Armando 5 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Da er det lagt ut 20 bilder... Adresse er http://groups.msn.com/stabaek gå inn på bilder og Kongsvinger - Stabæk Bildene er i heller dårlig kvalitet, men det var noe med lyset i hallen som gjorde det veldig vanskelig å få fine skarpe bilder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Hmmm, vi kan ikke finne den nettsiden... Var beskjeden som møtte meg - men det er kanskje lagt ut filter mot fedre etc??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Hmmm, vi kan ikke finne den nettsiden... Var beskjeden som møtte meg - men det er kanskje lagt ut filter mot fedre etc??? kom rett inn jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Da er det lagt ut 20 bilder... Adresse er http://groups.msn.com/stabaek gå inn på bilder og Kongsvinger - Stabæk Bildene er i heller dårlig kvalitet, men det var noe med lyset i hallen som gjorde det veldig vanskelig å få fine skarpe bilder... Flott Armando, men forklar det islandske flagget? Pall var vel ikke på banen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 men JEG var på tribunen!! går ikke på kamp uten flagget mitt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Det var endel bilder som ikke hadde kommet opp ennå... Jeg vet det er 2 av noen av bildene men jeg fikser det senere http://groups.msn.com/stabaek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Hmmm, vi kan ikke finne den nettsiden... Var beskjeden som møtte meg - men det er kanskje lagt ut filter mot fedre etc??? kom rett inn jeg.. Du verden hvor mye bedre det går når jeg bruker Explorer. Jeg har nemlig Opera som standard. Bill Gates fortsetter å beskytte sine egne produkter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Takk for bildene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 Takk fra meg og! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Januar 2006 Del Skrevet 30. Januar 2006 det kommer mer til helgen da regner vi (svensken og Armando i hvert fall) med atvi drar mot skien og Odd Grenland - Stabæk klokken 12.00 Vi tar med kamera og håper det blir litt bedre lysforhold og enklere å ta bilder der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 oh ja! vær så snill og ta masse bilder av alle de nye spillerne! og av alle andre også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Odd har vel bra med selvtillit etter 3-0 over Sandefjord og 5-2 mot Follo de siste dagene. Passer bra at vi kan få jekket dem ned litt da! Edit: det var Pors som slo Follo 5-2 Endret 31. Januar 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Dette blir en litt bedre indikator på hvor vi står pr. i dag. Vi bør uansett ikke tape for Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Kampen mot Odd. Hvor går den? Skien? Telemarkshallen i Bø? Anyone? Står "Herkulesbanen" på aftenposten.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Herkules Kunstgress iflg. oddrane.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Kampen spilles her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Herkules Kunstgress iflg. oddrane.no ...som ligger i tilknytning til Klosterskogen Travbane i Skien kommune. Kart finner du her. For å finne det klikker du Søk og velger følgende i boksene: - KATEGORI Turisme, kultur og fritid Idrettsanlegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 31. Januar 2006 (endret) Kampen spilles her! Du skjønner vel at noen må reise dit for at DU skal kunne få oppdatering her. Da er det en fordel å kjøre riktig. For DIN skyld selvfølgelig. Endret 31. Januar 2006 av Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 Kampen mot Odd blir en kjedelig affære, men Stabæk vinner 1-0 etter at Tommy Stenersen skrur inn et frispark med sitt første spark på ballen etter at han kom inn som innbytter like før slutt. Odd-keeper Espen Isaksen er forbannet og mener han burde tatt skuddet. JJ er fornøyd med at vi vinner på en dårlig dag, og at vi ikke slipper inn mål. Noen som gidder å ta med videokamera og filme NÅR vi får dette frisparket?! Hadde vært deilig å få sett ett opptak av målet for oss som ikke har anledning til å dra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 snakket med morten i dag... Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig... Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 31. Januar 2006 Del Skrevet 31. Januar 2006 snakket med morten i dag... Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig... Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!! Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 snakket med morten i dag... Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig... Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!! Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen..... har de ikke linjedommer der??? Nå ble jeg veldig usikker her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 snakket med morten i dag... Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig... Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!! Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen..... har de ikke linjedommer der??? Nå ble jeg veldig usikker her... Linjedommerne gjør jo bare feil hele tiden, mye bedre at du tar jobben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 snakket med morten i dag... Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig... Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!! Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen..... har de ikke linjedommer der??? Nå ble jeg veldig usikker her... Linjedommerne gjør jo bare feil hele tiden, mye bedre at du tar jobben! Du sier noe der kanskje jeg bør legge meg i hardtrening så jeg orker og løpe i hele kampen... Synes dette hørtes slitsomt ut jeg kanskje vi skal droppe hele turen så jeg slipper å trene så mye ekstra??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 1. Februar 2006 Del Skrevet 1. Februar 2006 snakket med morten i dag... Kampen spilles ute på kunstgress som har fått nytt dekke nylig... Må si at dette kommer til å bli en KALD opplevelse!!! Du får bare kle på deg masse klær (sikkert mye av det samme som du skal ha på fredag) eller du kan løpe opp og ned langs sidelinja under kampen..... har de ikke linjedommer der??? Nå ble jeg veldig usikker her... Linjedommerne gjør jo bare feil hele tiden, mye bedre at du tar jobben! Du sier noe der kanskje jeg bør legge meg i hardtrening så jeg orker og løpe i hele kampen... Synes dette hørtes slitsomt ut jeg kanskje vi skal droppe hele turen så jeg slipper å trene så mye ekstra??? Neida, vi dropper ikke turen! Jeg kan løpe opp og ned på andre siden jeg, og veive med Flagget mitt! vi blir sikkert en bedre enn noen av de linjedommerene vi så i 1.div Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 2. Februar 2006 Del Skrevet 2. Februar 2006 Det skal det ikke så mye til for å gjøre. god tur til de som skal til skien. vil gjerne ha oppdatering underveis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 3. Februar 2006 Del Skrevet 3. Februar 2006 På tide med litt Stabæk moro i Skien, vi har vel aldri vunnet dernede?!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Februar 2006 Del Skrevet 3. Februar 2006 Stabæk stiller med følgende 11er mot Odd Grenland i Skien lørdag kl 12:00 Jens Morten, Mike, Markus, Bjørnar. Branimir, Jesper, Joakim, Henning. Veigar, Daniel Veigar spiller 45 minutter og erstattes med Karim til andre omgang. 2 spillere er uaktuelle mot Odd; Inge er ute med litt halsonde, mens Tommy har litt rusk i maskineriet. Vel møtt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Februar 2006 Del Skrevet 6. Februar 2006 På stabak.no annonseres det nå at sesongkortinnehavere kan bestille biletter til generalprøven mellom Stabæk og vålerengen. HVordan blir det for oss i Stabæk Support? Samles vi på feltet eller...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Februar 2006 Del Skrevet 6. Februar 2006 På stabak.no annonseres det nå at sesongkortinnehavere kan bestille biletter til generalprøven mellom Stabæk og vålerengen. HVordan blir det for oss i Stabæk Support? Samles vi på feltet eller...? http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=2846 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå