Randers 40 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Fornøyd trener! http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle47863.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Er det flere enn meg som er vanvittig glad for at vi har fått Kjell Sverre i stallen? Mannen er dynamitt. Temperament på trenersiden er noe jeg har savnet LENGE. Tror det er en perfekt kombinasjon vi har med JJ og Kjell Sverre nå. Og det er viktig at kontinuiteten er sikret når JJ slutter...Håper bare at Kjell Sverre ikke blir snappet opp av noen andre før den tid kommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 11. Februar 2006 Del Skrevet 11. Februar 2006 Er det flere enn meg som er vanvittig glad for at vi har fått Kjell Sverre i stallen? Mannen er dynamitt. Temperament på trenersiden er noe jeg har savnet LENGE. Tror det er en perfekt kombinasjon vi har med JJ og Kjell Sverre nå. Og det er viktig at kontinuiteten er sikret når JJ slutter...Håper bare at Kjell Sverre ikke blir snappet opp av noen andre før den tid kommer Jeg er enig. Det var også morsomt å se Kjell Sverre gå å hilse på "fattern sin", som han skrev om for en ukes tid siden, etter kampen. Jeg overhørte den korte samtalen og han virka som en hyggelig fyr han og.. Det ligger vel til familien! Ja, stabækLars; Jesper ER kongen. Har tvilt litt tidligere i vinter/høst på om han ville holde i år, spesielt med tanke på hurtigheten, men i dag viste han at det ikke blir noe problem. Uten tvil en av våre aller beste spillere. Faen ass! Skulle ønske jeg kunne dra til Bodø! (56 dager til sesongstart) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 Hepp, En veldig bra gjennomført kamp for Stabæk sin del. Vi går på med en aggresivitet jeg ikke har sett på veldig lenge. Angriperene våre presser tidivs forsvaret til molde helt ut av stilen og gjør at vi gjennvinner ballen høyt på banen deres. Molde gikk ut i en 4123 formasjon, som raskt lignet mer på en 451 formasjon når offensivt backspill fra Morten og Særlig Makan presser dem bakover. En sjelden solid opptreden til å være februar måned... Nesten litt for godt! MFK, henger ikke sammen i første omgang, de sliter veldig offensivt og hverken pasninger eller løp stemmer. De klarer ikke engang å straffe oss når vi gjør feil i midtbanen, hvilket ,hvis man skal sette fingeren på noe, er de eneste grove feilene vi gjør. Molde kommer litt mer med i 2. omgang, men er aldri egentlig farlige, bortsett fra på Ohrs gjennomløpning et godt sytkke ut i andre omgang. Jeg er meget imponert over spillet vi presterer. Vi flytter ballen rundt på banen med stor presisjon og hurtighet. MFK spillerene blir frustrerte og tyr til tjuvtriks og munnhuggeri seg imellom og til den stort sett meget gode dommeren. MFK er heldige som slipper unna et rødt kort når Nannskog blir holdt i trøya og klart hindret fra en klar målsjanse i 1. omgang, men det er treningskamp og da er det greit å ikke vise ut for slike forseelser. I seriekamp hadde dette vært et soleklart rødt kort! Ellers synes jeg vi brenner en sjanse eller to for mye, men at vi fremstår som et veldig velspillende lag. Vi har utvilsomt en meget god 11'er, men trenger nok en forsterkining eller to for å sikre å gi laget tilsterkkelig bredde til å kunne heve seg i TL. Jeg er normalt nøktern pessimist, men dette var jævlig oppløftende... Nå ble jeg fotballfan kun for få år siden og det var såpass sent at jeg gjorde et aktivt valg - Dagens kamp bekreftet for meg at jeg har gjort det riktige valget... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 12. Februar 2006 (endret) Del Skrevet 12. Februar 2006 (endret) slettet, *hørte hjemme i annen tråd* Endret 12. Februar 2006 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 Vi går på med en aggresivitet jeg ikke har sett på veldig lenge. Den stallen Stabæk har i år, er kanskje den stallen med mest muskler vi har hatt noen sinne. De muskelene og taklingene motstanderne møter hos Jeppe, Jokke, Markus, Mike, Morten og ikke minst IA blir ikke noen hyggelig søndagstur til Nadderud i den kommende sesongen... he he Alan imponerer meg forøvrig mer og mer, denne gangen tenker jeg ikke på det offensive og tenkniske, men som "førsteforsvarer". I kampen mot Molde, gjenvandt han ballen utallige ganger når Molde var på vei fremover og kunne sett i gang motkontringer mot et Moldelag i ubalanse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 Vi går på med en aggresivitet jeg ikke har sett på veldig lenge. Den stallen Stabæk har i år, er kanskje den stallen med mest muskler vi har hatt noen sinne. De muskelene og taklingene motstanderne møter hos Jeppe, Jokke, Markus, Mike, Morten og ikke minst IA blir ikke noen hyggelig søndagstur til Nadderud i den kommende sesongen... he he Alan imponerer meg forøvrig mer og mer, denne gangen tenker jeg ikke på det offensive og tenkniske, men som "førsteforsvarer". I kampen mot Molde, gjenvandt han ballen utallige ganger når Molde var på vei fremover og kunne sett i gang motkontringer mot et Moldelag i ubalanse. Hepp, Molde ga bort overraskende mye rom mellom forsvar og midtbane i går til tross for at de startet med to defensive midtbansespillere. Mye skyltes nok at Rudi var direkte ræva, men likevel. Alan fikk boltre seg mye i det rommet og det er vel nettopp det Stabæk ønsker å få til... Alan kan bli en kjempehit! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 Leser at Veigar imponerte igår, gøy å høre!! Hva er betraktningene fra dere som var der, kan Veigar slå til i TL med tillitt fra JJ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 Leser at Veigar imponerte igår, gøy å høre!! Hva er betraktningene fra dere som var der, kan Veigar slå til i TL med tillitt fra JJ?? Hepp, Jeg er vel ikke helt enig... Han var tidvis god! Men jeg tror at han kan gjøre en god jobb for oss i TL også! Men jeg begynner å bli usikker på kvaliteten til molde! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 12. Februar 2006 Del Skrevet 12. Februar 2006 Vår neste motstander hehe...."Da er det Daniel Nannskog og hans kompiser i Stabæk som kommer på besøk". Den evig utrusende Ole Arvid Langnes skjelver vel i stil-långsen allerede. Registrerer at Glimt har "forsterket" med sympatiske Hamoud. Stakkars lagkamerater. Hva sier du @ringo, du begynner vel å få full oversikt over adecco-lagene? Kan vi forvente at de blaa får trille ball i hatt på ny? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 13. Februar 2006 Del Skrevet 13. Februar 2006 Vår neste motstanderhehe...."Da er det Daniel Nannskog og hans kompiser i Stabæk som kommer på besøk". Den evig utrusende Ole Arvid Langnes skjelver vel i stil-långsen allerede. Registrerer at Glimt har "forsterket" med sympatiske Hamoud. Stakkars lagkamerater. Hva sier du @ringo, du begynner vel å få full oversikt over adecco-lagene? Kan vi forvente at de blaa får trille ball i hatt på ny? Tja Glimt ja... De slipper inn veldig, veldig mye mål... 11 på de tre siste kampene. De satser på samme type fotball som det de har kjørt i eliteserien og gir vi de rom så vil de angripe hurtig i lengderetningen... Men ett lag som slipper inn nesten 4 mål i snitt (og scorer 1,5 mål i snitt per kamp) skal det vel være mulig å slå... Tipper resultatet blir 4 - 1 eller noe.... @ringo som er en dårlig tipper.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Håper du får rett. Har en lei mistanke om at det er umåtelig lenge siden vi har vunnet i Bodø, 1998?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Februar 2006 Del Skrevet 15. Februar 2006 Håper du får rett. Har en lei mistanke om at det er umåtelig lenge siden vi har vunnet i Bodø, 1998?? Jepp: 22.08.2004 Tippeligaen B 1 - 3 Aspmyra Stadion 4391 15.08.2003 Tippeligaen B 1 - 3 Aspmyra Stadion 7264 28.04.2002 Tippeligaen B 0 - 2 Aspmyra Stadion 4189 09.09.2001 Tippeligaen B 2 - 2 Aspmyra Stadion 3232 06.08.2000 Tippeligaen B 3 - 3 Aspmyra Stadion 2763 22.08.1999 Tippeligaen B 0 - 4 Aspmyra Stadion 2517 19.07.1998 Tippeligaen B 3 - 1 Aspmyra Stadion 2776 25.05.1997 Tippeligaen B 1 - 1 Aspmyra stadion 3422 19.05.1996 Tippeligaen B 1 - 0 Aspmyra stadion 3469 08.10.1995 Tippeligaen B 1 - 0 Aspmyra stadion 4382 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Februar 2006 Del Skrevet 16. Februar 2006 Så er vi på plass i Bodø - Supporterne altså. Det er et aldeles nydelig vær, klar himmel, nesten ingen snø - men naturlig nok blåser det kraftig. Ikke at det spiller noen rolle - kampen skal jo spilles innendørs i Nordlandshallen. Som befinner seg noen få minutters gange fra Albert jr's leilighet. Det er synd å si at gatene er fulle av de blaa horder, men så er ikke de sortgule særlig tydelige de heller. Men så er det vel bare treningskamp. Men jeg er i ferd med å oppfylle løftet fra i høst - at jeg skulle til Bodø om Stabæk skulle spille der i år. Vi skal gjøre vårt ytterste for at gutta skal føle seg hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 16. Februar 2006 Del Skrevet 16. Februar 2006 Noen som har hørt noen lagoppstilling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 542 Del Skrevet 16. Februar 2006 Del Skrevet 16. Februar 2006 Godt å høre, Albert. Stå på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 IA spiller ikke! Stabæks sannsynlige lagoppstilling mot Bodø/Glimt: Jon Knudsen – Morten M. Skjønsberg, Mike Kjølø, Jesper Jansson, Bjørnar Holmvik – Tom Stenvoll, Tommy Stenersen, Joakim Persson, Alanzinho - Veigar Pall Gunnarson, Daniel Nannskog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 IA spiller ikke! Stabæks sannsynlige lagoppstilling mot Bodø/Glimt: Jon Knudsen – Morten M. Skjønsberg, Mike Kjølø, Jesper Jansson, Bjørnar Holmvik – Tom Stenvoll, Tommy Stenersen, Joakim Persson, Alanzinho - Veigar Pall Gunnarson, Daniel Nannskog. Jeg er jo kjempeglad for å få se Vegar og Daniel på topp Alan bak fra start. Desverre glemte jeg det islandske flagget. Men ellers er alt på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 IA spiller ikke! Stabæks sannsynlige lagoppstilling mot Bodø/Glimt: Jon Knudsen – Morten M. Skjønsberg, Mike Kjølø, Jesper Jansson, Bjørnar Holmvik – Tom Stenvoll, Tommy Stenersen, Joakim Persson, Alanzinho - Veigar Pall Gunnarson, Daniel Nannskog. Jeg er jo kjempeglad for å få se Vegar og Daniel på topp Alan bak fra start. Desverre glemte jeg det islandske flagget. Men ellers er alt på plass. Min gode venn Daniel Justad, Glimt supporteren som var med på flere kamper med Stabæk enn Glimt i fjor, skal sikkert på kampen, kan alltids be han ta med et Islandsk flagg til dere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Noen som ordner "live" oppdatering av kampen har på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Budstikka rapporterer at de skal ha live-oppdatering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Musikk i mine ører! Noen som tar sjanser på å gjette hvor mye vi vinner i dag? Selv tipper jeg 3-1, 2 av Daniel, en av Alanzinho! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Budstikka rapporterer at de skal ha live-oppdatering Finner ikke det.. har du en link?? Når begynner matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Ser det står at de har oppdatering fra 17.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Budstikka rapporterer at de skal ha live-oppdatering Finner ikke det.. har du en link?? Når begynner matchen? Det sto nederst på artikkelen om IA og kampen, men nå har de fjernet den setningen, så da spørs det.... Men kampen begynner 17.00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 17. Februar 2006 Del Skrevet 17. Februar 2006 Hei! Ja, vi oppdaterer fortløpende om de viktigste hendelsene. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...rticle52005.ece Lykke til med kampen - og god helg. Dag Otter -------------------------------------------------------------------------------- Til: Dag Otter Johansen Emne: Glimt - Stabæk Har dere live-oppdatering på budstikka.no i dag!? Håper det. Forza Stabæk! Forza Budstikka! Mvh Nikolai Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. Februar 2006 Del Skrevet 24. Februar 2006 Ja, nå nærmer La Manga seg med stormskritt, og jeg kan berolige alle som måtte være bekymret, Buzz Carrick kommer til å dekke FC Dallas samtidige tur dit, inkludert vår kamp mot dem. Det blir dyrt - les alt om det her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pluggen 0 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Hvis noen fortsatt er keen på å friske opp minnet etter Stabæk - Molde, her er noen bilder fra kampen. http://foto.vg.no/show_album.php?aid=1046404 For å se orginalbildene, velg last ned bilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Langt fra toppa midtbane i morgen: Knudsen Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson Stenvoll, Nystuen, Stenersen, Gomes Da Costa Gunnarsson, Nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. Mars 2006 Del Skrevet 5. Mars 2006 Langt fra toppa midtbane i morgen: Knudsen Skjønsberg, Olsen, Kjølø, Karlsson Stenvoll, Nystuen, Stenersen, Gomes Da Costa Gunnarsson, Nannskog Det er vel et par av disse som jeg har forventninger om at skal bli relativt faste på midten (Nystuen, Alan). Alan kan jo også spille en mer spiss-aktig rolle.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå