loudness 303 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 ser her at martin takket nei til lsk, i følge det som står her takket han nei for de: han som tidligere Vålerenga-supporter «hater» Lillestrøm, så avslaget kom neppe som en bombe på Åråsen. han kler ikke gult så det er jo greit da,best du blir her,er her du hører hjemme!!! http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle300532.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 ser her at martin takket nei til lsk, i følge det som står her takket han nei for de: han som tidligere Vålerenga-supporter «hater» Lillestrøm, så avslaget kom neppe som en bombe på Åråsen. han kler ikke gult så det er jo greit da,best du blir her,er her du hører hjemme!!! http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle300532.ece 18537[/snapback] tror nok dessverre for oss alle at han ender opp på plata, med sprøyta i hånda. han går sikkert billig da han kun vil gå til enga og så slipper de å gå budrunder der prisen presses opp. synd for oss alle egentlig!!!! eLSKe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Alltid like positiv, Pondus73? Skjønner egentlig ikke alltid dine innspill. Hvis dine ambisjoner er å skape positivitet -så har du mislykkes. Engasjement? Tja. Det vil vel helst gå galt? Ja! Se, der har du lykkes. Selv er jeg umåtelig glad for at Martin sa nei til søpplelaget lsk - og at vi fremdeles kan klynge oss til håpet at han blir. Sånnerdetmeddensaken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Beklager dersom jeg virker veldig pessimistisk PerS. Som du kanskje ikke ha fått med deg så er jeg ikke blå, men heller GUL. Jeg er ikke her for å spre faenskap eller lignende, er nok heller en av de med sympati for dere. Men liker å prate fotball og synes det er ok med litt andre vinklinger enn bare de fra eget lag. Jeg ønsker mer enn noen at Martin blir hos dere, da jeg ikke ønsker møkkalaget fra plata noe som helst godt!!!! Men jeg er stygt redd for at søplas suksess gir de langt mer kred enn de fortjener, og det er som en følge av dette at jeg tror mulighetene for at Mannen dere gjerne vil beholde forsvinner inn til hovedstaden. Håper dette kan nyansere mine innlegg litt mer for deg. Når dette er sagt så håper jeg at jeg fortsatt får tilbringe litt tid her inne med dere, for det er ganske så ok:) eLSKe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Helt greit det du kommer med, Pondus73. Tror PerS forveksler deg med en av de mest berykta på dette forumet med nicket Pondus... Vi ser helst at Martin blir, og om han må gå håper vi det blir til en utenlandsk klubb. HAter å spille mot tidligere Stabækspillere. Akkurat som dere småfugler neppe sendte varme lykkeønskninger når dere møtte rbk med Bergdølmo på laget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 med Bergdølmo på laget.. 18548[/snapback] Eller Torjus Hansén, men han er jo bare en av de mange som RævBK kjøper opp, for å plassere på benken. De er de eneste i Norge med penger til å kjøpe Martin, og jeg håper virkelig ikke at han går i samme fella som Mayer og Belsvik. Det er bedre å spille i 1. div. enn å sitte på benken i TL, Martin!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Eller Torjus Hansén, men han er jo bare en av de mange som RævBK kjøper opp, for å plassere på benken. Nå ble Torjus Hansen kjøpt fra en tysk klubb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Nå ble Torjus Hansen kjøpt fra en tysk klubb... 18573[/snapback] Ja, ja, men han hadde da gul drakt en gang i tida, og nå sitter han på benken (hvis ikke Hoftun og Riseth er skadet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 med Bergdølmo på laget.. 18548[/snapback] De er de eneste i Norge med penger til å kjøpe Martin, og jeg håper virkelig ikke at han går i samme fella som Mayer og Belsvik. 18559[/snapback] Spilte egntlih mayer EN enste kamp for RBK???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Har trodd lenge det er KUN 2(x3) alternativer for MA: - utlandet (veldig attraktiv klubb i så fall) - Oslolag (derfor x 3) Og jeg trodde det var 80 % sjanse for at han forsvant. Nå har Martin avvist å snakke med Fugla, Enga har sagt "for dyrt" (det kan være et intermezzo og forhandlingsteknikk,,, da) og Lyn er det ingen konklusjon på... Jeg synes dette lukter av: - han har bestemt seg. - han har enten en meget sterk og klar los på noe utenlandsk, eller - han blir. Nå tror jeg det er 60 & sjanse for at han BLIR! Trondheim drar han aldri til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Trondheim drar han aldri til. 18716[/snapback] Det tror ikke jeg heller - hørte på Nrk sporten i morges, intervju med Hoftun som gjerne ville ha Ødegaard, men som ikke kunne se hvordan Martin kan heve midtbanen deres. Det er en innstilling som gjerne kan flagges høylytt på brakka... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. November 2004 Del Skrevet 11. November 2004 Hehe.. La de heller satse på gamlekara til de runder 40. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haavarl 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Spilte egntlih mayer EN enste kamp for RBK???? Han hadde litt uflaks ... var meningen han skulle overta etter Skammelsrud da denne dro til Tyskland. Men der likte jo ikke familien seg, så Skammels havnet raskt tilbake i RBK igjen. Og da ble det egntlih mindre bruk for Mayer gitt ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haavarl 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Hehe.. La de heller satse på gamlekara til de runder 40. Det er vel nok å ta av ... Winsnes, Solli, C. George, tilogmed Frode Johnsen kan spille der, i tillegg til ungdommene Per Ciljan Skjelbred og Alexander Tettey. Vi klarer oss bra når Roar Strand og Ørjan Berg er ute. Men jeg tror det er mer å hente for RBK med Andresen enn Ødegaard, så der er jeg uenig med Hoftun. Ingen av de vi har prøvd på midten har klart å erstatte Skammelsrud, og Andresen har vel større kapasitet enn Winsnes selv om Martin ikke akkurat har briljert i høst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå