Gå til innhold

De Nye Draktene

stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

Helt sinnsykt overlegne greier - hvornår kan jeg få kjøpt en?!?!

Kommer visst ikke før på nyåret, så bare å smøre seg med tålmodighet. Hvis det er noen andre jenter der ute enn Tonje og meg, så kan jeg opplyse om at de også kommer i små str - så slipper vi å gå rundt i usexy "bæreposer" en sesong til! Gleder meg.

På ryggen: Grimstad #10 ...alltid; uansett =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etter finlesing av kontrakten med den nye draktleverandøren viser det seg at Puma har fått med en klausul som sier at utseende på de nye trenerdraktene blir seende ut som dette dersom Vidar Davidsen ansettes som trener (OBS! Kamera kan skiftes ut med stoppeklokke, i beste By Rise-stil, ved behov):

clown_jpg.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Draktene er snasne de, men kunne gjerne tenkt meg draktnummeret i en slags dyp gul farge, nesten som gull (så de gjenspeiler gulfargen i stabækmmerket)...da blir det enda mer gjennomført. Gjerne navnet i samme farge også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra kragen og at ermene er "løse", som sikkert er mote og jeg er sikkert jævli gammeldags, ser drakta meget bra ut. Åpne sømmer må jeg se på nært hold før jeg uttaler meg. Men denne drakta er snart min. ENDELIG kvitt de harry grillstripene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortsett fra kragen og at ermene er "løse", som sikkert er mote og jeg er sikkert jævli gammeldags, ser drakta meget bra ut. Åpne sømmer må jeg se på nært hold før jeg uttaler meg. Men denne drakta er snart min. ENDELIG kvitt de harry grillstripene.

20090[/snapback]

Sikkert god å sove i. Veldig beroligende farger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW - LØP og KJØP

Puma-drakt.jpg

Ny drakt

Rykende fersk

Neste års drakt ser du her. Nettopp ankommet Stabækkontoret. Vi legger ut komplett bilde av drakt/shorts/strømper så snart det er klart.

Kan vi kjøpe den nå også???

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fete!

Men hvorfor har de stokket om på fargene på stripene? Bono-effekten blir jo borte?!?

...og jeg som håpet på å bli kvitt ølmagen på en enkel og avslappende måte!

20098[/snapback]

Hva er bono?

20100[/snapback]

Dette er en bono:

1stk-bono.jpg

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpne sømmer

20090[/snapback]

Mulig at jeg var borte litt vel mange formingstimer på skolen, men heter ikke dette egentlig "hull"? Slik kvalitet kan vi da ikke være bekjent av?!?!

20135[/snapback]

Ja det var teit skrevet. Jeg tar selvkritikk og legger det bak meg.

Jeg mente selvsagt SYNLIGE sømmer, som for oss over 20 ser litt billig ut, men som for dem under 14 sikkert ser dritfett ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

De Nye Draktene
  • Opprett ny...