Wilmar 1 845 Del Skrevet 25. Februar 2023 Del Skrevet 25. Februar 2023 Synes bærekraftig økonomi kommer først jeg, har virkelig ikke sansen for de som nyter før de yter. Derfor har jeg dønn respekt for klubber som Sogndal og Kr.Sund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 26. Februar 2023 Del Skrevet 26. Februar 2023 Ja, og det var vel ikke så ille at Hammy kom tilbake etter å ha prøvd seg ute først ? Jeg regner med spilleren har noe å si oppi det hele også… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Mars 2023 Del Skrevet 1. Mars 2023 Det vi driver med er ikke en bærekraftig økonomisk modell. Det er jakt på raske penger. På 25.2.2023 den 18.19 skrev Wilmar: Synes bærekraftig økonomi kommer først jeg, har virkelig ikke sansen for de som nyter før de yter. Derfor har jeg dønn respekt for klubber som Sogndal og Kr.Sund. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 1. Mars 2023 Del Skrevet 1. Mars 2023 7 timer siden skrev kkh94: Det vi driver med er ikke en bærekraftig økonomisk modell. Det er jakt på raske penger. Pisse i buksa for å holde varmen kalles det.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 4. Juni 2023 Del Skrevet 4. Juni 2023 Grattis med Eliteseriedebut! Men forsvinner vel snart? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 28. Juni 2023 Del Skrevet 28. Juni 2023 På 4.6.2023 den 23.04 skrev FranckTheBank: Grattis med Eliteseriedebut! Men forsvinner vel snart? Syns, dette ble lagt på siden for noen minutter siden https://www.stabak.no/nyheter/seim-monsen-til-danmark--kommer-til-a-savne-klubben-og-folkene Lykke til videre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 28. Juni 2023 Del Skrevet 28. Juni 2023 8 minutter siden skrev fexter: Syns, dette ble lagt på siden for noen minutter siden https://www.stabak.no/nyheter/seim-monsen-til-danmark--kommer-til-a-savne-klubben-og-folkene Lykke til videre! Fint i Farum, hadde god kontakt med Assante da han spilte der. Topplag i Danmark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå