asbjorn 0 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Ser til min store fortvilelse at Kongsvinger vant hjemme på Gjemselund 1-0 Dersom Bodø-Glimt også skulle gå på trynet hjemme og vi DESSVERRE må møte disse i 1 div,er det noen som har oversikt på hvilke av BG sine spillere som har kontrakter,tenker da spesielt på nøkkelspillere og evt hvor lenge disse komtraktene varer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 tror vi kan gå utifra at de vinner med mer enn kongsvinger hjemme....det blir skikkelig cupfinale i bodø om en ukes tid.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 6. November 2004 Del Skrevet 6. November 2004 Idioter! Vi går da ikke inn i 1. div. med frykt? Vi skal feie dem av banen uansett hvem de er. Vi er da atleter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 589 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Hepp, Over en hel sesong tror jeg nog Bodø Glimt er et bedre lag enn KIL og B/G har gjort dt bedre enn oss de to siste sesongene, så de vil nok bli hovedutfordreren vår dersom de går ned. På den andre siden så er ikke KIL noen ueffen motstander det heller! Jeg håper på GLIMT, mest fordi Gjemselunden er nærmere Nadderud, enn Aspmyra! Når det er sagt så tror jeg KIL kommer til å vinne kvalikken... Bodøglimt fremstår som blottet for selvtillit! Vi ska også huske på at Andre Hansen og Ludvigsen ikke har kontrakt til neste år og begge er sentrale spillere på Glimtlaget... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Er det så ikke om BG rykker ned da? Da slipper vi i alle fall å møte dem i kvallik kamper hvis vi mot all formodning ikke skulle klare direkte opprykk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå