Markus 5 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Årets lag menn: Arni Gautur Arason (Vålerenga) John Arne Riise (Liverpool) Erik Hagen (Vålerenga) Claus Lundekvam (Southampton) Axel Smeets (Ham-Kam) Morten Gamst Pedersen (Blackburn) Raymond Kvisvik (Brann), Alexander Ødegaard (Sogndal) Ardian Gashi (Vålerenga) Frode Johnsen (Rosenborg) Steffen Iversen (Vålerenga) Arni spilte 12 og Steffen spilte 11 kamper av totalt 26... SKANDALE !!! JON SKULLE VÆRT PÅ LAGET !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 8. November 2004 (endret) Del Skrevet 8. November 2004 (endret) Enig, skandale, Jon burde vært der med tanke på at han ble tatt ut i landslags troppen Endret 8. November 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 De dummeste er de som nominerer spillerne! Snakk om hønsehjerner (kraftuttrykk!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Daniel Fredheim Holm årets unge spiller... Ja jøss - hva med Lars Iver "@ringo oppdaget deg" Strand ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Du må jo skjønne at alle som spiller i Enga har klar fortrinnsrett. NFF og alle medier hauser jo opp Enga, så jeg blir helt kvalm. Makan til hype er det lenge siden jeg har sett, og denne kåringen viser jo det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Ja og Daniel var vel skada i flere uker også han, men som sagt, VIF er og blir "alle" sin favoritt (skjønner faen ikke hvorfor men) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Ja og Daniel var vel skada i flere uker også han, men som sagt, VIF er og blir "alle" sin favoritt (skjønner faen ikke hvorfor men) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 258 Del Skrevet 8. November 2004 Del Skrevet 8. November 2004 Er Det Bare Dumme Spillere I Norge? Selvfølgelig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Skandale... Verken Arni eller Steffen skulle vært på laget! Og at Jon ikke er med..?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Jeg mener de har tatt ut et bra lag jeg. Ikke glem at vi rykket ned og VIF kom på delt 1. plass. Det kan ha en sammenheng med spillernes prestasjoner på banen. Jeg tror faktisk spillerene på topplagene har spilt bedre enn våre egne. Jon har vært meget god i år, men ærlig talt; det skal ikke så jævlig mye til for å hevde seg i Stabæk slik de spilte sist sesong. Er enig i at spillere som kun har spilt 10-15 kamper ikke burde være med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. November 2004 (endret) Del Skrevet 9. November 2004 (endret) (JEG MÅTTE BARE) FRA NISO-BANKETTEN I GÅR: Endret 9. November 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 KONGE - jeg tar ferie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Haha! Vakkert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mølla 0 Del Skrevet 13. November 2004 Del Skrevet 13. November 2004 Jeg mener de har tatt ut et bra lag jeg. Ikke glem at vi rykket ned og VIF kom på delt 1. plass. Det kan ha en sammenheng med spillernes prestasjoner på banen. Jeg tror faktisk spillerene på topplagene har spilt bedre enn våre egne. Jon har vært meget god i år, men ærlig talt; det skal ikke så jævlig mye til for å hevde seg i Stabæk slik de spilte sist sesong. Er enig i at spillere som kun har spilt 10-15 kamper ikke burde være med 18471[/snapback] En ting som er veldig viktig å huske på er at uten Steffen Iversen og Arni Gautar Arason kunne Vålenga egentlig bare drømt om å kjempe med RævBK om gullet i år.. Arni har vært fabelaktig bakerst og STeffen ga oss en ny dimensjon i angrepet.. Lykke til i 2005 Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. November 2004 (endret) Del Skrevet 13. November 2004 (endret) Du verden jeg savner Øyvind "Jeg-er-ingen-syndebukk" Boltof. Endret 13. November 2004 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 hehe, Bolthof ja....makan til klovn skal du lete lenge etter! Med Bolthof mellom stengene hele sesongen hadde Vålerenga snarere rykka ned enn kjempet om gullet med rosenborg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå