pauligirl 236 Del Skrevet 29. Januar 2007 Del Skrevet 29. Januar 2007 gratis treningskamper dere er heldige! (tyske klubber tar penger for hver eneste treningskamp de spiller selv om de spiller mot lag fra 4. div. ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 29. Januar 2007 Del Skrevet 29. Januar 2007 Har vært på en av stabæks treningsmatcher hvos jeg måtte betale 50 kr for å komme innenfor gjerdet - det begynner dog å bli noen år siden. Jeg sto selvsagt rett utenfor. Det var inngangspenger mot enga i fjor... Det var på NAdderud stadion, dette er på kunstgresset og er helt sikkert ikke inngangspenger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Januar 2007 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2007 (endret) Det var unstgresset jeg refererte til i mitt tidligere innlegg... Endret 30. Januar 2007 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Er det noen her som innehar informajon om når treningskampen Lyn-Stabæk skal gå 10. februar. DEt står kl 22:00, men jeg går utifra at det ikke er tilfelle... noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 1300 trur eg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Januar 2007 Del Skrevet 31. Januar 2007 Er det noen her som innehar informajon om når treningskampen Lyn-Stabæk skal gå 10. februar. DEt står kl 22:00, men jeg går utifra at det ikke er tilfelle... noen som vet? 13.00 ifølge Lyns hjemmesider Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Blir spennende imorgen, Odd har vist knallform i sine første treningsmatcher! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Jeg lurer på hvem de Odd-svina kommer til å lemleste denne gangen. Jeg håper de sparer Nannskog. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Jeg lurer på hvem de Odd-svina kommer til å lemleste denne gangen. Jeg håper de sparer Nannskog. Var det mot Odd at benet til Henning røk i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Jeg lurer på hvem de Odd-svina kommer til å lemleste denne gangen. Jeg håper de sparer Nannskog. Var det mot Odd at benet til Henning røk i fjor? Das ist KORREKT.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Laget mot odd: Jon. Morten, Inge André, Mike, Bjørnar. Alanzinho, Somen, Tommy, Petter FO. Veigar og Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Laget mot odd: Jon. Morten, Inge André, Mike, Bjørnar. Alanzinho, Somen, Tommy, Petter FO. Veigar og Daniel. du skrev feil på PFO og alan posisjoner nå sant? eller tester dem noe nytt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Laget mot odd: Jon. Morten, Inge André, Mike, Bjørnar. Alanzinho, Somen, Tommy, Petter FO. Veigar og Daniel. du skrev feil på PFO og alan posisjoner nå sant? eller tester dem noe nytt? Det er klippet ut fra stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Laget mot odd: Jon. Morten, Inge André, Mike, Bjørnar. Alanzinho, Somen, Tommy, Petter FO. Veigar og Daniel. du skrev feil på PFO og alan posisjoner nå sant? eller tester dem noe nytt? Det er klippet ut fra stabak.no Nå står det i hvertfall motsatt.. Alan på venstre og PFO på høyre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 MAnge her som skal på kampen ell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 2. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2007 (endret) Dette må man jo se! Gleder meg, årets første for min del. Endret 2. Februar 2007 av Stormare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 Jeg skal på kamp! Årets første! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 MAnge her som skal på kampen ell? Bare elektrikkeren blir ferdig med det han skal i tide, så trasker jeg bort til kunstgresset en tur.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 2. Februar 2007 Del Skrevet 2. Februar 2007 jeg kommer. Gleder meg som en liten unge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 jeg kommer. Gleder meg som en liten unge Jeg stiller selvfølgelig opp! Men drakta utapå bobblejakka! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Gleder meg som en unge! Har allerede kjøpt fishermans friend, så pass opp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geisha 5 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Jeg skal på kampen. Gleder meg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 3. Februar 2007 Del Skrevet 3. Februar 2007 Hele familien skal også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2007 (endret) Vi slipper Svinet, og Gaute har berettiget resepkt for de blaa: - Tommy har vært syk og trente først for fullt fredag. Olof sliter med en liten skade. Etter mye 4-4-2, vil vi prøve 3-5-2 denne gang. Det blir utvilsomt en tøff test mot et veldig bra Stabæk-lag, sier Larsen. Endret 3. Februar 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 Stakkars Jens, men nyinnsatt ny sjanse mot Hønefoss på torsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 5. Februar 2007 Del Skrevet 5. Februar 2007 Kampen mot Hønefoss er på kunstgresset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. Februar 2007 (endret) Del Skrevet 5. Februar 2007 (endret) er det kamp på torsdag? Edit: Fant det ut nå, er på klassetur:( Endret 5. Februar 2007 av El Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 Er kmapen fmot hønefoss for a_laget? noen som vet?? det står jo kamp 1 div,, så kanskje det er et miks lag. med hensyn til kampen på lørdag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 Jens ligger an til å få 2 sjanser til å bevise hva han er god for... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Februar 2007 Del Skrevet 6. Februar 2007 Kampen mot Hønefoss er flyttet til 15/2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå