Freak Magnet 185 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Det begynner å tømmes i "Stabæk-butikken"! Betyr det at de nye draktene snart er på plass? My Webpage Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Det begynner å tømmes i "Stabæk-butikken"! Betyr det at de nye draktene snart er på plass? My Webpage 24058[/snapback] Yee-HA! Nå fylles butikken opp: http://www.stabak.no/shop Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Dæven, de genserne var jo grise fete. SHOPPINGS! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Lovende !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Utrolig fete hettegensere. Synd fargen ikke var optimal, men det får så være. Jeg stikker ihvertfall innom en av de nærmeste dagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Utrolig fett! Når jeg var innom og så drakta hadde de noen flece gensere med en stabæk logo over halve magen - kjempekult! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 7. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 7. Februar 2005 (endret) den blå hettegensern var dødsfet og skal definitivt kjøpes inn.. den andre derimot, skjønner jeg ikke helt. er den svart og gul?? Endret 7. Februar 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 "Hettegenser, marineblaa" ;-) er litt irritert over den gule puma logoen...er det stabaek eller puma effekter??? hva er med stabaek support? lager vi ogsaa nye klaer til den nye sesongen? stabaeklars har sikkert noen fete ideer! se bare paa den fine stabaek logoen han gjorde...kan vi ikke jobbe med det og lage noen tskjorter/gensere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 JEG VIL HA DRAKTA MI !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Da kan jeg kanskje kaste den gamle supporterdraka mi? Supporterhatten også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 ...men rullatoren din er vel fortsatt kjekk å ha? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 he he... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Nye gensere i webshoppen.. Collegegenser og piquet skjorte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 fargene er helt feil, de lyseblå hadde funket fint hvis vi hadde brukt de lyseblå draktene vi brukte i gamle dager. også er det latterlig at stabæk merket er 1/10 av puma-logoen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Februar 2005 Del Skrevet 17. Februar 2005 Regner med at vi også får en slik avtale... Her er tidenes sponsoravtale i norsk klubbfotball: Rosenborg og Adidas inngår et partnerskap verdt 75 millioner kroner på åtte år. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102801 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 17. Februar 2005 Del Skrevet 17. Februar 2005 Regner med at vi også får en slik avtale... Her er tidenes sponsoravtale i norsk klubbfotball: Rosenborg og Adidas inngår et partnerskap verdt 75 millioner kroner på åtte år. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102801 25413[/snapback] Ja Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Februar 2005 Del Skrevet 17. Februar 2005 Regner med at vi også får en slik avtale... Kanskje vi må bite i det sure eplet og ønske Robinson-Erik velkommen hjem igjen, så kan han forhandle frem en slik avtale for oss og (hvis det var han som gjorde det for RævBK da). Men da helst med Puma..., er ikke vi ferdig med striper på armene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Februar 2005 Del Skrevet 17. Februar 2005 er ikke vi ferdig med striper på armene? 25421[/snapback] Nå kjenner ikke jeg detaljene i avtalen med Puma, men for drøye 9 mill pr år hadde vel de fleste klubber i Norge vært villige til å stille i fangedrakt om nødvendig..... Og så er det vel neppe noen mismatch med grilldress i barteland, eller hur? Heia store kattedyr! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Ta en kikk på drakta vår. Er det slik at vi nå har tre draktsett?? Stort bilde HER Vakker. Dog svner jeg de mørkeblaa stripene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Er jo ikke veldig like de vi har sett eksempelvis Nannskog i....Går utfra at dette ikke er hjemme-draktene....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 regner med det er et sett vi har fått fra puma mens vi venter på de ordentlige draktene våre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Ta en kikk på drakta vår. Er det slik at vi nå har tre draktsett?? Stort bilde HER Vakker. Dog svner jeg de mørkeblaa stripene. 26864[/snapback] Det der er jo så og si en Lyn-drakt, og sikkert i påvente at våre ordentlige skal bli ferdige. Heller tilbake til de gamle lyseblå enn dette her! ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Noen som vet når jeg kan kjøpe min? Vil jo så gjerne pynte meg litt ekstra til seriestart.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Du må huske på diamantøredobben og gelen også da, så du holder like høyt nivå som veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Mmmm, Veigar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Info fra Arild Thorp: Den nye drakta vil mest sannsynelig komme på ca 500; til voksne og 400; til barn. Dette er ikke 100% satt enda, men rundt der. PS: Har akkurat fått den nye drakta inn på kontoret ferdig med all reklame, nummer og navn - jeg synes faktisk den ser veldig bra ut. Mvh Arild Han opplyser også at de vil være i salg i midten av uke 14, altså til butikken åpner, 6. april! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Håper virkelig ikke den Fornebo reklamen er så stygg som tidligere bilder har anntydet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Håper virkelig ikke den Fornebo reklamen er så stygg som tidligere bilder har anntydet. 29113[/snapback] Hvorfor det da??? hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Håper virkelig ikke den Fornebo reklamen er så stygg som tidligere bilder har anntydet. 29113[/snapback] Ja det var det da, som gjenstår å se.... Kan ha en avgjørende effekt for salget, hvordan reklamen ser ut. Nå har vi ventet i mange måneder på ny drakt, Seriestart, nye spillere osv osv., så får vi prøve å vente en knapp uke til før oppkjøringen virkelig starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Håper virkelig ikke den Fornebo reklamen er så stygg som tidligere bilder har anntydet. 29113[/snapback] Hvorfor det da??? hehe 29114[/snapback] Når du er så kjekk som jeg er, kan du ikke gå med stygg reklame. Det skaper ubalanse hos damene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå