ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen Øy markus.. Hva med en litt mer smidig albumsløsning enn det som brukes for å åpne bilder pr. dags dato.. Vet jeg er slapp, men det er utrolig slitsomt å gå inn på et bilde, lukke det for så å åpne ett nytt.. bør kunne bla mellom bildene... sånne detaljer får stabak.no høyere opp på rankingen over websider.. (kanskje) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong! Det ville isåfall vært helt konge! Tom er Stabækgutt så god som noen (nesten), selv om han er nordfra. Heia Tom!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen phu!! Hepp, Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong! @ringo Har alltid hatt tro på Tom, skjønner ikke hvorfor han ikke har fått flere sjanser. I storseiern over Rosenborg på Lerkendal så var han helt konge. Han fortjener virkelig å lykkes i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Men det var en kamp. Tom har vel slitt med å prestere over tid. Men får håpe han virkelig slår igjennom i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen phu!! Hepp, Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong! @ringo Har alltid hatt tro på Tom, skjønner ikke hvorfor han ikke har fått flere sjanser. I storseiern over Rosenborg på Lerkendal så var han helt konge. Han fortjener virkelig å lykkes i år. DET hadde vært kult det! Fortjener ikke Tom en egen tråd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen Øy markus.. Hva med en litt mer smidig albumsløsning enn det som brukes for å åpne bilder pr. dags dato.. Vet jeg er slapp, men det er utrolig slitsomt å gå inn på et bilde, lukke det for så å åpne ett nytt.. bør kunne bla mellom bildene... sånne detaljer får stabak.no høyere opp på rankingen over websider.. (kanskje) jobber med et fotoalbum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Godt å se at Daniel er med i morgen phu!! Hepp, Ryktene fra treningsfeltet sier at Tom Stenvoll er i sitt livs form og går mot en kanonsesong! @ringo Har alltid hatt tro på Tom, skjønner ikke hvorfor han ikke har fått flere sjanser. I storseiern over Rosenborg på Lerkendal så var han helt konge. Han fortjener virkelig å lykkes i år. DET hadde vært kult det! Fortjener ikke Tom en egen tråd? Heeelt klart!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 10. Februar 2006 Del Skrevet 10. Februar 2006 Kampen mot Molde blir en velspilt kamp som ender 3-3. En tåplig straffe (Fy IA), ellers to greie baklengs. Mest omtalt blir imidlertid Danile Berg Hestads fanntastisk selvmål like etter pause. "I har ikje anna forklaring enn at I glemte at vi bytta sie", sa Daniel om kanonskuddet i eget kryss. Heldigvis var TV på plass! Så mange tilskuere var det nemlig ikke, idet hele Norge satt klistret til skjermen for å følge åpningskampen i OLs hockeyturnering mellom Kazakshtan og Italia. Grunnen er selvfølgelig Shampos overraskende come-back på banen, men nå med Kazakshtansk pass. dette kan jo bli spennende.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2006 (endret) Klar tale fra Daniel: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle47831.ece Både vedrørende pinlige øyeblikk, kampen imorgen og sårball stall. Forza Stabæk Endret 11. Februar 2006 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 11. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2006 (endret) Hepp, Moldes lag ifølge Romsdals Budstikke Jan Kjell Larsen - Erlend Ormbostad, Matej Mavric, Toni Kallio, Thomas Mork - Petter Rudi, Daniel Berg Hestad, Tommy Eide Møster - John Andreas Husøy, Rob Friend, Stian Ohr. På benken sitter Knut Lillebakk, Knut Olav Rindarøy, Øyvind Gjerde og Madiou Konate Molde har som oss ikke startet å fylle på med spillere ennå. De har for tiden kun 16 utespillere i A-Stallen. Uten at det ser ut til å bekymre dem nevneverdig, de har nemlig aldri vært så godt trent som det de er nå i følge Daniel Berg Hestad. Det var vi også før 2004 sesongen. Det er en hel del bra spillere i denne oppstilligen, men noen, kanskje først of Fremst Petter Rudi, har nok de beste sesongene bak seg. De kommer også ganske sikkert til å savne den defensive midtbanespilleren Magnus Kihlberg. Ser vi på lagoppstillingen så er det trolig at de starter med en ovendt v på midtbanen med Berg Hestad i en offensiv rolle rett bak Rob Friend. Dersom de trekker tilbake flankene litt, hvilket de har gjort tidligere, så vil nok formasjonen minne mer om en 451 eller 4411. De som så MFK spille kamper i fjor mente laget ofte spillte bra fotball uten å få den helt store uttellingen. Ellers må vi regne med å få høre de vanlige frasene fra Molde leiren av at laget er for godt til å rykke ned og at de bør være i toppen, for så å se dem havne i sumpa for fjerde år på rad. Per i dag så er Molde definitivt en av dumpekandidatene, derfor er dagens kamp ekstra spennende. Dette er et lag vi må ta sikte på å ha bak oss på tabellen dersom vi skal ha en sjanse til å overleve i Eliten! @ringo Ting skjer..... Endret 11. Februar 2006 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Kjenner jeg har respekt for dette Molde-laget som nylig vant cup finalen! Håper revansjelysten vår hjelper.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 was ist los? kampen begynnet eller? blir det noe referat her? budstikka har ikke kommet igang ihvertfall... forza blu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 1-0. Scoring av Daniel i følge Stikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Er det lenger noen tvil om den mannens egenskaper...får frysninger på ryggen...trenger ikke mer enn 5 min pr. tippeligalag han møter på å score Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Daniel fortsetter å produsere sjanser i følge Stikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Dette er siste gang influensa skal hindre meg i å se en innendørs treningskamp. For dette var virkelig kjedelig! Uansett; det virker som om vi har skapt de fleste og farligste sjansene i 1. omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 sitter hjemme og jobber og vasker klær...slå den for kjedsomhet...men enig i at det ser ut som om gutta fører dette greit. et par kjappe etter pause, så er det gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Yes! 57. min. MÅL 2-0. Jesper Jansson setter ballen kontant mål etter et frispark fra Joakim Persson via Tom Stenvolls hode og litt klabb og babb i Molde-forsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Herlig med seier mot Molde etter forrige ukes stygge sifre mot Odd. Takk gutta! Gleder meg til å høre fra de som var til stede, for Budstikkas kampreferat ga unektelig et solid inntrykk av et Stabæk som virket angrepsvillige og solide bakover. Deilig at Jesper scorer og at Veigar ser ut til å være i form. Forza gutta. Et par forsterkninger nå til uka, så kan skuldrene senkes litt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Artig for Jeppe også, utrolig sentral spiller for oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Molde var virkelig ufattelig dårlig, men det var uansett mye bra spill av våre gutter. Fy faen så deilig å være på kamp igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Molde var virkelig ufattelig dårlig, men det var uansett mye bra spill av våre gutter. Fy faen så deilig å være på kamp igjen! ta, var vel vi som gjorde Molde dårlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Godt å høre! Kommer det matchrapport på Stabak.no Markus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss. Jeg ble også imponert over Veigar.. Gjorde mye bra, b.la et par fine stikkere til Daniel. Daniel kunne(/skulle) forøvrig scora 2, 3 mål til i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 hah, fuck deg a Ohr.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss. Jeg ble også imponert over Veigar.. Gjorde mye bra, b.la et par fine stikkere til Daniel. Daniel kunne(/skulle) forøvrig scora 2, 3 mål til i dag! Har lyst til å trekke frem Markus Karlsson også. Spilte meget godt i dag, og blir en veldig viktig spiller for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Hvis man skal se på litt negative ting så merket jeg meg at jon fortsatt sliter med utspillende. jeg ble ikke imponert over molde, det så ut som de får godt bruk for de 10 millionene de fikk av røkke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Molde var svake, og vi var bedre. Jesper og Jokke hadde god kontroll på Rudi og Berg Hestad. Bra. Alan gjør mye bra. Begynner å se kvalitene til Jokke nå, og lar meg imponere. @ringo, du hadde rett nok en gang, Jokke blir viktig for oss. Jeg ble også imponert over Veigar.. Gjorde mye bra, b.la et par fine stikkere til Daniel. Daniel kunne(/skulle) forøvrig scora 2, 3 mål til i dag! Har lyst til å trekke frem Markus Karlsson også. Spilte meget godt i dag, og blir en veldig viktig spiller for oss Enig. Fy faen for en pasning til Daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Jesper er kongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå