Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ville det vært knall om Martin blir, men la ikke det bli avgjørende.... hverken på engasjementet eller troen på opprykk neste år. Etter min mening er Martinplassen av de vi har flest erstatningskanidater til. Og som kan gjøre det glimrende i 1.divisjon og etablere seg godt før 2006 i TL.

Men for all del: Jublende glad, og ikke så lite imponert over mannens ryggrad og lojalitet, om han blir!

(PS: Rykter man ikke skal høre på, sier at Martin har frem til 19.11....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig ville det vært knall om Martin blir, men la ikke det bli avgjørende.... hverken på engasjementet eller troen på opprykk neste år. Etter min mening er Martinplassen av de vi har flest erstatningskanidater til. Og som kan gjøre det glimrende i 1.divisjon og etablere seg godt før 2006 i TL.

Men for all del: Jublende glad, og ikke så lite imponert over mannens ryggrad og lojalitet, om han blir!

(PS: Rykter man ikke skal høre på, sier at Martin har frem til 19.11....)

18440[/snapback]

Helt enig.. Veldig kjedelig hvis han drar, men vi har faktisk veldig gode erstattere paa plassen hans som kommer til aa bli enda bedre av aa spille fast paa laget i en hel sesong. Blir han er det kanon, men ryker han saa kommer det nok inn noen saart trengte millioner i klubbkassa som forhaapentligvis kan brukes paa en eller to spisser (maal preger kampene som vi alle vet) og en venstre back...

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke regn med at Martin bestemmer seg før ny trener har signert. (ville du sagt ubetinget ja til en jobb uten å vite hvem du skulle jobbe for?). Forøvrig så signaliserte han i en eller annen avis at han hadde god tid med og bestemme seg. Vi kan godt telle dager og timer han er i Stabæk, men jeg for min del velger og se på ha som Stabæk spiller intill noe annet er bevist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, kan se ut som Martin har bestemt seg for noe:

http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-magasinet...icle1325512.ece

18523[/snapback]

Sinnsykt bra. Da slipper vi å se han i Kanarigult når vi rykker opp igjen. Hvis han skal gå, bør han gå til utlandet.. Det mener i hvertfall jeg.. Tenk deg midtbanen i FCK med Tobbe Martin og Hoseth.. De hadde spilt skjorta av de fleste lagene i RL..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Skulle Ikke Martin Bestemme Seg I Dag?
  • Opprett ny...