nichb 6 152 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Nesten utrolig, at ingen av våre klarte å være borti ballen engang på den dødballen… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Mangler bare litt i forsvaret nå..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
archstanton 827 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Ikke sove på jobb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 5 minutter siden skrev Path: Er Gift en ny Nannskog? Ser mer en mix av Veigar og Alan 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Skulle gjerne heller hatt Næss sentralt bak, synes Wangberg overhode ikke henger med, sen i dueller og sirup i beina… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Vi rydder ikke foran bakre 4 er. Mener Metcalf bør ut nå, han virrer bare rundt desverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Vi blir utspilt. Midtbanen henger ikke sammen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Har vi noen gang vært dårligere defensivt på midtbanen enn nå? Akkurat som mot Skeid og KFUM, så glir altså semigode OBOS-spillere rett gjennom leddet vårt som en kniv i varmt smør. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Fryktelig skuffende det som skjer i forsvaret om dagen. Det er DER vi har masse rutine med Pedersen, Næss og Wangberg. Vi var veldig bunnsolide i starten, men nå er det vidåpent i forsvaret kamp etter kamp. Hvis vi skal rykke opp, må de rutinerte steppe opp vesentlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Fredrikstad går mot mål når de har ballen. Vi liker å ha ballen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Jeg har ikke sett kamp på en stund, men utenom Gift så må jeg si at dette Stabæklaget ser ut som en gjeng amatører! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Gjesp… Energiløst og fantasiløst nok en gang. Gift som berger oss… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 7 minutter siden skrev Zemzemi: Ser mer en mix av Veigar og Alan En mix av Veigar, Nannskog og Alan! Hadde ikke drømt om å få se en ny versjon av den trioen i Stabæk-drakta igjen. Og i hvert fall ikke som én spiller! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Syns Hammy har hatt en dårlig kamp, han gir ikke 100% i presspillet som Gift - og virker som en junior i dueller. Er han redd for å gå i disse? Han trenger mer fysikk i spillet sitt for å ta et ordentlig steg. Og når han i dag har hatt mange enkle pasningsfeil(dog en fin akkurat nå) og svake avslutninger, blir det vanskelig å forsvare en plass på laget for han... Men vi har kanskje ikke bedre alternativer når Kassi nå er ute (?) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Er det bare Gift som ikke har dobbeltknute på skoa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Trusty 123 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. August 2022 Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 6 minutter siden skrev Trusty: Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren. Sitter med mye av samme opplevelsen, hjemmefra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 9 minutter siden skrev Trusty: Mulig kampen er helt annerledes fra tribuneplass, men dette er vel en av de kampene med mest energi og trøkk jeg har sett i år. Midtbanen blir med på løp fremover, vi prøver faktisk på gjennombrudspasninger og til og med Curtis kom til kanten av boksen. Blir teit å klage på dette imo. Burde jo vært 2-4 utpå her, eller noe i den duren. Jeg hopper ikke itaket akkurat, skal vi ha masse skryt vær gang vi får til noe som bør være forventet? Jeg forventer myyyyye mer, men det har jeg gjort lenge. Men under Kjønø så er det mer riktig å juble hemningsløst av en slik omgang... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Merkelig at FFK ikke legger seg lavere, Gift har vært mye i bakrom i dag. Faller de av litt før har vi ikke noe å stille opp med fremover. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Få mye rom, men klarer ikke å utnytte. Jeg sverger, jeg har sett mer effektive franske kommunebyråkrater. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Får se på det positive, vi er ikke Mjøndalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 3 minutter siden skrev SuperDungeonMaster: Få mye rom, men klarer ikke å utnytte. Jeg sverger, jeg har sett mer effektive franske kommunebyråkrater. Men ikke ett vondt ord om fransk forvaltning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Jadda Krogstad!!! Fortsett å hold deg høyt i banen ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Dæven! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Strøkent Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndreaSTB 302 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 NÅ MÅ VI VÆRE PÅ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 456 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Der da Krogstad!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 456 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 HVA FAEN! IGJEN?! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 Sukk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndreaSTB 302 Del Skrevet 4. August 2022 Del Skrevet 4. August 2022 1 minutt siden skrev AndreaSTB: NÅ MÅ VI VÆRE PÅ . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå