Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Bli med oss til Fornebu!". Snål reklame. Minner meg om når jeg spilte på Stabæk selv, da vi gikk over fra de lyseblå Admiral-draktene til møkeblå Adidas. Da spilte vi i en periode med t-skjorter hvor det stod "Jeg har gitt drakten min til Latvia. Adidas gir oss nye drakter". Men, men..

Hva med et bilde, Arild Torp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Bli med oss til Fornebu!". Snål reklame. Minner meg om når jeg spilte på Stabæk selv, da vi gikk over fra de lyseblå Admiral-draktene til møkeblå Adidas. Da spilte vi i en periode med t-skjorter hvor det stod "Jeg har gitt drakten min til Latvia. Adidas gir oss nye drakter". Men, men..

Hva med et bilde, Arild Torp?

29125[/snapback]

Du kunne kjøpt draktreklamen selv! Det kostet ikke så mye... Et boliglån eller to..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker vi fikk mye medieoppmerksomhet og positiv pr for det der med å gi de gamle draktene til Latvia.. kanskje vi kan prøve noe ala det samme denne gangen. "Vi gir stadionen vår til Bærum SK".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan forsikre dere om at de nye draktene er blant de beste Stabæk-draktene jeg har sett noen gang! De er drit fete!! Vi spiller med det nye draktsettet mot Elfsborg, så de som tar seg en tur får nytt det fantastiske synet! Jeg sier bare: "løp og kjøp!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager hvis jeg avbryter en samtale, men draktene stabæklars har lagt ut på begynenlsen av denne tråden er jo ikke lik de stabæk bruker i treningskampene. Noen som vet noe om dette??

29253[/snapback]

De vi har brukt i treningskampene er ikke de vi kommer til å bruke i kamper. Den vi har brukt er lyn-blå og uten striper - ææææsj.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg velger å tro på dette jeg da...

Jeg kan forsikre dere om at de nye draktene er blant de beste Stabæk-draktene jeg har sett noen gang! De er drit fete!! Vi spiller med det nye draktsettet mot Elfsborg, så de som tar seg en tur får nytt det fantastiske synet! Jeg sier bare: "løp og kjøp!"

29249[/snapback]

Du har sett drakta med reklame right?

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg velger å tro på dette jeg da...

29249[/snapback]

Du har sett drakta med reklame right?

29263[/snapback]

Jupp! Fornebu reklamen er Blå skrift på hvit bakgrunn, så er det en pepsimax logo i halsen (der hvor kragen på en måte går ned..) husker ikke krage reklamen... tror det var nordea og den ene armen er det adecco merke, andre NSB og på ryggen navn og nummer.. Er ikke flink til å forklare.. men de er FETE!! Mener nå jeg.. og den Pepsi reklamen er genial.. den passer perfekt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å sikre meg en drakt UTEN den stygge reklamen på, Synd ikke stabæk fikk ordnet en bedre løsning! Greit nok den blå rammen med nordea ble stygg vendte meg til den! men med fornebo og hvit firkant! så blir det mye værre! skulle heller fjernet den rammenog kun hat skriften tilgjengelig.

Gleder meg til og sikre meg en drakt som ikke er et pynta juletre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke ha reklame på drakten. Vilikkevilkikkevilikkevilikkevilikkevilikkevilikke! Dermed basta! Greit nok at reklame betyr penger, men gi meg nå for xxxxx en drakt uten besudlende kommerse motstridende ekle fargekræsjende budskap. Må det være så xxxxx vanskelig elle?!?!?! :)

(Jeg ser nå i ettertid at alkoholpåvirkning i visse tilfeller fører til mangel på selvkritikk. Derfor velger jeg å sensurere meg selv.)

Endret av sigurdlk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noen som vet om det er mulig å få tak i de nye draktene uten reklame på nå?

Ifølge Jennie har Stabæk bestemt seg for bare å selge draktene med reklame.

36486[/snapback]

Hun lovte meg at jeg skulle få drakt uten reklame, men trykkeriet mente tydeligvis noe annet..

Men hvem kan vel være sint på henne??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun lovte meg at jeg skulle få drakt uten reklame, men trykkeriet mente tydeligvis noe annet..

36515[/snapback]

Skal ikke være sint på henne jeg, men jeg vil ikke, vil ikke, VIL IKKE ha den reklamen på min nye drakt. Alternativet er dessverre at det blir solgt en drakt mindre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...man bør uansett ha nummer bakpå - ser rart ut med den svære blå firkanten på ryggen ellers...

36491[/snapback]

Skal ikke være sint på henne jeg, men jeg vil ikke, vil ikke, VIL IKKE ha den reklamen på min nye drakt. Alternativet er dessverre at det blir solgt en drakt mindre...

36523[/snapback]

Kan leve med reklamen jeg, men jeg er helt enig med Blaater - ser jævlig rart ut uten navn/nummer bak.

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å få tak i de nye draktene uten reklame på nå?

Ifølge Jennie har Stabæk bestemt seg for bare å selge draktene med reklame.

36486[/snapback]

36515[/snapback]

Jeg fikk nettopp drakta til Stenvoll, han spurte om jeg ville ha med eller uten reklame, jeg sa med, det hvite feltet er jo som skapt til å få signaturer på....

(takk til Tom for drakta forresten)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
De Nye Draktene
  • Opprett ny...