Alltid 219 Del Skrevet 29. Juli 2022 Del Skrevet 29. Juli 2022 Kamp allerede nå på søndag og fortsatt ingen kamptråd... Trist at ingen bryr seg lenger. Skeid har ikke tatt et eneste poeng på bortebane så langt denne sesongen. Denne kampen må vinnes hvis man skal ha noen som helst tro på prosjekt-Kjønø. Vil se følgende startoppstilling (evt. Kassi inn i pausen hvis han kun tåler 45 min): Sandberg Pedersen Wangberg Ness Ottesen Kasssi Edwards Krogstad Wernersson Edvardsen Gift 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. Juli 2022 Del Skrevet 29. Juli 2022 2 minutter siden skrev Alltid: Kamp allerede nå på søndag og fortsatt ingen kamptråd... Trist at ingen bryr seg lenger. Skeid har ikke tatt et eneste poeng på bortebane så langt denne sesongen. Denne kampen må vinnes hvis man skal ha noen som helst tro på prosjekt-Kjønø. Vil se følgende startoppstilling (evt. Kassi inn i pausen hvis han kun tåler 45 min): Sandberg Pedersen Wangberg Ness Ottesen Kasssi Edwards Krogstad Wernersson Edvardsen Gift Edvardsen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 29. Juli 2022 Del Skrevet 29. Juli 2022 Jeg driter egentlig nesten i hvem som starter bare vi starter med 4 bak..kan ikke starte denne kampen også med 5 eller 6 forsvarere..her skal det gå offensivt tilverks si!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Juli 2022 Del Skrevet 29. Juli 2022 4-3-3 eller 4-4-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 29. Juli 2022 Del Skrevet 29. Juli 2022 Kjønø liker å bytte ut spillere når vi ikke får 3 poeng, spennende å se hva han gjør denne gangen. Har han baller nok til å sette kaptein Wangberg på benken til fordel for en bedre Pedersen? Eller er det Pedersen inn for Kay og flytte Næss inn i midtbaneleddet igjen? Næss som defensivt anker er ikke den dummeste ideen generelt, men tør han virkelig å sikre det defensive hjemme mot Skeid? Eller skal KNH få sjansen på nytt på bekostning av Kay?(Og flytte Geelmuyden ned som indreløper) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 Må vel bli «et være eller ikke være» for unge Kjønø som hovedtrener for et høykost-lag som Stabæk! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 24 minutter siden skrev arni: Må vel bli «et være eller ikke være» for unge Kjønø som hovedtrener for et høykost-lag som Stabæk! Du mener han bør bli hvis vi vinner? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 Ledelsen lar han nok hangle inn i august med 3p imorgen. Som kjent ønsket jeg trenerbytte allerede etter det helt unødvendige nedrykket ifjor 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2022 Jeg var en tur på treninga i dag og stemningen er god. Ut fra det som er lagt ut på Forum de siste ukene skulle man tror at humøret var på bånn, men det var en økt med masse mye trøkk og mye latter. Gutta gleder seg til i morgen, det gjør jeg også. Du burde også prøve en gang du også, det er livgivende. Ikke bruk tid og krefter på klubbens tekniske hjerte. Der jobbes det veldig bra og vår nye mentale trener er påskrudd. Ikke mist motet av evalueringen som for sportens vedkommende har vært meget vellykket (kanskje litt mindre for styret og administrasjon, men det kommer). Ikke mist nattesøvnen av om vi skal spille 5-3-2, 4-4-2 eller 4-3-3; det er ikke formasjonen som avgjør om vi vinner eller ikke i morgen. Ikke regn ut at vi er to poeng foran Raufoss. Se heller på at vi slo dem 4-0 borte, mer kan man ikke kreve. Eller er det Kjønøs skyld at Raufoss har gjort det bra? Noen ting å ta med seg: Kostadinov og Kornelius Normann Hansen er syke med Covid, så mye tyder på at Azemi starter på topp. Ottosen og Wernerson traff med mange fine innlegg, og Emanuel Gift Orban banket dem inn. Vår nye balanserende no 6, heretter kalt "Den Blå Kanté, imponerer stadig mer så han må vi rett og slett signere. Kassi så ut som han var aktuell både for å starte og komme inn. Og en ny elfenbenskyster på trening i dag, han så også ut som han hadde spilt fotball før. Så, da kan Skeid bare komme. Hadde du kommet inn fra gata og sett denne økta, ville du tenkt at her var det energi og humør på en fantastisk gressmatte. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 Var også innom så vidt idag, reklamemannen har annen optikk, men håper han får rett imorgen😊 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 Hva var det du så, Arni, som jeg gikk glipp av? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 Du så nok flere av sekvensene enn meg, men ønsker mer bevegelighet og intensitet hos de som forsvarer og enda bedre effektivitet. I morra får vi svaret👍 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 Det så ut som en god taktikk, Arni. Mer intensitet i forsvarsspillet og mer effektivitet fremover. Spennende idéer som snarest må deles med Kjønø. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 6 minutter siden skrev ingo: Det så ut som en god taktikk, Arni. Mer intensitet i forsvarsspillet og mer effektivitet fremover. Spennende idéer som snarest må deles med Kjønø. Pleier å tekste med han før kamp, går rykter om at Sogndal kampen er nøye analysert😅 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 542 Del Skrevet 30. Juli 2022 Del Skrevet 30. Juli 2022 1 time siden skrev ingo: Ikke mist motet av evalueringen som for sportens vedkommende har vært meget vellykket (kanskje litt mindre for styret og administrasjon, men det kommer). Hæ? WTF 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2022 2 timer siden skrev ingo: Ikke mist nattesøvnen av om vi skal spille 5-3-2, 4-4-2 eller 4-3-3; det er ikke formasjonen som avgjør om vi vinner eller ikke i morgen Om formasjonen ikke har noe å si lurer jeg veldig på hvorfor Kjønø har kastet bort (og fortsatt kaster bort) så mye verdifull tid på å terpe 5-3-2 på en tradisjonsrik 4-4-2 klubb. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 474 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Juli 2022 4 hours ago, ingo said: Du burde også prøve en gang du også, det er livgivende. Det som virkelig ville være livgivende var om personene med innflytelse i og på klubben viste at de innså det samme som er helt åpenbart for alle rundt. Hvis dere helt seriøst ikke evner å forstå, til tross for all den utvetydige kritikken som kommer, at det som dreper entusiasmen rundt Stabæk er måten klubben har blitt drevet på de senere årene, at det ikke er noen observerbare tegn til at dette er i ferd med å endres til det bedre, og opplevelsen av at de som styrer klubben befinner seg i sin helt egen boble, vel så stikker problemene bare desto dypere. Og, nei, inntrykket av stoda i klubben blir definitivt ikke bedre av at klubbguruen dukker opp på supporterforumet fra tid til annen for å avlevere noen sleivspark og tidvis direkte uhyggelige kommentarer i retning de mest kritiske supporterrøstene. Denne fremferden er ikke løsningen på noe som helst, og i hvert fall ikke svaret på hvordan skape mer entusiasme. Jeg har vært kjempeentusiastisk på vegne av Stabæk i nær sagt all min levetid, men personene som styrer fotballklubben for tiden gjør det ærlig talt og dønn seriøst stadig vanskeligere å heie på laget. Det går på hvordan klubben drives, inndelingen i klubb og AS og en del av valgene som tas av styrene og andre ansatte i så henseende, og hvordan de i den innerste sirkel forholder seg til og kommuniserer med sitt publikum. Tribunene på kampdag kan tyde på at jeg ikke er den eneste som har følt på dette i senere år. Til sist vil jeg trekke frem igjen hva Slum postet i en annen tråd for et snaut år siden, like aktuelt i dag som alltid: On 9/13/2021 at 9:22 PM, Slum said: En forumbruker som sliter med innlogging sendte meg disse to screenshotene fra boken til Ingo. Déjà vu-følelse? 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2022 Måtte kampen i dag bli starten på vår store høstspurt! Alt annet enn overkjøring, bra spill og mange mål vil være underkjent i min bok. Sånn sett fint å høre at Ingo rapporterer om en god trening i går. Da er det bare å glede seg til 15:30 på Nadderud😀 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 12 timer siden skrev kuk: Om formasjonen ikke har noe å si lurer jeg veldig på hvorfor Kjønø har kastet bort (og fortsatt kaster bort) så mye verdifull tid på å terpe 5-3-2 på en tradisjonsrik 4-4-2 klubb. Når spilte vi sist 4-4-2? Mulig Henning Berg var innom, men da mener jeg også han ville ha «4-4-2, med Børkeeiet ned som ekstra stopper i forsvar», uten at jeg helt forstår hvorfor det ikke da blir 5-3-2. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 18 minutter siden skrev odd: Når spilte vi sist 4-4-2? Mulig Henning Berg var innom, men da mener jeg også han ville ha «4-4-2, med Børkeeiet ned som ekstra stopper i forsvar», uten at jeg helt forstår hvorfor det ikke da blir 5-3-2. Nå går vel Berg og Kjønø ikke akkurat inn i historiebøkene som en suksess…men interresant at du sammenligner akkurat de to!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 5 minutter siden skrev nichb: Nå går vel Berg og Kjønø ikke akkurat inn i historiebøkene som en suksess…men interresant at du sammenligner akkurat de to!! Bare hyggelig. Så kan jeg trøste deg med at, raskt basert på å ha sett 3-4 sammendrag via stb.guru, at vi egentlig ikke trakk ned Børkeeiet noe særlig. Så da var det nok en mer ren 4-4-2 under Berg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 1 time siden skrev odd: Bare hyggelig. Så kan jeg trøste deg med at, raskt basert på å ha sett 3-4 sammendrag via stb.guru, at vi egentlig ikke trakk ned Børkeeiet noe særlig. Så da var det nok en mer ren 4-4-2 under Berg. Får lite trøst i å bli påminnet slike ansettelser av klubben… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 4 bak er must i dag. Gift med 2-3 mål er ikke å forakte heller. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 Pedersen og Azemi inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 1 time siden skrev fexter: 4 bak er must i dag. Sjefen sjøl er ikke enig. Det skal kun være fra 65.minutt og ut. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 012 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 God match folks! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 Glipper 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 Et stort gjesp så langt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 31. Juli 2022 Del Skrevet 31. Juli 2022 Å prøve på kontringer er faaaarliii’… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå