msp 810 Del Skrevet 6. Februar 2006 Del Skrevet 6. Februar 2006 På stabak.no annonseres det nå at sesongkortinnehavere kan bestille biletter til generalprøven mellom Stabæk og vålerengen. HVordan blir det for oss i Stabæk Support? Samles vi på feltet eller...? http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=2846 Kommer ikke inn... Er det min skyld eller..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Februar 2006 Del Skrevet 6. Februar 2006 På stabak.no annonseres det nå at sesongkortinnehavere kan bestille biletter til generalprøven mellom Stabæk og vålerengen. HVordan blir det for oss i Stabæk Support? Samles vi på feltet eller...? http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=2846 Kommer ikke inn... Er det min skyld eller..? Tråden er visst fjernet... Planen var at det skulle være full pupp med synging osv, og at ståfeltet er åpent for stående. Håper ikke planene er endret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 6. Februar 2006 Del Skrevet 6. Februar 2006 På stabak.no annonseres det nå at sesongkortinnehavere kan bestille biletter til generalprøven mellom Stabæk og vålerengen. HVordan blir det for oss i Stabæk Support? Samles vi på feltet eller...? http://www.stabaek.net/forum/index.php?showtopic=2846 Kommer ikke inn... Er det min skyld eller..? Det kaller jeg skikkelig ivrig supporter. Bra innsats!!. Men jeg tror ikke portene åpnes før tidligst et par timer før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 7. Februar 2006 (endret) saken er midlertidig fjernet fra forumet etter beskjed fra Stabæk. Tror ikke det er noe stor dramatikk i saken. Endret 7. Februar 2006 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 8. Februar 2006 Del Skrevet 8. Februar 2006 Hva for lagoppstilling forventes på lørdag? Er Jesper, Jokke, Morten og IA fortsatt syke? Kan vi forvente at en spiller dukker opp på trening imorgen, spiller en overbevisende treningskamp på lørdag, og signerer kontrakt på mandag? Har Jesper plass til en til i kjellern? Jeg bare spør! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 8. Februar 2006 Del Skrevet 8. Februar 2006 Hva for lagoppstilling forventes på lørdag? Er Jesper, Jokke, Morten og IA fortsatt syke? Kan vi forvente at en spiller dukker opp på trening imorgen, spiller en overbevisende treningskamp på lørdag, og signerer kontrakt på mandag? Har Jesper plass til en til i kjellern? Jeg bare spør! kjeller'n er rimelig full.. men det er nok av andre spillere å ta av... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Februar 2006 Del Skrevet 9. Februar 2006 En liten oppdatering i kalenderen er på sin plass: Den 25/2 står det vi skal møte: Sogndal, Sandefjord eller Kongsvinger. Det var vel strengt tatt i fjor. I år har vi mer kvalifisert motstand: 25. februar - 11. mars: Treningsleir La Manga 3. mars: Stabæk - Bryne, La Manga 6. mars: Stabæk - Ham-Kam, La Manga 9. mars: Stabæk - Dallas (USA), La Manga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 9. Februar 2006 Del Skrevet 9. Februar 2006 Er det Molde på lørdag??? Når i Valhall? Mange som kommer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 9. Februar 2006 Del Skrevet 9. Februar 2006 Odd tapte 0-3 for Hønefoss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. Februar 2006 Del Skrevet 9. Februar 2006 Er det Molde på lørdag??? Når i Valhall?Mange som kommer? Kampen begynner så vidt jeg vet 1200. Hadde tenkt meg dit jeg. Noen andre?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 9. Februar 2006 Del Skrevet 9. Februar 2006 Er det Molde på lørdag??? Når i Valhall? Mange som kommer? Kampen begynner så vidt jeg vet 1200. Hadde tenkt meg dit jeg. Noen andre?? Jeg tror jeg skal.. Er det noen som har en bra veibeskrivelse til Valhall?! eventuelt hvilken buss/bane? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 9. Februar 2006 Del Skrevet 9. Februar 2006 trikk, linje to mot ellingsrudåsen, gå av på helsfyr mer husker jeg ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 9. Februar 2006 Del Skrevet 9. Februar 2006 Er det Molde på lørdag??? Når i Valhall? Mange som kommer? Kampen begynner så vidt jeg vet 1200. Hadde tenkt meg dit jeg. Noen andre?? Jeg tror jeg skal.. Er det noen som har en bra veibeskrivelse til Valhall?! eventuelt hvilken buss/bane? KJØR MOT GARDERMOEN, GJENNOM VÅLERENGATUNELLEN. Kjør av ved Helsfyr. Ta til venstre i første lyskryss (bort Grenseveien mot Valle Hovin) Første vei til høyre etter lyskryssene. Innspurten heter veien. Kjør forbi Valle Hovin (skøytebanen), - veien ender på parkeringsplassen ved Valhall Arena. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 10. Februar 2006 (endret) Er det noen som har en bra veibeskrivelse til Valhall?! eventuelt hvilken buss/bane? KJØR MOT GARDERMOEN, GJENNOM VÅLERENGATUNELLEN. Kjør av ved Helsfyr. Ta til venstre i første lyskryss (bort Grenseveien mot Valle Hovin) Første vei til høyre etter lyskryssene. Innspurten heter veien. Kjør forbi Valle Hovin (skøytebanen), - veien ender på parkeringsplassen ved Valhall Arena. Evt. ta banen til Helsfyr, og følg menneskehorden med de blå og mørkeblå-stripete genserne. Kart Endret 10. Februar 2006 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 buhu! får ikke dratt på treningskampen mot Molde. Jeg må jobbe. snufs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Nannskog imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 buhu! får ikke dratt på treningskampen mot Molde. Jeg må jobbe. snufs Du er ikke den eneste... skal også jobbe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Jeg tror jeg skal.. Er det noen som har en bra veibeskrivelse til Valhall?! Start Gamle Ringeriksvei 153 m 0.5 min 0.2 Kjør til høyre inn på Bærumsveien 37 m 0.5 min 0.2 Kjør til venstre inn på Gamle Ringeriksvei 160 m 0.5 min 0.4 Kjør til høyre inn på Nadderudveien 73 m 0.5 min 0.4 Kjør videre inn på/i Jens Rings vei 160 m 0.5 min 0.6 Kjør til høyre inn på Bærumsveien 290 m 0.5 min 0.9 Kjør til høyre inn på 160 4.6 km 6 min 5.5 Kjør videre inn på/i 160 75 m 0.5 min 5.6 Kjør videre inn på/i 160 251 m 0.5 min 5.8 Kjør videre inn på/i E18 1.9 km 2 min 7.7 Kjør videre inn på/i E18 2.1 km Følg skilt mot Sentrum 2 min 9.8 Kjør videre inn på/i E18 2.4 km Følg skilt mot Sentrum Ø 1 min 12.3 Kjør videre inn på/i E18 1.2 km Følg skilt mot Trondheim, Stockholm, Göteborg 1 min 13.5 Kjør videre inn på/i 190 1.4 km 1 min 14.9 Kjør videre inn på/i 190 1.6 km 2 min 16.5 Kjør videre inn på/i 190 311 m Følg skilt mot Gardermoen, Trondheim 0.5 min 16.8 Kjør videre inn på/i 190 17 m Følg skilt mot Gøteborg, Ryen, Helsfyr, Bryn 0.5 min 16.8 Kjør videre inn på/i Østensjøveien 249 m 0.5 min 17.0 Kjør videre inn på/i Østensjøveien 178 m 0.5 min 17.2 Kjør videre inn på/i Grenseveien 268 m 0.5 min 17.5 Kjør til høyre inn på Innspurten 143 m 0.5 min Stopp 17.6 km 19 min Evnt følg etter nærmeste dyre bil med Stabækmerke... Fra Stabak.no: Vi har følgende spillere til disposisjon : Jon Knudsen Jens Waltorp Håkon Skogseid Mike Kjølø Markus Karlsson Morten M. Skjønsberg Inge Andre Olsen Bjørnar Holmvik Joakim Persson Tom Stenvoll Jesper Jansson Tommy Stenersen Christian Sund Alan da Costa Veigard P.Gunnarson Trond Haugstad Karim Aoudia Dvs ingen Daniel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Noen som har hørt noe lag imorgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Har Daniel fått fri eller er det skade/sykdom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Etter forrige helgs stortap mot Odd er det veldig synd hvis Nanne ikke spiller mot Molde. Vi trenger et godt resultat nå og uten Nanne blir det utvilsomt vanskeligere. Noen som vet årsaken til at han eventuelt ikke skal være med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Hvem skal skåre putte da? Tipper disse starter ---------------Jon---------------- morten--mike--- inge--Bjørnar Tom--- jeppe--- jokke-- Alan ---------Veigard--Brani Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Hvem skal skåre putte da? Tipper disse starter ---------------Jon---------------- morten--mike--- inge--Bjørnar Tom--- jeppe--- jokke-- Alan ---------Veigard--Brani Tipper Alan putter 2 og Inge en på dødball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Hvem skal skåre putte da? Tipper disse starter ---------------Jon---------------- morten--mike--- inge--Bjørnar Tom--- jeppe--- jokke-- Alan ---------Veigard--Brani Tipper Veigard putter 3, brani 10, alan 5, jocke 13 og jon 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Hvem skal skåre putte da? Tipper disse starter ---------------Jon---------------- morten--mike--- inge--Bjørnar Tom--- jeppe--- jokke-- Alan ---------Veigard--Brani Tipper Alan putter 2 og Inge en på dødball. Hvis vi putter på dødball mot molde så er jo det en liten prestasjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Tipper Veigard putter 3, brani 10, alan 5, jocke 13 og jon 2 Håper du får rett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Hvem skal skåre putte da? Tipper disse starter ---------------Jon---------------- morten--mike--- inge--Bjørnar Tom--- jeppe--- jokke-- Alan ---------Veigard--Brani Tipper Veigard putter 3, brani 10, alan 5, jocke 13 og jon 2 Jeg tror vi kommer til å se Karim på topp fra start og Brani på høyrekanten istedenfor Tom. Tror videre at Markus spiller på bekostning av Inge eller Bjørnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen phu!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen phu!! Hepp, Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå