Gå til innhold

Anbefalte innlegg

han hilmi høres ikke så VELDIG god ut...

9. min. Michi viser seg frem for første gang. Et løst skudd mot et tomt mål, etter at Kongsvingers keeper er ute av posisjon, går like utenfor høyre stolpe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mechi eller Michi....Budstikka klarer ikke bestemme seg...Vrient med utlendinger gitt :)

Herlig at gutta spiller kamp igjen, enda den er aldri så ubetydelig. Fotballpausen gir begrepet abstinenser en helt ny betydning...Begynner å forstå litt hva rusavhengighet går ut på, uten annen sammenlikning forøvrig...

Alan leker! :)

Gutten kommer til å få en stor sesong mot motstandere som vil SPILLE fotball...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19. min.: Alanzinho triller ball i hatt med oppasseren sin, sentrer til Nannskog som igjen sender ballen videre til Joakim Persson. Svensken skyter hardt fra 20 meter, skuddet går like over.

Her er tre menn som kommer til å herje i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gud bedre...hva gjør man med en mann som Nanne? Mannen klarer jo rett og slett ikke la være å score mål! Måtte han fortsette å score på seg selvtillitt og godfølelse gjennom hele sesongoppkjøringen...Virker ellers som om det er en god Svensk dag på Kongsvinger :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja...det at Daniel viser styrke og form er utelukkende positivt. Det som kan være bekymringsverdig er at det er så få som scorer fra 'midten'. Jokke, Jesper, Alan, Brani (Tom/Henning) må lære seg at det er lov å utfordre og avslutte. Bedre med et håpløst skudd PÅ mål en å drible seg over halve banen for så å bli taklet før man får avsluttet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, det viser hvor utrolig avhengige vi er han han.

Noen klarer faktisk å få det til å høres negativt ut å ha en toppspiss.

For all del, jeg elsker Daniel på lik linje med alle andre hetrofile supportere, men vi kan ikke legge skjul på at per i dag har vi én mann som samtlige TL klubber kommer til å gjøre alt for å stoppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh-Ah-Aouida!

Grattis med første mål i den blå trøya Karim! :)

Trond og Karim på topp og Michi på kant tyder vel på at mannen ikke kommer til å satses på, assist eller ikke assist. Med Arash på vei til Tromsø, hvem fanden skal vi hente da? Snufs. Ingen vil komme og leke med oss... :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke si noe annnet enn at dette umiddelbart virket positivt, basert på Budstikkas oppdatering. Vi sleit oss til 1-1 i serien i fjor, og nå vinner vi rimelig komfortabelt 3-0 (ingen kamper er like selvsagt...). Første treningskamp i fjor var vel en rimelig tam affære på Kadda, hvor vi avgjør helt på slutten.

At Daniel scorer skal vi bare være glad for. Ingen lag kommer til å manns-markere Daniel i TL, men selvsagt vil han få mye fokus rettet mot seg. Om Daniel drar på seg en ekstra mann, vil det bli rom for andre. Da må bare midtbanespillerene komme etter, og gå i de rommene som åpner seg. Jeg er ikke bekymret for akkurat det.

Jeg er desto mer spent på Alanzinho, og hvorvidt han fortsetter utviklingen fra de siste kampene i Adecco. Da var han stor. Hvis Alan tar nivået i TL, vil motstanderne få mer enn Daniel å bekymre seg for.

Gleder meg til å høre fra dem som har vært på kamp!!

Herlig med seier i dag.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sykt digg å åpne med seier. Synes dette er ganske lovende til å være første kamp. Vi må også huske på at kongsvinger ikke er et dårlig lag. Synes også det er kult at Karim fikk satt sin 1. goal i stabækdrakta. Blir selvtillitt av sånt. Å det er så sinnsykt deilig å være i gang igjen!!!!!

Har også hørt at brann tapte 2-3 mot Løv/ham!! og Sandefjord tapte mot Odd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig gøy at spillet sitter bra allerede i januar. Til og med uten landslagspillerene våre. Blir moro med første kamp mot et eliteserielag, så får vi se hvor vi står med kvalifisert motstand.

Sandefjord begynner vel snart å skjønne hvorfor det er vansklig for dem å ikke rykke rett ned igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer bilder fra kampen senere i dag eller i morgen tidlig... Vi har vel ca 30 bilder, men det er ikke den beste kvaliteten, men bedre enn ingenting

drit i kvaliteten! jeg trenger bilder! fort! sitter i tyskland og savner guttene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes nesten jeg bare skulle legge med denne artikkelen fra glomdalen.no den beskriver på en fin måte hvordan kampen i helgen var :)

Du så den du, også?

KIL-treneren tar ikke for hardt i når han kaller kampen for slett. KIL har nok aldri blitt så utspilt i Kongsvingerhallen noen gang.

- På 0-2 ble Per Verner Rønning og Kai Olav Ryen for opptatt av ballen og glemte Nannskog. Og er det en du ikke lar stå alene foran mål, så er det Daniel Nannskog
- Jeg noterte 0-7 i målsjanser før pause. Og de sjansene til Stabæk var store. Stabæk var ballsikre og spilte teknisk god fotball. Det er bare å være ærlig og innrømme at vi ble overkjørt i dag
Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg være noen gledesdreper, men selvom det virker som om gutta gjorde jobben i Kongsvinger er det tross alt ikke målbart i den store sammenhengen. Jeg er enig med alle som gleder seg over resultatet, og som ser viktigheten av å ha medgang osv, men jeg må også si at jeg hadde blitt veldig skuffa om vi ikke vant denne kampen.

Treningskampene er jo først og fremst trening, utprøving, testing, feiling osv. At Stabæk nok har en større intern kamp om plassen enn et "middelmådig" adeccolag gjør nok en del med innsatsen også. Her er det viktig å vise seg frem med en gang. Jeg tror nok vi vil merke dette i større grad hos motstanderne også når vi spiller mot våre liga-kollegaer.

Bevares, det var et bra resultat, og jeg gleder meg over det. Men jeg senker ikke skulderne før vi har tatt skalpen på noen reelle motstandere.

Denne var søt (sakset fra kilsk.no):

"Vi snakket også med flere, og denne gang, Tore Andreas Gundersen. Gundersen deppet etter kamp, men har satt seg store mål for sesongen. Han mente Stabæk var et jævla bra lag."

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 30. Jan 2006, 10:54) 61058[/snapback]

Nå skal ikke jeg være noen gledesdreper, men selvom det virker som om gutta gjorde jobben i Kongsvinger er det tross alt ikke målbart i den store sammenhengen. Jeg er enig med alle som gleder seg over resultatet, og som ser viktigheten av å ha medgang osv, men jeg må også si at jeg hadde blitt veldig skuffa om vi ikke vant denne kampen.

Treningskampene er jo først og fremst trening, utprøving, testing, feiling osv. At Stabæk nok har en større intern kamp om plassen enn et "middelmådig" adeccolag gjør nok en del med innsatsen også. Her er det viktig å vise seg frem med en gang. Jeg tror nok vi vil merke dette i større grad hos motstanderne også når vi spiller mot våre liga-kollegaer.

Bevares, det var et bra resultat, og jeg gleder meg over det. Men jeg senker ikke skulderne før vi har tatt skalpen på noen reelle motstandere.

Denne var søt (sakset fra kilsk.no):

"Vi snakket også med flere, og denne gang, Tore Andreas Gundersen. Gundersen deppet etter kamp, men har satt seg store mål for sesongen. Han mente Stabæk var et jævla bra lag."

Enig med deg, men det er ALDRI feil å vinne fotballkamper!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Treningskamper
  • Opprett ny...