Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. November 2004 Del Skrevet 12. November 2004 Avtalte treningskamper og det ser ut som om det satses på motsandere av brukbar kvalitet, framfor lag på nedre halvdel av 1. div. Greie motstandere, spør du meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 La Manga-oppsettet er klart, våre kamper er fredag 3. mars: Stabæk - Bryne mandag 6. mars: Ham-Kam - Stabæk torsdag 9. mars: Stabæk - Dallas Se forøvrig Nettavisen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 La Manga-oppsettet er klart, våre kamper er fredag 3. mars: Stabæk - Bryne mandag 6. mars: Ham-Kam - Stabæk torsdag 9. mars: Stabæk - Dallas Se forøvrig Nettavisen Dallas??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 La Manga-oppsettet er klart, våre kamper er fredag 3. mars: Stabæk - Bryne mandag 6. mars: Ham-Kam - Stabæk torsdag 9. mars: Stabæk - Dallas Se forøvrig Nettavisen DALLAS!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 DALLAS Amerikansk fotballag som spiller ordentlig fotball, med rund ball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Dallas??? Spiller i Major League Soccer. Jeg lurer på om vi kanskje har møtt dem før, iallefall er MLS lagene ofte med på La Manga. Dallas er forøvrig det laget Toni Nleko spilte i etter at han forlot Brann og før han kom til Viking. Hjemmeside. Heter forresten nå FC Dallas, og ikke Dallas Burn som tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Her er et svar på om vi har møtt Dallas før. Så langt jeg kan forstå har vi til og med tapt for dem (treningskamper 2004 var kanskje ikke preget av overvettes mange seire). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Blir det arrangert noe slags form for opplegg til treningskampene i vinter? Ikke de på La Manga selvfølgelig, men Kongsvinger osv... Hadde vært fett, begyner å bli alt for lenge siden sist kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg satser på å dra til Bodø... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg satser på å dra til Bodø... Har ikke du noe familie der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 Jeg satser på å dra til Bodø... Har ikke du noe familie der? Æh - hvor har du fått det fra... Som nevnt tidligere i annen tråd, sønnen min - som bor i Bodø - har bursdag den 17. februar. Jeg sier bare: se terminlista for å finne ut hva som skjer i Bodøhallen samme dag. Bør ikke jeg som god far gi ham en Stabækkamp på dagen? Og når du har bursdag 17/2 er det ikke hvert år du kan gå på fotballkamp. Dessuten har jeg et rykte å leve opp til, se Sesongen 2006: Stabæk vinner 4-1, men kampen huskes best av at 3 av Stabæks mål ble scoret på straffe, etter holding i feltet, og for de 2 eneste Stabæksupporterne, Albert og sønn, som laget mer liv enn de ca 300 fra Bodø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Desember 2005 Del Skrevet 21. Desember 2005 La Manga-oppsettet er klart, våre kamper er fredag 3. mars: Stabæk - Bryne mandag 6. mars: Ham-Kam - Stabæk torsdag 9. mars: Stabæk - Dallas Se forøvrig Nettavisen DALLAS!? Kan jeg markere hun i rødt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 La Manga-oppsettet er klart, våre kamper er fredag 3. mars: Stabæk - Bryne mandag 6. mars: Ham-Kam - Stabæk torsdag 9. mars: Stabæk - Dallas Se forøvrig Nettavisen DALLAS!? Kan jeg markere hun i rødt? Det kan du sikkert Anders, men jeg tror ikke hun blir så glad for at du 'skvetter' oppover beinet hennes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) La Manga-oppsettet er klart, våre kamper er fredag 3. mars: Stabæk - Bryne mandag 6. mars: Ham-Kam - Stabæk torsdag 9. mars: Stabæk - Dallas Se forøvrig Nettavisen DALLAS!? Kan jeg markere hun i rødt? Det kan du sikkert Anders, men jeg tror ikke hun blir så glad for at du 'skvetter' oppover beinet hennes. Nå nå, mente heller forsvars-markering. "Manns-markering" blir også litt feil. Endret 22. Desember 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 La Manga-oppsettet er klart, våre kamper er fredag 3. mars: Stabæk - Bryne mandag 6. mars: Ham-Kam - Stabæk torsdag 9. mars: Stabæk - Dallas Se forøvrig Nettavisen DALLAS!? Kan jeg markere hun i rødt? Det kan du sikkert Anders, men jeg tror ikke hun blir så glad for at du 'skvetter' oppover beinet hennes. Nå nå, mente heller forsvars-markering. "Manns-markering" blir også litt feil. Husk at dette bildet er 25 år gammelt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Godt poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 22. Desember 2005 (endret) Godt poeng. Men på den andre siden.....hun har jo holdt seg bra, da (hatt flinke kirurger): Større bilde Charlene Tilton, 28 November 2005 Endret 22. Desember 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Auda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2005 Del Skrevet 22. Desember 2005 Godt poeng. Men på den andre siden.....hun har jo holdt seg bra, da (hatt flinke kirurger): Større bilde Charlene Tilton, 28 November 2005 Ikke noe markering for meg... Nå kunne man fortsatt denne tråden inn i det faktum at Dallas ikke kom til Norge, at den store serien var Dynastiet, som når NRK sluttet å sende den fortsatte å bli solgt på video! Firmaet som hadde rettighetene gikk inn i en av jappetidens mest spektakulære konkurser. Kommer ikke på hva firmaet het, tror det var Bergensbasert. Men det er en avsporing - så la oss konsentrere oss om Dallas... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2006 (endret) Dette er Dallas. Endret 5. Januar 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Dette er Dallas. Vi må passe ekstra godt på han med "J.R." på ryggen. Han er en sleip ål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Full "terminliste" for vinteren: 28. januar: Kongsvinger - Stabæk, Kongsvinger 4. februar: Odd-Grenland - Stabæk, Skien 11. februar: Stabæk - Molde, Vallhall 17. februar: Bodø/Glimt - Stabæk, Nordlandshallen 25. februar - 11. mars: Treningsleir La Manga 3. mars: Stabæk - Bryne, La Manga 6. mars: Stabæk - Ham-Kam, La Manga 9. mars: Stabæk - Dallas (USA), La Manga 18. mars: Stabæk - Ham-Kam, Nadderud kunstgress 25. mars: Stabæk - Malmö FF, Malmö 2. april: Stabæk - Vålerenga, Nadderud Stadion 9. april: Stabæk - Sandefjord, seriestart Hvor mange kan vi klare å stille med i Valhall mot Molde? 11 februar er en lørdag og dermed er intet fravær gyldig! Hvor kult hadde det ikke vært å være 1000 stk. ?(eller fler selvfølgelig). god natt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 må nok stå over den gitt... Sitter på flyet til Marokko den dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Hvor mange kan vi klare å stille med i Valhall mot Molde? 11 februar er en lørdag og dermed er intet fravær gyldig! Hvor kult hadde det ikke vært å være 1000 stk. ?(eller fler selvfølgelig). god natt 1000 stk på en treningskamp?? Hadde tenkt å spør om du var drita, men utfra når innlegget ble skrevet er det kanskjei kke utenkelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Noen som vet klokkeslett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Noen som vet klokkeslett? lørdag 28.1 - Kongsvinger i Kongsvinger, kl.1500 lørdag 4.2 - Odd Grenland i Skien, kl.1200 lørdag 11.2 - Molde i Vallhall, kl.1200 fredag 17.2 - Bodø/Glimt i Bodø, kl.1700 lørdag 25.2 - La Manga - 1 kamp, motstander ukjent lørdag 11.3 - retur La Manga - 2 kamper - motstander ukjent lørdag 18.3 - Ham/Kam Nadderud kunstgress, kl.1300 lørdag 25.3 - Malmø FF i Malmø søndag 2.4 - Vålerenga på Nadderud Stadion, kl.1800, generalprøve på nytt lysanlegg! (hentet fra stabak.no) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Blir det satt opp buss til noen av de nærmeste treningskampene? Feks. kongsvinger..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Og hva med buss til Bodø? Nei ??? Gjør'kke noe - jeg har flybilletter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Og hva med buss til Bodø? Nei ??? Gjør'kke noe - jeg har flybilletter! flyr du til bodø bare for å se en trenings kanp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 På side en skriver han at han har en sønn der oppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå