pauligirl 236 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 Jeg merker også at forventningene er helt ute av proposjoner, det er utrolig hvor sulten man føler seg etter to og en halv måned uten kamp. du sier det. kan du tenke deg hvor sulten man føler seg når man har vært uten kamp i 5 måneder? *huff* eneste som redder meg er stabæk kalenderen og dvdene med gamle kamper. håper at de som drar til kampen tar noen bilder/skriver et lite referat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 Beste måte å komme seg dit på? Man kan f.eks. ta T-banetrikk til StorO og gå derifra (ikke noe særlig lenger unna enn en real gøggeklyse.) Eller man kan ta buss 23 fra Strandveien på Lysaker, som også stopper på StorO. Ja her er det igrunnen bare fantasien som setter en stopper, og Trafikanten er jo således et godt tips. vel møtt Går det an å ta trikken ifra Østerås til Storo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 Beste måte å komme seg dit på? Man kan f.eks. ta T-banetrikk til StorO og gå derifra (ikke noe særlig lenger unna enn en real gøggeklyse.) Eller man kan ta buss 23 fra Strandveien på Lysaker, som også stopper på StorO. Ja her er det igrunnen bare fantasien som setter en stopper, og Trafikanten er jo således et godt tips. vel møtt Går det an å ta trikken ifra Østerås til Storo? Da må du bytte til linje 5 storo på majorstua. Evt kan du gjøre som meg og ta banen til Smedstad og buss 23 mot Simensbråten derfra til Grefsen stasjon. Derfra er det ca 5 min og gå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 Beste måte å komme seg dit på? Man kan f.eks. ta T-banetrikk til StorO og gå derifra (ikke noe særlig lenger unna enn en real gøggeklyse.) Eller man kan ta buss 23 fra Strandveien på Lysaker, som også stopper på StorO. Ja her er det igrunnen bare fantasien som setter en stopper, og Trafikanten er jo således et godt tips. vel møtt Går det an å ta trikken ifra Østerås til Storo? Da må du bytte til linje 5 storo på majorstua. Evt kan du gjøre som meg og ta banen til Smedstad og buss 23 mot Simensbråten derfra til Grefsen stasjon. Derfra er det ca 5 min og gå. ok, takk for hjelpen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 fett, ikke så langt unna Bjølsen den banen der. Da blir det kamp i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 fett, ikke så langt unna Bjølsen den banen der. Da blir det kamp i morgen Kart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 fett, ikke så langt unna Bjølsen den banen der. Da blir det kamp i morgen Kart Både Skeid og Queens Park Rangers har hjemmebanen sin på Lofthus... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 18. Januar 2007 Del Skrevet 18. Januar 2007 jeg kommer jeg og, men jeg er så lat at jeg tar bilen de 10 minuttene det tar å kjøre dit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel H. 0 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Noen som vet dagens lagoppstilling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Andre enn meg som bare går hvileløst rundt og venter på at klokken skal nærme seg 14? Digg at sesongen nesten er i gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Noen som vet dagens lagoppstilling? Vi kan jo tippe: - - - - - - - - - - - - - JK - - - - - - - - - - - - - - - - - Morten - Pontus - Mike - Bjørnar - - - - - Petter - Somen - Henning - snurregubben Allan - - - - - - - Kamara - Veigar - - - - - - - - - - - Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Mitt tips: - - - - - - - - - - - - - Jon - - - - - - - - - - - - - - - - - Morten - Pontus - Mike - Tom - - - - - - - - - Petter - Somen - Tommy - Alan - - - - - - - - - - - Kamara - Veigar - - - - - - - - - - - Sweet å kunne putte Petter i lagoppstillingen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Jeg tipper: - - - - - - - - - - - - - JK - - - - - - - - - - - - - - - - - Morten - Pontus - Mike - Tom - - - - - Petter - Somen - Henning - snurregubben Allan - - - - - - - Eirik - Veigar - - - - - - - - - - - Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Andre enn meg som bare går hvileløst rundt og venter på at klokken skal nærme seg 14? Digg at sesongen nesten er i gang! Å jah! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 jeg burde sovet mye lengre i dag da hadde det ikke vært så lenge å vente Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Nesten så man kunne vurdert en tur på onkel blaa for å drukne noen sommerfugler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Hvem fikser LIVE-oppdatering her på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Budstikka skal visst følge kampen: http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle115543.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Stabæks lag (4-4-2): Jens Waltorp Sørensen - Morten Morisbak Skjønsberg, Mike Kjølø, Pontus Segerström, Tom Stenvoll - Petter Furuseth Olsen, Somen A. Tchoyi, Henning Hauger, Alanzinho - Veigar Pall Gunnarsson, Ola Kamara Vinner vi ikke med det laget, så... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Skal vi lage en egen tråd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Stabæks lag (4-4-2): Jens Waltorp Sørensen - Morten Morisbak Skjønsberg, Mike Kjølø, Pontus Segerström, Tom Stenvoll - Petter Furuseth Olsen, Somen A. Tchoyi, Henning Hauger, Alanzinho - Veigar Pall Gunnarsson, Ola Kamara Vinner vi ikke med det laget, så... Så...???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 19. Januar 2007 Del Skrevet 19. Januar 2007 Spiller vi nok uavgjort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bryne 0 Del Skrevet 21. Januar 2007 Del Skrevet 21. Januar 2007 Treningskampene til Stabæk og de øvrige Tippeligalagene 2007: http://sportogtips.com/treningskamper_tippeligalag07.shtml Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Noen som kjenner opplegget fredag med to kamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Noen som kjenner opplegget fredag med to kamper? [/quote Fredag 2 kamper på ca 1 omg (35 min eller noe) og full kamp på lørdag.. regner med at Daniel er klar for kamp nå?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Opplegget er vel som tidligere beskrevet. 2 kamper av 35 minutter. Det er 2 grupper, og vinnerne i hver gruppe møtes til finale lørdag 2x45. 2. plass til bronsefinale osv. Vi bør vel strengt tatt vinne gruppa vår, selv om jeg regner med at vi stiller litt forskjellige lag i de 2 kampene på fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 24. Januar 2007 Del Skrevet 24. Januar 2007 Opplegget er vel som tidligere beskrevet. 2 kamper av 35 minutter. Det er 2 grupper, og vinnerne i hver gruppe møtes til finale lørdag 2x45. 2. plass til bronsefinale osv. Vi bør vel strengt tatt vinne gruppa vår, selv om jeg regner med at vi stiller litt forskjellige lag i de 2 kampene på fredag. Er jeg dum og lat hvis jeg ikke forstår hvilken cup det er snakk om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 Opplegget er vel som tidligere beskrevet. 2 kamper av 35 minutter. Det er 2 grupper, og vinnerne i hver gruppe møtes til finale lørdag 2x45. 2. plass til bronsefinale osv. Vi bør vel strengt tatt vinne gruppa vår, selv om jeg regner med at vi stiller litt forskjellige lag i de 2 kampene på fredag. Er jeg dum og lat hvis jeg ikke forstår hvilken cup det er snakk om? Mini-cup som spilles i Sverige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 Opplegget er vel som tidligere beskrevet. 2 kamper av 35 minutter. Det er 2 grupper, og vinnerne i hver gruppe møtes til finale lørdag 2x45. 2. plass til bronsefinale osv. Vi bør vel strengt tatt vinne gruppa vår, selv om jeg regner med at vi stiller litt forskjellige lag i de 2 kampene på fredag. Er jeg dum og lat hvis jeg ikke forstår hvilken cup det er snakk om? Mini-cup som spilles i Sverige. Ok, takk skal du ha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 IA, Karim, Daniel og Andreas blir ikke med til Sveriege. Mer om turen og turneringen her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå