Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Stabæk 2 - Kongsvinger kl. 14.30, på kunstgresset i dag. Men, da ble det ikke noe av Europa-turen da, eller....? Har ikke hørt noe om at det skal være enten/eller. Ideen om sydentur kom vel pga at våren er utsatt til mai. Men, Schelvis sier at de som ikke startet mot Malmø, skal starte mot Kongsvinger. Det betyr vel Strand, Nystuen etc. Men de bør vel også være med på sydenturen. Men, de drar kanskje etter kampen og blir borte til lørdag?? Noen som vet om, og evt. når laget drar/har dratt til europeiske gressmatter? Og evt. hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Tror ikke sydenturen skal starte før neste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 Tror ikke sydenturen skal starte før neste uke. Sorry, det er jeg som roter. Når jeg sjekker opp, ser jeg jo at de drar etter enga-kampen. Uansett, takk for oppklaringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. Mars 2006 Del Skrevet 29. Mars 2006 0-0 sålangt, i følge Stikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Hvordan blir det med biletter til engakampen søndag? Koster det noe? Kommer man inn på sesongkort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Betaler i døra. unumrerte plasser. 100;- voksen, 50;_ barn. stod hvertfall dette i budstikka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. Mars 2006 Del Skrevet 30. Mars 2006 Betaler i døra. unumrerte plasser. 100;- voksen, 50;_ barn. stod hvertfall dette i budstikka Tidligere i vinter kunne sesongkortinnehavere forhåndsbestille billetter, ifølge denne artikkelen. Er det bare jeg som har forhåndsbestilt? ;-) Har ikke hørt noe mer om hvordan evt. forhåndsbestilte billetter skal hentes, så jeg satser nok på tidlig oppmøte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 31. Mars 2006 Del Skrevet 31. Mars 2006 MØT OPP PÅ SØNDAG! FYLL OPP NADDERUD!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 30. Mai 2006 (endret) Del Skrevet 30. Mai 2006 (endret) Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli. Hva skal VM-pausen brukes til? Endret 30. Mai 2006 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 30. Mai 2006 Del Skrevet 30. Mai 2006 Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli. Hva skal VM-pausen brukes til? Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. Mai 2006 Del Skrevet 30. Mai 2006 Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 30. Mai 2006 Del Skrevet 30. Mai 2006 Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han... Han har nok spilt ferdig i den turneringen i Tyskland når denne kampen skal spilles Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. Mai 2006 Del Skrevet 30. Mai 2006 Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå skal Henke delta i en liten turnering nede i Tyskland i samme periode, så vi møter vel neppe han... Han har nok spilt ferdig i den turneringen i Tyskland når denne kampen skal spilles Ikke meg imot, men det hadde jo vært morsomt å sett tobbe og chippen i en åttendedels- eller kvartfinale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 30. Mai 2006 Del Skrevet 30. Mai 2006 Stabæk-spillerne pakker bagen og reiser fire dager til Halmstad, hvor laget skal spille treningskamp mot Helsingborg den 26. juni. Først skal imidlertid laget ha ti dager ferie, og vil ellers bli hjemme i Bærum og finpusse formen fram mot seriekampen mot Molde, den 2. juli. Hva skal VM-pausen brukes til? Hehe.. Bra trening for forsvaret! Får nok kjørt seg litt mot Henke tenker jeg. Nå kan det nok hende at Henke er hjemme før den tid! Men han vil vel sikkert ha litt ferie :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Stabæk-Odd 22. aug. Håper vi starter med antatt beste lag, slik at rytme og godfølelse sitter til kampen mot RBK. Håper å få se en del bytter i løpet av 2. omgangen. Ser helst at de som er nærmest første-11eren får bortimot en omgang å vise seg frem på, deriblant Strand, Henning og Markus. Videre håper jeg at de som kanskje må innpå i løpet av høsten får sin sjanse til å føle litt på 1.lagsfotball. Så lenge vi holder i hvertfall U etter at byttene starter, er jeg fornøyd med kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 116 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Stabæk-Odd 22. aug. Håper vi starter med antatt beste lag, slik at rytme og godfølelse sitter til kampen mot RBK. Håper å få se en del bytter i løpet av 2. omgangen. Ser helst at de som er nærmest første-11eren får bortimot en omgang å vise seg frem på, deriblant Strand, Henning og Markus. Videre håper jeg at de som kanskje må innpå i løpet av høsten får sin sjanse til å føle litt på 1.lagsfotball. Så lenge vi holder i hvertfall U etter at byttene starter, er jeg fornøyd med kampen. Markus vet vi hva er god for. Jeg vil heller at Espen, Ulrik, Jonas, Trond, Ola og Karim skal få prøvd seg litt, samt Henning og Andreas som du nevner. Alle kan jo ikke få prøve seg samtidig, men 5-6 av dem bør komme til i løpet av kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 20. August 2006 Del Skrevet 20. August 2006 Markus vet vi hva er god for. Jeg vil heller at Espen, Ulrik, Jonas, Trond, Ola og Karim skal få prøvd seg litt, samt Henning og Andreas som du nevner. Alle kan jo ikke få prøve seg samtidig, men 5-6 av dem bør komme til i løpet av kampen. Disse kampene er neppe for å prøve "nye" spillere, men for å holde kampformen og rytmen vedlike når det er lenge mellom kamper i serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Stabæk-Odd 22. aug. Budstikka følger kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Vi sliter så langt. Odd er ikke noe lag som står veldig godt til Stabæk, det viser seg igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 YES 47. min. 1-0 til Stabæk! Somen Tchoyi får ballen på høyresiden. Trer ballen forbi Nat Borchers. Veigar Pall Gunnarsson alene med keeper. Setter ballen kontrollert mellom beina på Espen Isaksen og i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Somen ruler mot gamlekompisene! Kongekjøp!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Veigar ut med mulig strekk. Faen :angry: Andreas inn for ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Håper virkelig ikke Veigar er skadet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Kom igjen, Tor! Do your magic! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 --> QUOTE(d*u*b @ 22. Aug 2006, 13:25) 82466[/snapback] Håper virkelig ikke Veigar er skadet.... info om skaden må legges ut snarest for å berolige oss som må sitte på jobb.... Noen på kampen får løpe til Tor og høre.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 2-0! Heia Strand, Heia Strand! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 2-0! Heia Strand, Heia Strand! 2-1 :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 Andreas viser målteft, herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 info om skaden må legges ut snarest for å berolige oss som må sitte på jobb.... Noen på kampen får løpe til Tor og høre.... Støttes, fikk innbytterpuls her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. August 2006 Del Skrevet 22. August 2006 ODD må jo begynne å lure på hva de gjorde når de solgte Tchoyi?? Strand strand badestrand 3-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå