Tonje 0 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Er det merkelig? Han er uten kontrakt fra 1.januar og Stabæk har rykket ned til 1.divisjon og Gaute er assistent trener i Odd og det er vel ganske vanlig at en trener som går prøver og ta med seg noen av sinne gamle spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Er det merkelig? Han er uten kontrakt fra 1.januar og Stabæk har rykket ned til 1.divisjon og Gaute er assistent trener i Odd og det er vel ganske vanlig at en trener som går prøver og ta med seg noen av sinne gamle spillere. 18736[/snapback] Jeg trodde at han hadde kontrakt og så neste år... Er det noe gøy å bo i Skien a'? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Er det noe gøy å bo i Skien a'? Det er jo måte på hvor mange ganger det er spennende å ta båten opp og ned Telemarkskanalen, ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Er det noe gøy å bo i Skien a'? Det er jo måte på hvor mange ganger det er spennende å ta båten opp og ned Telemarkskanalen, ja! 18739[/snapback] Man veit aldri hva som kan skje i Dalen (øverst i Telemarkskanalen) det er tross alt to bensinstasjoner og et bibliotek der... Pluss masse svingete veier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Hepp, Ja, Ja... http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=14997 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Rykket ikke AIK også ned? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Tror ikke det er avgjort enda. Enten rykker AIK ned og Asyriska (?) opp eller så blir AIK værende. Alt dette fordi Ørebro brukte penger de ikke hadde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Aha, var det ikke noen som brukte en spiller uten arbeidstillatelse også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Mener det var Malmö som brukte en spiller uten arbeidstillatelse, men det fikk ingen følger. Örebro brukte penger de ikke hadde??????? Fy skam, sånt skal ikke forekomme i fotballen. (Host... Hark....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 hvis dette er innstillingen til vår nest-kaptein så la han gå... fy faen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Det blir Assyrka som rykker opp da, HVIS Assyrika ikke får lisens er AIK neste på listen, men dette er vel ikke alt for sannsynlig. AIK har rykket ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Mike må bare bli! Må sikkert punge ut foe å få en erstetter uansett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 hva faen er dette for noe piss fra vg? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254623 'Tidligere Stabæk spiller' Han er da for svarte faen fortsatt vår! Møkkaavis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. November 2004 Del Skrevet 16. November 2004 hva faen er dette for noe piss fra vg? Ehhhh..... det er et spørsmål som det er litt skummelt å stille. VG har nemlig ganske mange reportasjer hver dag, så jeg tror det er en sjanse for at innboksen din kan bli veeeeeldig full. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 16. November 2004 Del Skrevet 16. November 2004 hva faen er dette for noe piss fra vg? Ehhhh..... det er et spørsmål som det er litt skummelt å stille. VG har nemlig ganske mange reportasjer hver dag, så jeg tror det er en sjanse for at innboksen din kan bli veeeeeldig full. 19040[/snapback] Hvis Mike er korrekt sitert kan han bare dra. Han er uansett for gammel for å spille for oss i TL i 2006. Sutrehuer har vi ikke bruk for Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Åpner for å bli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Åpner for å bli 19158[/snapback] Alltid greit å "åpne for å bli" når man ikke mottar noen konkrete tilbud fra andre klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Han har sikkert sett de nye draktene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Det er jo nettavisen så hele intervjuet er sikkert fiktivt.. Men uansett, hvis dette stemmer: (om martin) - Hva han velger å gjøre, har ingen innvirking på mitt valg. Martin er i en litt annen situasjon enn meg. Jeg utelukker absolutt ikke å fortsette i Stabæk, gjentar Kjølø. Så virker det som om mike vet at martin utelukker å bli i stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Ligger vel i kortene at Martin ikke spiller på Nadderud til neste sesong. Tror du noe annet ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Ligger vel i kortene at Martin ikke spiller på Nadderud til neste sesong. Tror du noe annet ? 19165[/snapback] Noen må vise Martin de nye draktene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. November 2004 (endret) Del Skrevet 18. November 2004 (endret) Ligger vel i kortene at Martin ikke spiller på Nadderud til neste sesong. Tror du noe annet ? 19165[/snapback] Jeg tror på at han spiller i stabæk drakt helt til jeg ser han i en annen drakt... Endret 18. November 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 Det er jo nettavisen så hele intervjuet er sikkert fiktivt.. Men uansett, hvis dette stemmer: (om martin) - Hva han velger å gjøre, har ingen innvirking på mitt valg. Martin er i en litt annen situasjon enn meg. Jeg utelukker absolutt ikke å fortsette i Stabæk, gjentar Kjølø. Så virker det som om mike vet at martin utelukker å bli i stabæk? 19164[/snapback] Som du selv sier, dette er Nettavisen. Her er ting klippet ut av sammenhengen, limt sammen og alt blir en salig røre. Hva Martin gjør har ingen ting med dette "intervjuet" å gjøre. Min tolkning er at Mike ikke vet hva Martin vil gjøre (det tror jeg han knapt vet selv enda, men at han jobber med saken) men at hva Mike gjør ikke har noe med om Martin blir eller ikke. Det som bestemmer hva Mike gjør, er om han får et tilbud, som han ikke kan si nei til. Slik jeg tolker det, så går Mike hvis han får et tilbud, og hvis det er holdningen hans, lykke til i en annen klubb...!!! Martin er i en annen situasjon enn Mike, for Martin har fortsatt en framtid på fotballbanen, Mikes karriere går mot slutten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 iflg folk jeg har snakker med var Mike jævlig pissed for oppslaget i VG om AIK. Det eneste han hadde sagt til dem var at han hadde 2 fine år i AIK. Resten er oppspinn Jeg prata selv med Mike etter treninga på tirsdag. Han var i perlehumør og var mest opptatt av å fortelle at han ville ha et x av julekalenderen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Kan jeg få spandere på Mike ? Sånn at jeg liksom er den kjekke mannen i baren som spanderer på våre nydelige fotball-sparkere. Når du går bort med cd'n til Mike så peker du på meg og siser "Han tøffe i baren spanderer" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Kan jeg få spandere på Mike ? Sånn at jeg liksom er den kjekke mannen i baren som spanderer på våre nydelige fotball-sparkere. Når du går bort med cd'n til Mike så peker du på meg og siser "Han tøffe i baren spanderer" 19255[/snapback] Leste i Nettavisen av Mike blir, fordi han har blitt på spandert en CD av en tøff mann i baren! Noen som kjenner til dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Prøvde akkurat å klikke meg inn på www.nettavisen.no men fikk opp en feilmelding: På Grunn Av Grenseløs Dårlig Journalistikk vil vi ikke la deg besøke denne siden. Flere som har fått den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Du har sikkert installert XP SP2, den jobber kraftig med økt sikkerhet og journalistisik intergritet. Et av resultatene blir at nettavisen blir sperret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lena 0 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Kan jeg få spandere på Mike ? Sånn at jeg liksom er den kjekke mannen i baren som spanderer på våre nydelige fotball-sparkere. Når du går bort med cd'n til Mike så peker du på meg og siser "Han tøffe i baren spanderer Vi vil vel ikke skremme ham bort fra klubben, vil vi vel? Foreslår at jeg spanderer... =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 19. November 2004 Del Skrevet 19. November 2004 Markus møter Lena. Gir Lena penger. Lena spanderer. Mike blir. Da skulle alle bli fornøyde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå