Rich 646 Del Skrevet 21. Februar 2003 Del Skrevet 21. Februar 2003 Nå som vi har fått eget forum er det rikelig anledning til å si fra hvis man ikke er enig i redaksjones vurderinger Når det er sagt så regner jeg ikke med store protester på at 14. plassen gikk til Havørnan :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pi_Meson 0 Del Skrevet 23. Februar 2003 Del Skrevet 23. Februar 2003 Hvor lang tid mellom hver presentasjon? En klubb i uka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Bra presentasjon av B/G! Godt skrevet. Jeg har ikke så mange meninger om Bodø/Glimt supportere, siden jeg skjelden ser mye til de. Men det er artig å se dem i gul kjeledress (!) og tannbørste. De burde kanskje få et plusspoeng for originalitet? De er jo ikke akkurat som andre supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 De burde kanskje få et plusspoeng for originalitet? De er jo ikke akkurat som andre supportere. For all del... nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 atleten skrev: De burde kanskje få et plusspoeng for originalitet? De er jo ikke akkurat som andre supportere. Det er nettopp det de er. De er til forveksling lik håndball og langrenns supportere. MAO helt tragiske. Sauebjelle som supporereffekt sier vel sitt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Hvor lang tid mellom hver presentasjon? En klubb i uka? Det vil nok variere litt. tok 14. plassen på lørdag og 13. plassen i dag 12. plassen kommer i slutten av uken. Vi blir nok ferdig i god tid før seriestart Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 Hvor mye tar dere for pallplass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 dere har skulka geografitimene ser jeg.. tenker på norgeskartet over klubbene... molde er nord for aalesund!! ! :shock: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 dere har skulka geografitimene ser jeg..tenker på norgeskartet over klubbene... molde er nord for aalesund!! ! :shock: Hva hvis det var du som misforsto den illustrasjonen? Siden det er TIL som laget den, mener jeg... Fiffig det, nordlendingene som er førstemann til å klage hver gang vi bommer på geografien oppi der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 he-he. Jeg har vært borti nordlendinger som har blitt forbanna for at jeg ikke vet hvor Ballangen er, uten at de selv har peiling på hvilket fylke Notodden ligger i. Men hvem gidder å bry seg. Om Notodden og Ballangen mener jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 he-he. Jeg har vært borti nordlendinger som har blitt forbanna for at jeg ikke vet hvor Ballangen er, uten at de selv har peiling på hvilket fylke Notodden ligger i. Men hvem gidder å bry seg. Om Notodden og Ballangen mener jeg... Hmm.. kanskje vi skulle håpet på cupmatch mot Snøgg, Notodden FK eller hva det heter. Da kunne vi også sunget "Down to the river"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Da kunne vi også sunget "Down to the river"... Den passer vel best mot Sogndal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Da kunne vi også sunget "Down to the river"... Den passer vel best mot Sogndal Du ser ikke på nyhetene, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg