Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det merkelig? Han er uten kontrakt fra 1.januar og Stabæk har rykket ned til 1.divisjon og Gaute er assistent trener i Odd og det er vel ganske vanlig at en trener som går prøver og ta med seg noen av sinne gamle spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det merkelig? Han er uten kontrakt fra 1.januar og Stabæk har rykket ned til 1.divisjon og Gaute er assistent trener i Odd og det er vel ganske vanlig at en trener som går prøver og ta med seg noen av sinne gamle spillere.

18736[/snapback]

Jeg trodde at han hadde kontrakt og så neste år...

Er det noe gøy å bo i Skien a'?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe gøy å bo i Skien a'?

Det er jo måte på hvor mange ganger det er spennende å ta båten opp og ned Telemarkskanalen, ja!

18739[/snapback]

Man veit aldri hva som kan skje i Dalen (øverst i Telemarkskanalen) det er tross alt to bensinstasjoner og et bibliotek der... Pluss masse svingete veier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva faen er dette for noe piss fra vg?

Ehhhh..... det er et spørsmål som det er litt skummelt å stille. VG har nemlig ganske mange reportasjer hver dag, så jeg tror det er en sjanse for at innboksen din kan bli veeeeeldig full.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva faen er dette for noe piss fra vg?

Ehhhh..... det er et spørsmål som det er litt skummelt å stille. VG har nemlig ganske mange reportasjer hver dag, så jeg tror det er en sjanse for at innboksen din kan bli veeeeeldig full.

19040[/snapback]

Hvis Mike er korrekt sitert kan han bare dra. Han er uansett for gammel for å spille for oss i TL i 2006. Sutrehuer har vi ikke bruk for

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo nettavisen så hele intervjuet er sikkert fiktivt.. Men uansett, hvis dette stemmer:

(om martin)

- Hva han velger å gjøre, har ingen innvirking på mitt valg. Martin er i en litt annen situasjon enn meg. Jeg utelukker absolutt ikke å fortsette i Stabæk, gjentar Kjølø.

Så virker det som om mike vet at martin utelukker å bli i stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger vel i kortene at Martin ikke spiller på Nadderud til neste sesong. Tror du noe annet ?

19165[/snapback]

Jeg tror på at han spiller i stabæk drakt helt til jeg ser han i en annen drakt...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo nettavisen så hele intervjuet er sikkert fiktivt.. Men uansett, hvis dette stemmer:

(om martin)

- Hva han velger å gjøre, har ingen innvirking på mitt valg. Martin er i en litt annen situasjon enn meg. Jeg utelukker absolutt ikke å fortsette i Stabæk, gjentar Kjølø.

Så virker det som om mike vet at martin utelukker å bli i stabæk?

19164[/snapback]

Som du selv sier, dette er Nettavisen. Her er ting klippet ut av sammenhengen, limt sammen og alt blir en salig røre. Hva Martin gjør har ingen ting med dette "intervjuet" å gjøre.

Min tolkning er at Mike ikke vet hva Martin vil gjøre (det tror jeg han knapt vet selv enda, men at han jobber med saken) men at hva Mike gjør ikke har noe med om Martin blir eller ikke. Det som bestemmer hva Mike gjør, er om han får et tilbud, som han ikke kan si nei til. Slik jeg tolker det, så går Mike hvis han får et tilbud, og hvis det er holdningen hans, lykke til i en annen klubb...!!!

Martin er i en annen situasjon enn Mike, for Martin har fortsatt en framtid på fotballbanen, Mikes karriere går mot slutten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iflg folk jeg har snakker med var Mike jævlig pissed for oppslaget i VG om AIK. Det eneste han hadde sagt til dem var at han hadde 2 fine år i AIK. Resten er oppspinn

Jeg prata selv med Mike etter treninga på tirsdag. Han var i perlehumør og var mest opptatt av å fortelle at han ville ha et x av julekalenderen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få spandere på Mike ? Sånn at jeg liksom er den kjekke mannen i baren som spanderer på våre nydelige fotball-sparkere. Når du går bort med cd'n til Mike så peker du på meg og siser "Han tøffe i baren spanderer"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få spandere på Mike ? Sånn at jeg liksom er den kjekke mannen i baren som spanderer på våre nydelige fotball-sparkere. Når du går bort med cd'n til Mike så peker du på meg og siser "Han tøffe i baren spanderer"

19255[/snapback]

Leste i Nettavisen av Mike blir, fordi han har blitt på spandert en CD av en tøff mann i baren!

Noen som kjenner til dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg få spandere på Mike ? Sånn at jeg liksom er den kjekke mannen i baren som spanderer på våre nydelige fotball-sparkere. Når du går bort med cd'n til Mike så peker du på meg og siser "Han tøffe i baren spanderer

Vi vil vel ikke skremme ham bort fra klubben, vil vi vel? Foreslår at jeg spanderer... =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kjølø Kan Gå
  • Opprett ny...