Slum 12 843 Del Skrevet 10. Mars 2006 Del Skrevet 10. Mars 2006 Armando har den. Skulle få den tilbake idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. November 2013 Del Skrevet 7. November 2013 Jeg har sett alle hjemmekampene siden juni, vært på Strømmen og Ranheim borte. Jeg har over 1000 innlegg på forumet, drakt og synger når jeg gidder. Er jeg supporter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 7. November 2013 Del Skrevet 7. November 2013 Jeg har sett alle hjemmekampene siden juni, vært på Strømmen og Ranheim borte. Jeg har over 1000 innlegg på forumet, drakt og synger når jeg gidder. Er jeg supporter? Er i tvil, men tror du er akkurat innafor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 7. November 2013 Del Skrevet 7. November 2013 Bakgrunnen for spørsmålet er at 1912 på VGs debatt hevder at det bare er de som synger under kampene som er supportere Skal si 1912 var tidlig ute... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå