Gå til innhold

Stabaek.no's tradisjonsrike supporterrangering er i gang

Anbefalte innlegg

Nå som vi har fått eget forum er det rikelig anledning til å si fra hvis man ikke er enig i redaksjones vurderinger :lol:

Når det er sagt så regner jeg ikke med store protester på at 14. plassen gikk til Havørnan :roll:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra presentasjon av B/G! Godt skrevet.

Jeg har ikke så mange meninger om Bodø/Glimt supportere, siden jeg skjelden ser mye til de. Men det er artig å se dem i gul kjeledress (!) og tannbørste. De burde kanskje få et plusspoeng for originalitet? De er jo ikke akkurat som andre supportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

atleten skrev:

De burde kanskje få et plusspoeng for originalitet? De er jo ikke akkurat som andre supportere.

Det er nettopp det de er. De er til forveksling lik håndball og langrenns supportere. MAO helt tragiske. Sauebjelle som supporereffekt sier vel sitt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid mellom hver presentasjon? En klubb i uka?

Det vil nok variere litt. tok 14. plassen på lørdag og 13. plassen i dag

12. plassen kommer i slutten av uken.

Vi blir nok ferdig i god tid før seriestart

Rich

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere har skulka geografitimene ser jeg..

tenker på norgeskartet over klubbene...

molde er nord for aalesund!! ! :shock:

Hva hvis det var du som misforsto den illustrasjonen? Siden det er TIL som laget den, mener jeg...

Fiffig det, nordlendingene som er førstemann til å klage hver gang vi bommer på geografien oppi der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he-he. Jeg har vært borti nordlendinger som har blitt forbanna for at jeg ikke vet hvor Ballangen er, uten at de selv har peiling på hvilket fylke Notodden ligger i.

Men hvem gidder å bry seg. Om Notodden og Ballangen mener jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he-he. Jeg har vært borti nordlendinger som har blitt forbanna for at jeg ikke vet hvor Ballangen er, uten at de selv har peiling på hvilket fylke Notodden ligger i.

Men hvem gidder å bry seg. Om Notodden og Ballangen mener jeg...

Hmm.. kanskje vi skulle håpet på cupmatch mot Snøgg, Notodden FK eller hva det heter. Da kunne vi også sunget "Down to the river"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabaek.no's tradisjonsrike supporterrangering er i gang
  • Opprett ny...