Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg mister nattesøvnen av det, men hvorfor kødde med at Stabækspilleren med flest klubbkamper (og mangeårig redaktør av Stabækposten) er død? Vis at vi ikke er så historieløse som folk vil ha det til og legg heller ut en nyhet med takk for innsatsen på forsiden enn å latterliggjøre det i forumet.

Vi kan vel heller lage morsomheter utav det når Vålerengas eldre garde kaster inn håndkleet eller Odd Iversen drikker seg ihjel. Gamle Stabækhelter må hyldes syns nå jeg...

Anders

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvorfor kødde med at Stabækspilleren med flest klubbkamper.Anders

Hvor i mitt innlegg er det jeg kødder med Ulf? Bare det lille jeg vet om ham, gjør at jeg har stor respekt for mannen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem har kødda med at Ulf Scott Christensen er død? Jeg har ikke hatt slike hensikter ivaffall.

Ellers er det kjempebra at du Anders er opptatt av at man ikke skal kødde med andre i Stabæksystemet. Fortsett med det. (ikke ironisk)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, leste innlegget ditt slik som Anders gjorde. Regner med at det var en spøk at Stabæk skulle spille i svarte drakter resten av sesongen. Du mente neppe å spøke med USCs bortgang, men allikevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Henrik: Bra at du og Anders ikke tar ting opp på værst mulig måte og spør hvis dere er littegrann usikre på hva folk mener. Slik unngår vi misforståelser og konflikter. Takhøyde er forresten noe dritt.

For meg er den største æresbevisning å gå i svart.

Jeg tar IKKE selvkritikk, men legger dette bak meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ulf Scott Christensen er død
  • Opprett ny...