Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen som har referert elle spurt om kampen mot ENGA her?? Er dere ikke på kampene?????

Hei igjen!

Grunnen er at serveren vår har blitt flyttet, så vi har ikke kunnet oppdatere på 5 dager. Om du hadde kunnet lese på forsiden, hadde du fått med det dette.

God bedring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke på alle kampene.

Og det at 100-vis av supportere blir med på å flytte en server til Sandefjord, i steden for å dra på kamp, er mildt sagt imponerende. Snakker om dugnadsånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det at 100-vis av supportere blir med på å flytte en server til Sandefjord, i steden for å dra på kamp, er mildt sagt imponerende. Snakker om dugnadsånd.

Den serveren er jo ganske så tung, så det er ikke rart at vi trenger 100 mann til å bære den til Sandefjord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, når jeg søker på IP-adressen din får jeg opp at Tom-Erik tidligere har benyttet seg av denne IP, 4-5 ganger...

Er det virkelig deg?

Nei. Kunne ikke gitt mere faen i ENGA, for å si det sånn.

Tipper IP'en du fant, var en 80.212.*.*, eller noe sånt. Det er Telenor ADSL, og de blir, som alle andre, brukt om igjen. Jeg mistenker dog at poolene er mindre, slikt at sannsynligheten for at to får samme, er relativt høy.

Men, som sagt, jeg gir totalt faen i kampen ENGA-Stabæk :wink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis du gir faen i Enga kampen hvorfor da bruke tid på om andre gjør det...

Har selv stusset på manglende posting på kampen, men har konkludert at det krever en verdig motstander for å bruke tid på temaet. Det er faktisk mer spennende hva Rote har til frokost enn hva Vålerengen klarer å stille av analfabeter og homser...

Et kort referat; 2xTryggvi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
KAMPENE
  • Opprett ny...