stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Jeg synes de ser dødsbra ut! Takk kjære Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Støtter deg. Vi blir vel det eneste laget i 1.div med navnet på spillerne på drakta.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Del Skrevet 17. November 2004 (endret) Kjempe....kanskje var kraven litt rar. Link? Eller har du laget den selv? Endret 17. November 2004 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Kjempe....kanskje var kraven litt rar. Link? Eller har du laget den selv? 19065[/snapback] Her er linken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Eh...takk! Sånn er det når jeg bare bruker forumet etter å ha sjekket forsiden bare på morgenen, men videre. Hvor har du dette fra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 FETE drakter!!! Det lukter tippeliga lang vei av disse draktene! Kan rett og slett ikke bli annet enn opprykk når gutta trer på seg disse! Takk Takk til den/de som føler de fortjener det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Vakkert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Dette blir bra! Noen som vet om det kommer noen andre spennende artikler, i kjølevannet av de nye feiende flotte draktene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Jeg må si at jeg utrolig skuffet. Utrolig skuffet på norsk fotballs vegne vel å merke - fordi Norges DESIDERT kuleste fotballdrakter kommer til å befinne seg i 1. divisjon neste år!!!! Helt sinnsykt overlegne greier - hvornår kan jeg få kjøpt en?!?! Må ha en, bare må ha en! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Likte denne kragen bedre enn den Puma-kragen som er litt skjev (i dobbelt forstand)! Men er dette en ekte Puma-presentasjon, eller er det den eminente grafiske designer StabækLars som er på farten igjen? Stusset litt på det gamle bakgrunnsbildet med "BÆRGET DET BLÅ" og "KREDITKASSEN". "Viktig" spørsmål er også om sponsorlogoene blir fargetilpassede og med transparent bakgrunn, eller om vi får sponsorlogoer à là FC-Lyns blå og orange SMART på rød og hvit drakt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Nordea sin logo er jo ikke så værst matchende.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Hvor har du dette fra? Fikk låne en papirkopi på Stabækkontoret og scannet den. Derfor ikke helt korrekt gjengivelse av farvenyansene. Kraven er en streit V-krave med kant. Det synes klart på papirkopien jeg har som er laget av Stabæk/Puma, men kommer nok litt dårlig frem på det innscannede bildet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Vakkert.... Snakk om blanke ark! En ny æra begynner! Vi starter med å ta the Double i 05! @ringo 343=TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Smart ! Spørsmål: Hvilket spillernave vil dere ha ? Min favoritt: Nr. 21 - Tommy Stenersen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Hvor har du dette fra? Fikk låne en papirkopi på Stabækkontoret og scannet den. Derfor ikke helt korrekt gjengivelse av farvenyansene. Kraven er en streit V-krave med kant. Det synes klart på papirkopien jeg har som er laget av Stabæk/Puma, men kommer nok litt dårlig frem på det innscannede bildet 19076[/snapback] Da stiller jeg samme spørsmål som noen andre har gjort, Det er litt rart at Stabæk velger et gammelt bilde av Bærget det blaa og kredittkasse reklame når de skal markedsføre 2005 drakter sammen med ny sposnor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Hvor har du dette fra? Fikk låne en papirkopi på Stabækkontoret og scannet den. Derfor ikke helt korrekt gjengivelse av farvenyansene. Kraven er en streit V-krave med kant. Det synes klart på papirkopien jeg har som er laget av Stabæk/Puma, men kommer nok litt dårlig frem på det innscannede bildet 19076[/snapback] Da stiller jeg samme spørsmål som noen andre har gjort, Det er litt rart at Stabæk velger et gammelt bilde av Bærget det blaa og kredittkasse reklame når de skal markedsføre 2005 drakter sammen med ny sposnor. 19080[/snapback] Her snakker vi om en intern skisse. De kommer nok til å ordne på det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Aha det forklarer jo saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 For meg ser det ut som om spillernummeret på ryggen er plassert på en helsvart/mørk blå farge. Ser ikke det litt dumt ut da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Min favoritt: Nr. 21 - Tommy Stenersen 19079[/snapback] Vuderer Nr. 3 - Alle Frem !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Tøffe drakter. Da er det bare å legge inn bestilling på drakt. En sånn må jeg ha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Hvor fort kan jeg få den ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 47 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Tøffe drakter. Da er det bare å legge inn bestilling på drakt. En sånn må jeg ha 19097[/snapback] Ser jo nesten ut som drakter gjorde på 70-tallet. På de gode gamle fotballkortene. BRA DRAKT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Fine drakter! Slik blir de enda bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 vakkert!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Oioioioioi!! Nydelige!! En SÅNN skal jeg ha!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 sæxy!! Gleder meg stort til å kjøpe! Skal ha 7 Henning Hauger på min...så Henning kan bare glemme å forlate oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 joa, ser ganske bra ut...men litt vanlig også...tenkte først på italienske klubber (og jeg hater italiensk fotball), så på brugge i belgia (liker dem nesten så mye som hsv)...hm, naja...ok. og nå, da det endelig er mulig å ha spillernummer/-navn på ryggen, er favorittspilleren min lengst på en annen klubb...ironi eller skjebne? men kunne tenke meg mange navn på ryggen likevel :-) trenger litt tid til å bestemme meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Eller hva med denne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 3 - Alle Frem !!! er min, bare så det er sagt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 syns det hadde vært morro med Zane på ryggen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå