Gjest Del Skrevet 21. Februar 2003 Del Skrevet 21. Februar 2003 Er det noen som vet hvorfor Blaa er stengt...?? Har de solgt alko til mindreårige (igjen).........? :shock: Hva skal Slum gjøre nå? er det noen som kan huse en alkis i noen dager så kontakt $$ fortest mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 21. Februar 2003 Del Skrevet 21. Februar 2003 Er du sikker på at de er stengt. Døren slår jo utover, - kan være at du glemte det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 22. Februar 2003 Del Skrevet 22. Februar 2003 Er du sikker på at de er stengt.Døren slår jo utover, - kan være at du glemte det? Tom hadde gått forbi Blaa både Torsdag og Fredag. Da så han en lapp i døra, hvor det stod "Midlertidig Stengt" Mer veit jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 22. Februar 2003 Del Skrevet 22. Februar 2003 Jeg har prøvd å sjekke litt hva som er grunnen. Det er beymringsfult at ingen av de som MÅ vite grunnen enten ikke er mulig å få tak i, eller ikke vil si noe.... Men jeg har fått høre bøtter og lass med spekulasjoner. Den ene versjonen mer fantasifull enn den andre. Faktum er likevel: OB er stengt og ingen synes å vite for hvor lenge eller hvorfor :cry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 22. Februar 2003 Del Skrevet 22. Februar 2003 Da har jeg omsider fått svar på hva som har skjedd. svaret finner du her: http://www.stabaek.no/action.lasso?-databa...d=12320&-search Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håkon 0 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Er det noen som vet hvorfor Blaa er stengt...?? Har de solgt alko til mindreårige (igjen).........? :shock: Hva skal Slum gjøre nå? er det noen som kan huse en alkis i noen dager så kontakt $$ fortest mulig Kan bare foreslå stretto. Hyggelig betjening godt øl etc..... Det blir vel der det skjer om ikke $tabæk support sine medlemmer flerrer foret av lommebøkene og bidrar med litt cash til den ellers sympatiske innhaveren av OB :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Men Stretto har jo ikke han sjarmerende pianisten (sjarmerende i den grad det er sjarmerende ikke å ikke kunne synge eller spille når jobben din er å synge og spille....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håkon 0 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Men Stretto har jo ikke han sjarmerende pianisten(sjarmerende i den grad det er sjarmerende ikke å ikke kunne synge eller spille når jobben din er å synge og spille....) Jeg har et gammelt keyboard som kun trenger nye batterier så fungerer det , så da har vi musikken i boks, og en pianist finner vi sikkert. Kan hende at det er en ledig en i disse dager Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Håper dere får fiksa opp i detta før sesongstart, vi (odd) kommer på besøk i deres første hjemmekamp og er keen på ett par pils på blaa før matchen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 På www.onkelblaa.no står det at ny info vil komme Onsdag 26. Februar. Håper på gode nyheter da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Hva skal Haugesund supporterne gjøre hvis ikke OB åpner igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håkon 0 Del Skrevet 26. Februar 2003 Del Skrevet 26. Februar 2003 Hva skal Haugesund supporterne gjøre hvis ikke OB åpner igjen? Her er en link til alle dere som lurer på hva som skjer i en slik sak. 8) http://www.konkursradet.no/art/?id=130 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Februar 2003 Del Skrevet 27. Februar 2003 Det kan se ut som om Onkel Blaa har tatt med seg Sponsor service i dragsuget. Får håpe at Onkel Blaa ikke velter selskap som Statoil, Hydro og Telenor. Jo forresten, monopolisten Telenor kan godt ryke til helvete for min del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 11. Mars 2003 Del Skrevet 11. Mars 2003 Zpot på stabekk var villige til å overta oppgaven onkel Blaa hadde, å koble oss inn i turbogiret før kamper med øl og fotballprat... Vel, nå er de gått konk også. Gravøl i kveld tirsdag, siste dag åpent for Zpot sin del. Da ser det ut til at Stretto blir vårt eneste valg, med mindre vi kan sette opp en camp ved kunstgresset med butikkøl og kjølebag. :twisted: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Mars 2003 Del Skrevet 11. Mars 2003 Da ser det ut til at Stretto blir vårt eneste valg, med mindre vi kan sette opp en camp ved kunstgresset med butikkøl og kjølebag. :twisted: Jeg leste på Brønnøysundregisteret idag, Regnskapsregisteret har den 28.02.2003 mottatt og godkjent årsregnskapet for regnskapsåret 2001. Hørte også at den 18. Mars skulle Kommune-styret vurdere en ny søknad om skjenkebevilning. Så forhåpentligvis er det ikke lenge igjen til livet er som normalt igjen, og vi endelig kan nyte mange kalde pils på Onkel Blaa utover våren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg