det er flere) - ikke har de rekkevidde utenfor de smaleste fjorder og trangeste vestlige daler - de har Nordens mest overdrevne og urettmesssige selvfølelse. - de har shoppa seg til en visse fotballsuksess, sjelden skapt noe varig av egen vare. - byen er fylt av drittvær, - hele året! - de har Davy som lokalpatriot, - Bergenspressen greide å kvitte seg med ham ,men han ble i byen... - da lager Hansa osv.osv.osv Kort og godt: Bergen har så dritlite å glede seg over, så la oss heie på dem søndag,,,,,,,, så får vi kanskje gitt "Smart"-FC en på trynet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 1. Hansa er konge. Dessuten sponser de oss. 2. I valget mellom Lyn og Brann, pest eller kolera, fatter jeg ikke at du må velge. Hvis Vidar Kleppe og Jan Simonsen kommer i slagsmål i Stortingssalen, må du holde med en av dem? 3. I år står valget mellom å heie på Røa eller Asker i cupfinalen. Her tror jeg det blir ganske delt i Bærum.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Go RØA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Heia Kongsvinger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Heia Bodø/Glimt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Heia Bodø/Glimt Heia Lyn(siden en kamerat heier på den utenlandske laget Brann) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Heier på Røa. Er jo den av de to klubbene som har spillere fra Bærum, og da veier det ikke helt opp at treneren til Asker er herfra. Blir ikke kjempedeppa om Asker vinner. I morgen er det langt verre hvem jeg heier på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 savner en analyse av de 2 finalelagene Røa og Asker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Man skal da ikke heie på noen lag i mrg! Merkelig tråd dette her!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Heier på Røa. Er jo den av de to klubbene som har spillere fra Bærum. Og man så jo også hvilke to spillere som scoret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Idiotar! Vi må jo holde med Lyn! Jeg gjør i hvertfall det. Selv om sympatien min min ikke stikker dypere enn handicapbassenget på Nadderudbadet. Men hallo?? Bergen??? Brann???? Det kan ikke være annet enn tvangstanker som gjør at man vurderer det laget. Til OEO: Tvangstanker = runde sylindere man kan bli plassert i under press fra overmakter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. November 2004 Del Skrevet 7. November 2004 Brann slo oss ut = Jeg heier faen meg ikke på Brann, selv om jeg hater Liiin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 7. November 2004 Del Skrevet 7. November 2004 Må jo si at det er en forykende kamp da...artig for oss som ikke har noe interesse for finalen i år.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 7. November 2004 Del Skrevet 7. November 2004 Sinnsykt fet TIFO av bastionen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 7. November 2004 Del Skrevet 7. November 2004 Under avdelingen surrealistiske opplevelser: Dagens debatt i sportsrevyen mellom orførerene i Oslo og Bergen med fotballfaglige vurderinger av cupfinalen. Helt ubetalelig! Og måten de uttalte seg om "press", "midtbanekrigen" og "supporterkultur". Himmel, for en smørje. Rett og slett morsomt - dog på en litt pinlig måte. Men de prøvde - det skal de ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 7. November 2004 Del Skrevet 7. November 2004 Under avdelingen surrealistiske opplevelser: Dagens debatt i sportsrevyen mellom orførerene i Oslo og Bergen med fotballfaglige vurderinger av cupfinalen. Helt ubetalelig! Og måten de uttalte seg om "press", "midtbanekrigen" og "supporterkultur". Himmel, for en smørje. Rett og slett morsomt - dog på en litt pinlig måte. Men de prøvde - det skal de ha. 18345[/snapback] ...hehe og Friele syntes Brann var spesielt gode i første runde! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå