Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ærlig talt.... Vi er nå inne i den måneden som det selges mest dritt i Norge. Hva er bakgrunnen til Stabæk når det eneste som kan gi jula litt substans annet en bare fordeling av møkka-ting ikke er tilgjengelig?

JEG VIL HA DRAKTA NÅ !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De er ikke ferdige enda. Puma har ikke klart og sysselsette nok barn til å få sydd draktene så vi kunne fått tilfredstillt våre juleønsker.

20242[/snapback]

Joda, jeg har sendt av gårde mine egne unger, slik at Markus kan få draktene før Lucia-dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke ferdige enda. Puma har ikke klart og sysselsette nok barn til å få sydd draktene så vi kunne fått tilfredstillt våre juleønsker.

20242[/snapback]

Da har de valgt feil leverandør. Draktene til forballlaget mitt FK Charlotte Grillpøls ble sydd av noen meget fingernemme små Filipinerbarn som kunne sy både pent og raskt. Se så flott. Svarte satandrakter med blodrødt i.

post-304-1101992354_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20242[/snapback]

Da har de valgt feil leverandør. Draktene til forballlaget mitt FK Charlotte Grillpøls ble sydd av noen meget fingernemme små Filipinerbarn som kunne sy både pent og raskt. Se så flott. Svarte satandrakter med blodrødt i.

20246[/snapback]

Bare så trist at Filipiner barna er er analfabete, - og skriver Charlotte Geilpøls is stede

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så trist at Filipiner barna er er analfabete, - og skriver Charlotte Geilpøls is stede

20398[/snapback]

Så rett du har Pjalle. Men med tanke på din rettskrivningen i innlegget ditt synes jeg fremdeles det står respekt av filipinernes prestasjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Dette svaret fra markedsjefen i RBK når han kommenterer at egne supportere syntes draktene er GRISESYGGE med all den reklamen på virker litt merkelig syntes nå jeg.

Jeg har egentlig liten forståelse for dette. Vi ønsker å optimalisere våre inntekter, og reklamen på draktene har så stor verdi at vi er avhengige  av dette, forklarer Storholt.

Hvor stor overskudd gikk RBK med i fjor? Det der er noe av det latterligste ikke fotballmessige jeg har hørt fra den kanten av landet på lenge (Etter Hareides syting om tusen kjønnsord fra supporterene på Nadderud)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg tror ikke hjemme draktene har kommet enda (mulig jjeg tar feil) Men hvis du legger merke til så spillte Stabæk i hvitt på lørdag selv om hvite drakter er Ham kam Sin hjemme farge altså tror jeg begge lag spillte med bortedrakter, sansynligvis fordi Stabæk ikke har hjemmedrakter enda. De hvite draktene er nok en standard drakt som Puma hadde inne og som det var lett å sette et Stabæk merke på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt redd for blåfargen jeg.. Synes shortsene var veldig blå, ikke Stabækblå liksom...

Håper de kanskje endrer på den til de nye hjemmedraktene kommer..

23029[/snapback]

Du mener selvfølgelig svart.

img_6211.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig blå, ikke Stabækblå liksom...

23029[/snapback]

Og hva er egentlig Stabækblå?

Når jeg spilte i Stabækdrakt (når jeg var liten) og de første sesongene i TL (og alle år før det) så spilt Stabæk i drakter som var vesentlig lysere enn dagens utgave. Kanskje det er et forsøk på å tilnærme seg originalen.

Så lenge det er BLAATT er det flott!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Stabækkontoret i dag og forhørte meg om de nye draktene, de var ikke for salg enda, men de hadde da en modell jeg kunne se på!

For å si det sånn, ikke bekymre dere, de er NYDELIGE!

PS: Draktene kommer for salg i overgangen mellom februar og mars.

post-267-1106661518_thumb.jpg

post-267-1106661533_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være Lyn-blå-bukser

Lyn_Bod__Glimt_26912a.jpg

23151[/snapback]

Jepp, akkurat sånne var det de hadde på seg til de hvite borte draktene da de spillte nå på lørdag i Hamar. (og der ser dere den hvite sømmen jeg snakket om også!)

Endret av Tonje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ekstra varme dager holder det ikke med kortermede drakter (eller drakt, over, arm, kort, sommer, generelt bruk som de ville sagt i forsvaret). Derfor har Puma kommet opp med denne.

CONNERYsMALL_446146h.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ekstra varme dager holder det ikke med kortermede drakter (eller drakt, over, arm, kort, sommer, generelt bruk som de ville sagt i forsvaret). Derfor har Puma kommet opp med denne.

CONNERYsMALL_446146h.jpg

23455[/snapback]

Det er selvsagt ikke meningen at spillerne skal løpe rundt med pistol. Kun keeperen i såfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
De Nye Draktene
  • Opprett ny...