loudness 303 Del Skrevet 13. November 2004 Del Skrevet 13. November 2004 ja da klarte glimt seg da... kanskje like greit,er jo et møkkalag og spille mot,så de kan jo heller gå ned neste år??? og for en møkka speaker,måten han driver på burde nff se på,makan!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. November 2004 Del Skrevet 13. November 2004 Ja-ja. Litt ambivalent på resultatet. Jeg ønsker Glimt alt vond, samtidig som jeg ikke ønsker å ha de i 1. div. I tillegg, så ønsket KIL-supporterne (i hvertfall han på jobben) at de ikke rykka opp allerede i år. Greit nok. Håper Skeid og KIL rykker opp med Stabæk til neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 14. November 2004 Del Skrevet 14. November 2004 enig med deg om glimt....bedre at de går ned neste år,er dritt lei den tannbørsten....hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. November 2004 Del Skrevet 14. November 2004 Utrolig deilig å slippe Glimt i Serien. De hadde garantert fått disp til å spille i nordlandshallen, og der er det ingen som slår dem. Og hvem har lyst på en tur til Bodø? Var på Gjemselunden i forrige uke (research, selvsagt) og konstaterte skyhøy bondefaktor borti skauen der. KIL er heller ingen drømmemotstander (noen som husker 0-0 på Gjemselunden i grisevær og ikke ett eneste skudd på mål fra noen av lagene?) men det meste er bedre enn Glimt. Mine ønsker for serien er primært at Alta, Hødd og Sogndal rykker ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 14. November 2004 Del Skrevet 14. November 2004 Mine ønsker for serien er primært at Alta, Hødd og Sogndal rykker ned. 18971[/snapback] mener nå heller at vi skal rykke rett oppigjen jeg da, så får de andre gjøre opp seg i mellom..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 ingen tvil hos meg: Mye bedre å ha KIL å kjempe mot om opprykk enn Glimt!!! Til tross for at jeg ikke ønsker Glimt NOE godt, var det bra det ble som det ble lørdag.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå