Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 I disse tider er det viktig å skape engasjement og patriotisme! (Slik at Stabæk får solgt bøttevis med sesongkort neste år!) Jeg synes vi skal gi hverandre mange gode grunner til å gelde seg også til neste sesong! Jeg begynner gjerne: Jeg vet at det blir mange seiere neste år! ...OG DET ER VIKTIG! Gutta får tilbake seiersfølelsen og selvtilliten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 ....dessuten tror jeg noen av ungutta virkelig kommer til å blomstre neste år. Ett år eldre og bedre, samt dårligere motstand! KULT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Ikke glem de herlige turene til Bryne og Alta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Hva med å glede seg til de nye draktene kommer ? Det blir jo fett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Ja ny drakter er kult...Blir det Puma..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 JA det blir PUMA, det har vært klart leeeenge. Gleder meg til: Nye Drakter Korte borteturer for min egen del (moss, follo) Å se unguttene blomstre og regjere CUPEN. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Trenger vi egentlig så mange grunner ? De Blaa skal jo spille - og vi skal følge dem, som Alltid - og uansett ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Tapte 500,- på ett veddemål med en enga-supporter forrige sesong. Kanskje jeg skulle gjenta det? "Hvem kommer høyest på tabellen 2005?".... Jeg gleder meg litt til å se hva den nye trenern (hvem nå det blir??) får til.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 ...Dessuten gleder jeg meg til å se MINI trene Bodø Glimt!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254156 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 ...Bodø/Glimt har allerede avvist Mini som en kandidat.. selv ikke bodøværinger vil vel ha en skrikende fjols av en dverg på sidelinjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Can you blame them...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Man kan glede seg til mange borteturer innenfor 40 min kjøretid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Mange tilskuere: Ny publikumsrekord i 1. divisjon Endret 17. November 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 18. November 2004 Del Skrevet 18. November 2004 2005 vil gi oss gjensyn med en bane vi ikke har så gode minner fra - nemlig Marienlyst. Dette har sannsynligvis å gjøre med det vanskelig språket i området. Her er derfor et lite hjelpemiddel til alle som har tenkt seg på bortekamp mot Godset (noen er mer relevante enn andre): Ordliste fra Drammen PASSERISSA - Passer disse da? FLÅNE POMPARIA - Få låne pumpen din da. BØKKEGIRÆI - Du behøver ikke gi deg. SKARUKKE PUTTEREVEKK - Skal du ikke putte det vekk? DUÆSJKALPENNA - Du er så kald på hendene. JÆLIKEMÆKKE - Jeg liker meg ikke. TRUDDERUDDERANTAN - Trodde du at det rant av den? SNARUATTA - Hvordan har du hatt det? NÆREVÆRSTJORT - Nå er det verste gjort. DETTIAREM - Falt av dem. MØTRÆ PØSBAN - Møter deg på Østbanen. ÅSKRA - Hva skal du ha? FRIKKEREA - Hvorfor ikke det da? JELSKERÆ - Jeg elsker deg. FILSE JEMMA - Du får hilse hjem da. KANKE VÆME - Kan ikke være med. JAKKESETTN PÅRÅDA - Jeg har ikke sett ham på år og dag. SKRU VÆMUT - Skal du være med ut? DÆVEL DEVEL - Det er vel det vel. TAPERÆI ÅBLIMA - Ta på deg og bli med da. JÆTITTERETTERA - Jeg ser etter henne. MANROR - M.a.o. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. Januar 2005 Del Skrevet 4. Januar 2005 Det er 96 dager igjen til seriestart, og ting begynner å falle på plass, men det er fortsatt noe som mangler. Jeg vil gjerne se noen nye forsterkninger, men i påvente av det, er det mye å glede seg over. 1. Kun 18 dager til første treningskamp 2. Vi har fått en veldig interessant trener 3. Vi har fått nye flotte drakter 4. En ny stadion blinker vakkert i det (ikke lenger fullt så) fjerne 5. Vi har kvittet oss med 2 mus og har forhåpentligvis bare menn igjen 6. Sesongkortene er klare, til en meget gunstig pris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå