Markus 5 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Ærlig talt.... Vi er nå inne i den måneden som det selges mest dritt i Norge. Hva er bakgrunnen til Stabæk når det eneste som kan gi jula litt substans annet en bare fordeling av møkka-ting ikke er tilgjengelig? JEG VIL HA DRAKTA NÅ !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 De er ikke ferdige enda. Puma har ikke klart og sysselsette nok barn til å få sydd draktene så vi kunne fått tilfredstillt våre juleønsker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Så vidt jeg vet holder stabækkontoret salg på grillstriper med stabæk-farger under... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 De er ikke ferdige enda. Puma har ikke klart og sysselsette nok barn til å få sydd draktene så vi kunne fått tilfredstillt våre juleønsker. 20242[/snapback] Joda, jeg har sendt av gårde mine egne unger, slik at Markus kan få draktene før Lucia-dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 Og jeg sender gjerne mine !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 2. Desember 2004 Del Skrevet 2. Desember 2004 De er ikke ferdige enda. Puma har ikke klart og sysselsette nok barn til å få sydd draktene så vi kunne fått tilfredstillt våre juleønsker. 20242[/snapback] Da har de valgt feil leverandør. Draktene til forballlaget mitt FK Charlotte Grillpøls ble sydd av noen meget fingernemme små Filipinerbarn som kunne sy både pent og raskt. Se så flott. Svarte satandrakter med blodrødt i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 4. Desember 2004 (endret) Budstikka kommer også med sak; http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=179147 Ca. 500 kroner vil den ligge på Da kommer Stabæk dessuten til å utvide utvalget av supportereffekter. Kule greier! Februar blir en bra måned! Endret 4. Desember 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 De er ikke ferdige enda. Puma har ikke klart og sysselsette nok barn til å få sydd draktene så vi kunne fått tilfredstillt våre juleønsker. 20242[/snapback] Da har de valgt feil leverandør. Draktene til forballlaget mitt FK Charlotte Grillpøls ble sydd av noen meget fingernemme små Filipinerbarn som kunne sy både pent og raskt. Se så flott. Svarte satandrakter med blodrødt i. 20246[/snapback] Bare så trist at Filipiner barna er er analfabete, - og skriver Charlotte Geilpøls is stede Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 6. Desember 2004 Del Skrevet 6. Desember 2004 Bare så trist at Filipiner barna er er analfabete, - og skriver Charlotte Geilpøls is stede 20398[/snapback] Så rett du har Pjalle. Men med tanke på din rettskrivningen i innlegget ditt synes jeg fremdeles det står respekt av filipinernes prestasjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Januar 2005 Del Skrevet 10. Januar 2005 Er det kommet noen bilder av drakten med shorts og sokker? Ellers noe nytt om når den kan kjøpes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Dette kan vel knapt kalles en "nyhet", men det er vel kanskje derfor Nettavisen tar den med? Det er uansett deilig å kunne si "Ha ha ha! Det visste vi fra før! Og det har vi gjort noe med for leeeeeenge siden!" (Og det er uten tvil en av de beste overskriftene på Nettavisen. Gjennom tidene.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Dette svaret fra markedsjefen i RBK når han kommenterer at egne supportere syntes draktene er GRISESYGGE med all den reklamen på virker litt merkelig syntes nå jeg. Jeg har egentlig liten forståelse for dette. Vi ønsker å optimalisere våre inntekter, og reklamen på draktene har så stor verdi at vi er avhengige av dette, forklarer Storholt. Hvor stor overskudd gikk RBK med i fjor? Det der er noe av det latterligste ikke fotballmessige jeg har hørt fra den kanten av landet på lenge (Etter Hareides syting om tusen kjønnsord fra supporterene på Nadderud) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Januar 2005 Del Skrevet 23. Januar 2005 Bilder av de nye draktene Like rhva jeg ser, gleder meg masse til hjemmedraktene som antagleig får sin debut på lørdag... Når kan vi kjøpe de tror dere ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Jeg tror ikke hjemme draktene har kommet enda (mulig jjeg tar feil) Men hvis du legger merke til så spillte Stabæk i hvitt på lørdag selv om hvite drakter er Ham kam Sin hjemme farge altså tror jeg begge lag spillte med bortedrakter, sansynligvis fordi Stabæk ikke har hjemmedrakter enda. De hvite draktene er nok en standard drakt som Puma hadde inne og som det var lett å sette et Stabæk merke på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Jeg er litt redd for blåfargen jeg.. Synes shortsene var veldig blå, ikke Stabækblå liksom... Håper de kanskje endrer på den til de nye hjemmedraktene kommer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Jeg er litt redd for blåfargen jeg.. Synes shortsene var veldig blå, ikke Stabækblå liksom...Håper de kanskje endrer på den til de nye hjemmedraktene kommer.. 23029[/snapback] Du mener selvfølgelig svart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 Nei han mener blå, shortsene er blå, det der er bukser beregnet for grus og kunstgress! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2005 (endret) han mener selvfølgelig blå. http://www.hamkam.no/images/2005/hk-sta/img_6266.jpg edit: fikk ikke lagt med bildet, så la linken i stedet. Endret 24. Januar 2005 av jokke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. Januar 2005 Del Skrevet 24. Januar 2005 veldig blå, ikke Stabækblå liksom... 23029[/snapback] Og hva er egentlig Stabækblå? Når jeg spilte i Stabækdrakt (når jeg var liten) og de første sesongene i TL (og alle år før det) så spilt Stabæk i drakter som var vesentlig lysere enn dagens utgave. Kanskje det er et forsøk på å tilnærme seg originalen. Så lenge det er BLAATT er det flott! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Var innom Stabækkontoret i dag og forhørte meg om de nye draktene, de var ikke for salg enda, men de hadde da en modell jeg kunne se på! For å si det sånn, ikke bekymre dere, de er NYDELIGE! PS: Draktene kommer for salg i overgangen mellom februar og mars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Kan det være Lyn-blå-bukser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Mmmmm, nye drakter... (de var sinnsykt fete ja) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 25. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2005 (endret) Kan det være Lyn-blå-bukser 23151[/snapback] Jepp, akkurat sånne var det de hadde på seg til de hvite borte draktene da de spillte nå på lørdag i Hamar. (og der ser dere den hvite sømmen jeg snakket om også!) Endret 25. Januar 2005 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Januar 2005 Del Skrevet 25. Januar 2005 Jepp, akkurat sånne var det de hadde på seg til de hvite borte draktene da de spillte nå på lørdag i Hamar. 23154[/snapback] Skjønner hva du mener med sirumpa.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 På ekstra varme dager holder det ikke med kortermede drakter (eller drakt, over, arm, kort, sommer, generelt bruk som de ville sagt i forsvaret). Derfor har Puma kommet opp med denne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 He he! Det ser ut som det nye kostymet til Hank von Helvete: Les mer om Den nye Turbostilen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Gleder meg til å se de nye draktene i morra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Gleder meg til å se de nye draktene i morra! 23458[/snapback] De blå har ikke kommet enda. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 På ekstra varme dager holder det ikke med kortermede drakter (eller drakt, over, arm, kort, sommer, generelt bruk som de ville sagt i forsvaret). Derfor har Puma kommet opp med denne. 23455[/snapback] Det er selvsagt ikke meningen at spillerne skal løpe rundt med pistol. Kun keeperen i såfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. Januar 2005 Del Skrevet 28. Januar 2005 Akk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå