Albert 921 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Sønnen hans - min - fyller år den 17. februar. Tilfeldig? Neppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Sønnen hans - min - fyller år den 17. februar. Tilfeldig? Neppe. Det har sikkert en sammenheng med at du feide over morra omtrent 40 uker før! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Januar 2006 Del Skrevet 8. Januar 2006 Sønnen hans - min - fyller år den 17. februar. Tilfeldig? Neppe. Det har sikkert en sammenheng med at du feide over morra omtrent 40 uker før! Skummelt det der.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Håper det er en snill og flink sjel der ute som gidder å skrive et lite referat fra kampen i dag, (regner ikke med at det blir noen Live-oppdatering...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Håper det er en snill og flink sjel der ute som gidder å skrive et lite referat fra kampen i dag, (regner ikke med at det blir noen Live-oppdatering...) Hepp, Det blir referat! Men jeg får ikke med meg starten av kampen, får ikke sneket fra jobben noe særlig før 14.30. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. Januar 2006 Del Skrevet 18. Januar 2006 Rich er på vei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 må nesten spørre igjen, jeg har ikke fått noe skikkelig svar: blir det satt opp busser til treningskampene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Vi har styremøte på torsdag så vi kommer tilbake med svar etter det. Men lover ingenting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Er det noen som skal til kongsvinger på lørdag? vet vi hvor og når kampen spilles? Er alle tilgjengelige til kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 Er det noen som skal til kongsvinger på lørdag?vet vi hvor og når kampen spilles? Er alle tilgjengelige til kampen? lørdag 28.1 - Kongsvinger i Kongsvinger, kl.1500 er vel i en hall der borte-oppe... troppen aner jeg ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 23. Januar 2006 Del Skrevet 23. Januar 2006 lørdag 28.1 - Kongsvinger i Kongsvinger, kl.1500 er vel i en hall der borte-oppe... troppen aner jeg ikke... Kongsvingerhallen kanskje? http://www.kil.no/hallen.htm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Håper på en god start på sesongen som ifjor, gjør noe med selvtilliten disse matchene! Alf Gaute tok aldri det poenget.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 24. Januar 2006 Del Skrevet 24. Januar 2006 Er alle tilgjengelige til kampen? Det blir vel en del av de faste, noen unggutter, en prøvespiller eller to... Vi stiller nok ikke med førsteelleveren for å si det sånn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Noen info på startoppstilling på lørdag?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Noen info på startoppstilling på lørdag?? Nope, Vet ikke om alle landslagsgutta er tilbake... Vi kan jo gjette? Startoppstilling. Sørensen - Morten/Ulrik, Jeppe, IAO, Markus/Tommy - Tom, Jocke, Alan, Mihci - Aouida, Nannskog @rinog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 26. Januar 2006 Del Skrevet 26. Januar 2006 Er ikke Mike klar igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Er det noen som har tenkt seg på kampen imorgen? Isåfall hadde det vært fint med noen rapporter under veis, for oss som ikke har muligheten til å dra. Det er jo årets første treningskamp, og jeg regner med at det er flere enn meg som er spent på hvordan det går... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Er det noen som har tenkt seg på kampen imorgen? Isåfall hadde det vært fint med noen rapporter under veis, for oss som ikke har muligheten til å dra. Det er jo årets første treningskamp, og jeg regner med at det er flere enn meg som er spent på hvordan det går... Vi vant 2-1 Hilmi og liten Allan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Er det noen som har tenkt seg på kampen imorgen? Isåfall hadde det vært fint med noen rapporter under veis, for oss som ikke har muligheten til å dra. Det er jo årets første treningskamp, og jeg regner med at det er flere enn meg som er spent på hvordan det går... Tror jeg skal oppover. Tar i så fall på meg æren av å være sms-ansvarlig til en som kan legge ut på verdensveven Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 Stabak.no melder at følgende spillere starter morgendagens kamp: Jon Morten - Inge André - Mike - Markus Tom - Joakim - Jesper - Alanzinho Hilmi Mihci - Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 27. Januar 2006 Del Skrevet 27. Januar 2006 hallo, til de som drar til kongsvinger: kunne dere være så snill og ta noen bilder? særlig av de nye spillerne? jens, karim, hilmi.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Er skikkelig spent på Hilmi, håper han viser seg fram! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 det står at budstikka skal følge kampen, men jeg finner ingen link... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 det står at budstikka skal følge kampen, men jeg finner ingen link... Tipper det blir her... Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 28. Januar 2006 (endret) det står at budstikka skal følge kampen, men jeg finner ingen link... My mistake - kampen følges her. Endret 28. Januar 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 1-0 allerede! Daniel! Jo det er live! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 1-0 allerede! Daniel! Jo det er live! 0-1 - Daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Jadda! Nanne er på'n! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 Herlig!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. Januar 2006 Del Skrevet 28. Januar 2006 merker meg at samarbeidet Daniel - Mechi allerede har blitt trukket frem i kampreferatet...det lover jo godt. Forza de Blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå