Gå til innhold

De Nye Draktene

stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Hettegenser, marineblaa" ;-)

er litt irritert over den gule puma logoen...er det stabaek eller puma effekter???

hva er med stabaek support? lager vi ogsaa nye klaer til den nye sesongen?

stabaeklars har sikkert noen fete ideer! se bare paa den fine stabaek logoen han gjorde...kan vi ikke jobbe med det og lage noen tskjorter/gensere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi også får en slik avtale...

Kanskje vi må bite i det sure eplet og ønske Robinson-Erik velkommen hjem igjen, så kan han forhandle frem en slik avtale for oss og (hvis det var han som gjorde det for RævBK da). Men da helst med Puma..., er ikke vi ferdig med striper på armene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke vi ferdig med striper på armene?

25421[/snapback]

Nå kjenner ikke jeg detaljene i avtalen med Puma, men for drøye 9 mill pr år hadde vel de fleste klubber i Norge vært villige til å stille i fangedrakt om nødvendig..... Og så er det vel neppe noen mismatch med grilldress i barteland, eller hur?

Heia store kattedyr!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ta en kikk på drakta vår. Er det slik at vi nå har tre draktsett??

Stort bilde HER

Vakker. Dog svner jeg de mørkeblaa stripene.

26864[/snapback]

Det der er jo så og si en Lyn-drakt, og sikkert i påvente at våre ordentlige skal bli ferdige. Heller tilbake til de gamle lyseblå enn dette her! :o)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Info fra Arild Thorp:

Den nye drakta vil mest sannsynelig komme på ca 500; til voksne og 400; til barn. Dette er ikke 100% satt enda, men rundt der.

PS: Har akkurat fått den nye drakta inn på kontoret ferdig med all reklame, nummer og navn - jeg synes faktisk den ser veldig bra ut.

Mvh Arild

Han opplyser også at de vil være i salg i midten av uke 14, altså til butikken åpner, 6. april!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig ikke den Fornebo reklamen er så stygg som tidligere bilder har anntydet.

29113[/snapback]

Ja det var det da, som gjenstår å se.... Kan ha en avgjørende effekt for salget, hvordan reklamen ser ut. Nå har vi ventet i mange måneder på ny drakt, Seriestart, nye spillere osv osv., så får vi prøve å vente en knapp uke til før oppkjøringen virkelig starter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig ikke den Fornebo reklamen er så stygg som tidligere bilder har anntydet.

29113[/snapback]

Hvorfor det da??? hehe ;)

29114[/snapback]

Når du er så kjekk som jeg er, kan du ikke gå med stygg reklame. Det skaper ubalanse hos damene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

De Nye Draktene
  • Opprett ny...